Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamalaa miten kateellisia varsinkin naiset on kun kuulevat että on tulossa

Vierailija
19.05.2011 |

perheenlisäystä.Käytös on hirveää.Toki miehissäkin löytyy näitä ilkimyksiä.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä ole kateellinen, enemmänkin vahingoiloinen :)

Vierailija
2/22 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea perheenlisäyksestä! :)

Sterilisaatiolupaa odotellen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4/22 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ovat aina vain ollut todella iloisia meidän puolesta.

Siis millä tavalla tämä on ilmennyt?

Vierailija
5/22 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä onnittelen aina iloisesti kaikkia vauvauutisista, ihan sama monesko tulossa. Ja salaa olen helpottunut että omat yövalvomiset ja koliikkivauvojen kantamiset ovat ohi :)

Vauvat on ihania, mutta en jaksa kyllä kadehtia, itsellä on niin mukava elämänvaihe juuri alkamassa.

Vierailija
6/22 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemminkin sehän on iloinen asia, jos taas asia ei kiinnosta ollenkaan, miksi pitää olla jotain mieltä asiasta?

Vierailija
7/22 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemminkin sehän on iloinen asia, jos taas asia ei kiinnosta ollenkaan, miksi pitää olla jotain mieltä asiasta?

Siis jos jotain tuntee kuiten?...

Vierailija
8/22 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

todettin miesten synnärin jälkeinen masennut 29vuotiaana on nyt 42v.Ja silti jaksoi kantaa kaunaa meille kun saimme toisen ennen heitä.Sairas mies!

Vierailija
9/22 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa miten kateellisia varsinkin naiset on kun kuulevat että on tulossa perheenlisäystä.Käytös on hirveää.Toki miehissäkin löytyy näitä ilkimyksiä.

Kuittailen aivan hirveästi "kumin puhkeamisesta" ja "kännipanoista". Eihän sinä mitään kateutta ole, ikävä juttuhan se raskaus on. Ja tajuan kyllä lohduttaa jos raskautettu rupeaa itsekin suremaan.

Vierailija
10/22 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

et vain tajua. Käyttäytyvät vaikeasti kun kerrot tulevasta pikku kutosesta joka syntyy teidän vuokrakolmioon.

Se ei ole kateutta kun miettivät pärjäämistänne.

Vierailija
11/22 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ainakaan minä..

Vierailija
12/22 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen enempää kateutta kuin vahingoniloakaan. Omat kokemukseni ovat aivan toisenlaiset.

Vierailija
13/22 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
14/22 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain vastuuntunnoton mies voi olla ajatella kumi petti ym.Kuules, sun oma vaimo pasko verta ja paskaa pitkin salia ja sinä söit Jouko äitisi paskaa syntyessä.Mites hampaat?

Vierailija
15/22 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

et vain tajua. Käyttäytyvät vaikeasti kun kerrot tulevasta pikku kutosesta joka syntyy teidän vuokrakolmioon. Se ei ole kateutta kun miettivät pärjäämistänne.

Meillä syntyi vitonen meidän vuokraneliöön ja kaikki vilpittömästi onnittelivat :)

Mutta ystäväpiirini taitaakin koostua oikeista ystävistä.

Vierailija
16/22 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että,haukkui veljeään selän takana ym.vuosikaudet kunnes siirtyi meihin muihin ja nyt veljeä kiusataan töissä.Syö suruunsa.Karmanlaki toimii.

Vierailija
17/22 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka saattaa jonku mielestä siltä vaikuttaa jos en jaksa esikoistaan odottavilta koko ajan olla kyselemässä miten on raskaus menny ym.. Oma lapseni on jo isompi, joten vauvajutut saati raskausjutut ei vaan jaksa kiinnostaa, sori vaan esikoistaan odottavat!

Vierailija
18/22 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

et vain tajua. Käyttäytyvät vaikeasti kun kerrot tulevasta pikku kutosesta joka syntyy teidän vuokrakolmioon. Se ei ole kateutta kun miettivät pärjäämistänne.

Meillä syntyi vitonen meidän vuokraneliöön ja kaikki vilpittömästi onnittelivat :) Mutta ystäväpiirini taitaakin koostua oikeista ystävistä.

itsekin vilpittömästi onnittelen, mutta ei se jokaisen kohdalla ole koko totuus.

Vierailija
19/22 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuules, sun oma vaimo pasko verta ja paskaa pitkin salia ja sinä söit Jouko äitisi paskaa syntyessä.Mites hampaat?

Vierailija
20/22 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai pankista tullut BURNOUT?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme