nyt kun Soini on osoittanut etä PS seisoo sanojensa takana
niin ensi vaaleissa PS on eduskunnan suurin puolue
Kommentit (74)
Siis mitä v*ttua sä selität. Soinin paskapää petti meidät äänestäjät :( Soinihan nimenomaan ei seiso minkään persujen vaaliohjelman takana, ainoa minkä takana seisoo on se vitun portugali, joka olisi jokatapauksessa hyväksytty. Vittu kun pistää vihaksi. Vaalien suurin voittaja ja Suomen 3. suurin puolue ja mahdollisuus ajaa läpi monia niitä asioita joilla kampanjoivat. Mutta kun ei kiinnostakkaan omat vaalikampanjat paskapäitä heti kun on valittu. Nyt sitten joku saatanan tukipaketti onkin akileen kantapää. Tervaa ja höyheniä Soinille, niin johan oppii pettämään äänestäjät. Minä pidän Soinia suoraan vastuullisena jatkossa kaikesta pakkoruotsi, pakolais ja viherpiiperö pelleilyistä joilla meitä tullaan perseraiskaamaan seuraavat 4 vuotta.
Sut sais pudottaa ekalla! Tuollaisia kusipäitä saatana jotka äänestivät vanhoja puolueita ja nyt aukovat täällä turpaansa!
Soini sanoi SELVÄSTI ennen vaaleja että PS EI TULE IKINÄ MENEMÄÄN HALLITUKSEEN JOKA TUKEE PORTUGALIPANKKITUKILAINOJA!
Lisäksi muut puolueet sanoivat SELVÄSTI, että hallitukseen ei pääse puolue, joka ei tue EU-pankkitukipolitiikkaa!!
Jos et sinä idiootti tätä tajunnut äänestäessäsi, niin tuollaiselta aivovammaiselta pitää ottaa äänioikeus pois!
Lisäksi, Portugalituki EI OLE MIKÄÄN VÄÄJÄÄMÄTÖN LUONNONLAKI!!! Olisimme voineet irtisanoutua kaikista eurooppalaisista tukipaketeista, JOTKA OVAT EU-PERUSTUSSOPIMUKSEN MUKAAN VIELÄPÄ LAITTOMIA!!!
Mutta SDP käänsi takkinsa ja meni Kokoomuksen ja Kepun kelkkaan! Samoin Vasemmistoliitto kääntää takkinsa ja lähtee tukimyönteiseen hallitukseen!
Jos SDP ja Vasemmistoliitto EI OLISI TAKKIA KÄÄNTÄNEET vaan pysyneet PS:n rinnalla kuten ennen vaaleja lupasivat, olisi rahan syytäminen EU:hun loppunut. Vaan nyt oli jo Hesarissa kuinka hallitus alkaa säästää koulutuksesta, päivähoidosta ja terveyden/vanhustenhoidosta!
Saitte saatanan aivokääpiöt mitä ansaitsette! Syy on teidän! Te olette vastuussa!
T: persu
Soini sanoi SELVÄSTI ennen vaaleja että PS EI TULE IKINÄ MENEMÄÄN HALLITUKSEEN JOKA TUKEE PORTUGALIPANKKITUKILAINOJA!
Lisäksi muut puolueet sanoivat SELVÄSTI, että hallitukseen ei pääse puolue, joka ei tue EU-pankkitukipolitiikkaa!!
Tässä se on pähkinänkuoressa koko asia. Ja missään vaiheessa tätä ei sanottu persujen äänestäjille suoraan. Senkun vaan hehkutettiin sitä mitä tapahtuu sitten kun persut on "vallassa".
Soini pääsi hoitamasta suomalaisten asioita, kun huomasi, ettei pystykään hoitamaan omaishoitajille parempia oloja, samoin tuli luvattua eläkeläisille liikoja samoin kuin kaikkein köyhimmille.
Soinilla ja porukoilla ei olisi ikinä riittänyt paukut tehdä jotain oman kansan hyväksi, joten pelkureina jäivät sitten rannalle ruikuttamaan!
kyse olisi yhden asian liikkeestä, jossa ainoa asia olisi se Portugal-paketin vastustaminen, niin sitten tietenkään ei ole petturuutta. Mutta puolueellahan on monia muitakin tavoitteita, joten se, että niitä ei menty ajamaan hallitukseen on, jos ei ehkä ihan petturuutta, niin ainakin pelkuruutta. Se mietityttää, että miten ne perussuomalaiset, joita oli veikkailtu jopa ministerisalkun kantajiksi, suhtautuivat tähän päätökseen mennäkin räksyttämään oppositioon? Miltäköhän tuntuu, jos on tehnyt valtavan vaalityön, esim. puolustusministerin salkku on ollut lähes käden ulottuvilla, ja sitten EU-asioihin vedoten päätyykin riviedustajaksi oppositioon, kun kokematon eduskuntaryhmä on päättänyt, että tässä asiassa ei voi joustaa...
Portugalituki oli KYNNYSKYSYMYS PS:lle, ja Katainenkin sanoi että Portugalituki on heillekin KYNNYSKYSYMYS!
Eli jos vastustaa PORTUGALIPAKETTIA, ei hallitukseen pääse!
Kyllä JOKAINEN omilla aivoillaan ajatteleva äänestäjä tiesi jo PerSua äänestäessään, että Portugali ON KYNNYSKYSYMYS! Ja jos SDP ja Vasurit kääntävätr takkinsa (ja minä olin varma että kääntävät), niin oppositioon mennään!
Te, jotka olette yllättyneitä ja koette itsenne petetyiksi, te olette tyhmiä! Te ette tajunneet mitä tarkoittaa kun joku asia on KYNNYSKYSYMYS! Opetelkaa suomenkieltä ja itkekää vähemmän! Oma vika jos ei käsitä mitä äänestää! Valittavaksi oli takinkääntäjäpuolueita vaikka kuinka, olisitte äänestäneet niitä!
Soini sanoi SELVÄSTI ennen vaaleja että PS EI TULE IKINÄ MENEMÄÄN HALLITUKSEEN JOKA TUKEE PORTUGALIPANKKITUKILAINOJA! Lisäksi muut puolueet sanoivat SELVÄSTI, että hallitukseen ei pääse puolue, joka ei tue EU-pankkitukipolitiikkaa!!
Tässä se on pähkinänkuoressa koko asia. Ja missään vaiheessa tätä ei sanottu persujen äänestäjille suoraan. Senkun vaan hehkutettiin sitä mitä tapahtuu sitten kun persut on "vallassa".
Sanottiin AIVAN SUORAAN JA SELVÄSTI mm. ekassa suuressa vaalitentissä! Jos et katsonut vaalitenttejä tai et tajunnut näkemääsi ja kuulemaasi, syytä itseäsi!
Mahdollisesti vaalitentit vieläkin löytyvät YleAreenalta tai MTV3 Katsomosta tai YouTubesta. Käy katsomassa jälkikäteen jos nyt vihdoin edes tajuaisit!
Tässä sen näkee että yleinen yhtäläinen äänioikeus on virhe! Suurin osa kansasta on liian tyhmiä tajuamaan edes timo Soinin puheita vaikka mies parhaansa tekee että puhuisi kansan kieltä!
Soini olisi PÄÄSSYT hallitukseen, mutta hän kieltäytyi. Toisin sanoen täysin itseaiheutettua pääsemättömyyttä.
Portugalitukipaketti (pankkituki oikeasti, ei sillä portugalilaisia tueta vaan saksalaisia ja ranskalaisia pankkeja) oli KYNNYSKYSYMYS myös Kataiselle ja ON KYNNYSKYSYMYS KATAISELLE VIELÄ TÄNÄÄNKIN!
Eilen viimeksi Katainen sanoi TV-uutisissa että "kenellekään ei voida antaa hallituksessa pysyviä erivapauksia näissä pankkitukiasioissa". On pakko olla niiden hyväksymisen puolella!
Olette te surkeita jos te ette ole vielä tajunnut, että Portugali TODELLA ratkaisee Suomen hallitukseen kuulumisen!! Miten kukaan kehtaa olla noin ulalla politiikasta kun asiasta on jauhettu kohta 2 kk putkeen!! Haloo!!! Onko siellä teidän päidenne sisällä ketään kotona!?
Portugalitukipaketti (pankkituki oikeasti, ei sillä portugalilaisia tueta vaan saksalaisia ja ranskalaisia pankkeja) oli KYNNYSKYSYMYS myös Kataiselle ja ON KYNNYSKYSYMYS KATAISELLE VIELÄ TÄNÄÄNKIN!
Eilen viimeksi Katainen sanoi TV-uutisissa että "kenellekään ei voida antaa hallituksessa pysyviä erivapauksia näissä pankkitukiasioissa". On pakko olla niiden hyväksymisen puolella!
Olette te surkeita jos te ette ole vielä tajunnut, että Portugali TODELLA ratkaisee Suomen hallitukseen kuulumisen!! Miten kukaan kehtaa olla noin ulalla politiikasta kun asiasta on jauhettu kohta 2 kk putkeen!! Haloo!!! Onko siellä teidän päidenne sisällä ketään kotona!?
Tää on niin tyypillistä persuilua. Kaikki asiat käännetään toisinpäin, musta valkoiseksi. Totuus on se että persuilla kannattajilla on ollut se käsitys että hallitukseen tietysti mennään ja nyt ollaan sitten ihan myrtsenä että mitä tapahtui. Esimerkiksi Teukka avautui että byhyy, meitä ei päästettykään hallitukseen. Ja kun asian nolous valkenee persulle, persu aloittaa tietty energisen valkopesun huutomerkkien kanssa :).
Soini olisi PÄÄSSYT hallitukseen, mutta hän kieltäytyi. Toisin sanoen täysin itseaiheutettua pääsemättömyyttä.
Ei päässyt eikä mennyt!
Katainen ilmoitti jo hallitusneuvottelujen aluksi, että hallitukseen EI PÄÄSE, jos ei tue pankkitukipaketteja. Katainen sanoi tämän jo vaalitenteissäkin.
Ja Soini ilmoitti jo vaalikeskusteluissa, ettei PS tule tukemaan portugalipankkitukipaketteja! Eikä menemään hallitukseen joka niitä tukee!
Eli: PS ei MENNYT hallitukseen joka tukee paketteja EIKÄ PÄÄSSYT hallitukseen, koska ei suostu tukemaan paketteja! Sekä että! Ei MENNYT eikä PÄÄSSYT! Tuplakielto!
Meneekö yli hilseen? Mitäpä jos ajattelisit vähän helpompia asioita kun nämä politiikkajutut tuntuvat olevan vähän hankalia hahmottaa?
onko se joku paska portugali kynnyskysymys. siitä jankattiin ja se taistelu meni. pitikö samalla päättää hävitä kaikki muutkin neljän vuoden taistelut etukäteen? eihän uusi hallitus edes tue portugalin lainoja, koska ne tarkoituksella hoidettiin pois ennen hallitusneuvotteluja, joten siihen ei voi vedota. niin että se siitä tekosyystä taas.
ja kyllä, olen kanssanne samaa mieltä että olin tyhmä kun äänestin persuja. kiitos kun persuna vielä ystävällisesti sen ilmoititte minulle. ensi kerralla yritän olla vähemmän tyhmä ja äänestän taas vaikka kokoomusta. lol.
Portugalitukipaketti (pankkituki oikeasti, ei sillä portugalilaisia tueta vaan saksalaisia ja ranskalaisia pankkeja) oli KYNNYSKYSYMYS myös Kataiselle ja ON KYNNYSKYSYMYS KATAISELLE VIELÄ TÄNÄÄNKIN! Eilen viimeksi Katainen sanoi TV-uutisissa että "kenellekään ei voida antaa hallituksessa pysyviä erivapauksia näissä pankkitukiasioissa". On pakko olla niiden hyväksymisen puolella! Olette te surkeita jos te ette ole vielä tajunnut, että Portugali TODELLA ratkaisee Suomen hallitukseen kuulumisen!! Miten kukaan kehtaa olla noin ulalla politiikasta kun asiasta on jauhettu kohta 2 kk putkeen!! Haloo!!! Onko siellä teidän päidenne sisällä ketään kotona!?
Tää on niin tyypillistä persuilua. Kaikki asiat käännetään toisinpäin, musta valkoiseksi. Totuus on se että persuilla kannattajilla on ollut se käsitys että hallitukseen tietysti mennään ja nyt ollaan sitten ihan myrtsenä että mitä tapahtui. Esimerkiksi Teukka avautui että byhyy, meitä ei päästettykään hallitukseen. Ja kun asian nolous valkenee persulle, persu aloittaa tietty energisen valkopesun huutomerkkien kanssa :).
Minä olin todella ahdistunut kun hetken luulin Soinin miettivän PS:n menoa tähän Kataisen hallitukseen! Olin jo epätoivon partaalla että ei saatana, Soinihan lupasi ettei pankkitukihallitukseen mennä!
Olin huojentunut kun kuulin, että Soini ei taipunut ministeripaikkojen ja vallanhimon sokaisemana! Mies piti sanansa ja siksi äänestän PS:ää jatkossakin!
Katainen halusi Soinin hallitusvastuuseen.
http://www.ita-savo.fi/Mielipiteet/11239172.html
Kokoomus oli tiettävästi valmis antamaan perussuomalaisille muutamissa asioissa erivapauden. Perussuomalaisille ei riittänyt, että he saisivat erivapauden vain Portugali-tuessa ja EU-kriisipaketeissa.
Perussuomalaiset halusivat avointa valtakirjaa äänestää hallituksen esityksiä vastaan muissakin tilanteissa. Vaikka monenlaista luovuutta hallitustunnustelija yritti, hän joutui nostamaan kädet pystyyn.
Nyt sitten joku saatanan tukipaketti onkin akileen kantapää.
Ei kyse ole vain siitä, vaan koko EU-politiikasta. Ei Soini voi mennä hallitukseen ja puolustaa sellaista systeemiä, jota ei itse kannata ja johon ei usko. Soinilta erittäin suoraselkäistä toimintaa!
EU-politiikka on niin merkittävä juttu, että se vaikuttaa välillisesti moniin Suomen sisäisiin asioihin.
"Oli hallitustunnustelija Jyrki Kataiselle (kok) eduksi, että Soini itse teki johtopäätökset. Mikäli Katainen olisi sulkenut Soinin joukot hallituksen ulkopuolelle, kansan protesti olisi saattanut vain kasvaa. "
http://www.hs.fi/paakirjoitus/artikkeli/Soini+valitsi+opposition+hallit…
Ei kyse ole vain siitä, vaan koko EU-politiikasta. Ei Soini voi mennä hallitukseen ja puolustaa sellaista systeemiä, jota ei itse kannata ja johon ei usko. Soinilta erittäin suoraselkäistä toimintaa!
ja murjotetaan kun ei päästykään hallitukseen? Jos tämä oli muka persuille niin päivänselvä asia :). Kyllä totuus on se, että Soinin lauma oli aivan muissa kuvitelmissa kuin mitä todellisuus sitten oli.
onko se joku paska portugali kynnyskysymys. siitä jankattiin ja se taistelu meni. pitikö samalla päättää hävitä kaikki muutkin neljän vuoden taistelut etukäteen? eihän uusi hallitus edes tue portugalin lainoja, koska ne tarkoituksella hoidettiin pois ennen hallitusneuvotteluja, joten siihen ei voi vedota. niin että se siitä tekosyystä taas. ja kyllä, olen kanssanne samaa mieltä että olin tyhmä kun äänestin persuja. kiitos kun persuna vielä ystävällisesti sen ilmoititte minulle. ensi kerralla yritän olla vähemmän tyhmä ja äänestän taas vaikka kokoomusta. lol.
Luuletko sinä onneton ihmisräähkä, että Portugali- ym. pankkituet HOIDETTIIN JO ALTA POIS!?
Voi kiesus tätä typeryyden määrää!!! Saatat kokea pienen yllätyksen tulevina vuosina, mikäli nyt politiikasta mitään tajuat! Tajuamisenhan se tietenkin vaatii, jotta voi edes jostain yllättyä!
Aloitahan näistä, näissä selitetään mitä Suomella ja Euroopalla on edessä:
http://www.taloussanomat.fi/haku/?needle=&author=jan+hurri&tag=&startDa…
Vai on portugalipaketti jo hoidettu pois alta eikä siitä enää kuulla!! :D :D :D
Nyt sitten joku saatanan tukipaketti onkin akileen kantapää.
EU-politiikka on niin merkittävä juttu, että se vaikuttaa välillisesti moniin Suomen sisäisiin asioihin.
hyvä pointti. nyt voikin sitten oppositiossa vaikuttaa välillisesti suomen sisäisiin asioihin. mitä sitä suoraan hallituksesta. turhaahan se. oppositiosta se eu politiikkakin hoituu paremmin.
ja murjotetaan kun ei päästykään hallitukseen? Jos tämä oli muka persuille niin päivänselvä asia :). Kyllä totuus on se, että Soinin lauma oli aivan muissa kuvitelmissa kuin mitä todellisuus sitten oli.
Näytä minulle se katu tai tori jossa itketään PerSujen vuoksi?
Totisesti tässä maassa kohta itketään, ihan sen vuoksi että Katainen johtaa maata siihen suuntaan mihin enemmistö suomalaisista hänen haluaa johtavan Suomea!
Minä olen Persu. Mieheni on Persu. Meillä ei itketä. Teistä muista en osaa muuta sanoa, kuin että varmaan itkette jos ette ole vallitsevasta poliittisesta tilanteesta mitään tajunneet. Sellainenkin asia kuin SANANSA PITÄVÄ PUOLUEJOHTAJA näyttää olevan teille ihan käsittämätön entiteetti!
onko se joku paska portugali kynnyskysymys. siitä jankattiin ja se taistelu meni. pitikö samalla päättää hävitä kaikki muutkin neljän vuoden taistelut etukäteen? eihän uusi hallitus edes tue portugalin lainoja, koska ne tarkoituksella hoidettiin pois ennen hallitusneuvotteluja, joten siihen ei voi vedota. niin että se siitä tekosyystä taas. ja kyllä, olen kanssanne samaa mieltä että olin tyhmä kun äänestin persuja. kiitos kun persuna vielä ystävällisesti sen ilmoititte minulle. ensi kerralla yritän olla vähemmän tyhmä ja äänestän taas vaikka kokoomusta. lol.
Luuletko sinä onneton ihmisräähkä, että Portugali- ym. pankkituet HOIDETTIIN JO ALTA POIS!?
Voi kiesus tätä typeryyden määrää!!! Saatat kokea pienen yllätyksen tulevina vuosina, mikäli nyt politiikasta mitään tajuat! Tajuamisenhan se tietenkin vaatii, jotta voi edes jostain yllättyä!
Aloitahan näistä, näissä selitetään mitä Suomella ja Euroopalla on edessä:
<a href="http://www.taloussanomat.fi/haku/?needle=&author=jan+hurri&tag=&startDa…" alt="http://www.taloussanomat.fi/haku/?needle=&author=jan+hurri&tag=&startDa…">http://www.taloussanomat.fi/haku/?needle=&author=jan+hurri&tag=&startDa…;
Vai on portugalipaketti jo hoidettu pois alta eikä siitä enää kuulla!! :D :D :D
hoidettiin se mistä nyt on keskusteltu. ei tarvi siihen riippua vai luuletko sinä oi autuas idiootti että jossina oppositossa hinkkaaminen hoitaa nämä asiat paremmin? onnea sinne sinullekkin kun yrität ymmärtää mikä on hallitus ja mikä on oppositio. lopuksi voit miettiä onko se portugali sama kuin kreikka, irlanti, espanja, italia, jne. sen jälkeen voit yrittää kirjoittaa tukipaketti sanan ilman sitä portugalia niin ehkä se helpottaa.
kyse olisi yhden asian liikkeestä, jossa ainoa asia olisi se Portugal-paketin vastustaminen, niin sitten tietenkään ei ole petturuutta. Mutta puolueellahan on monia muitakin tavoitteita, joten se, että niitä ei menty ajamaan hallitukseen on, jos ei ehkä ihan petturuutta, niin ainakin pelkuruutta.
Se mietityttää, että miten ne perussuomalaiset, joita oli veikkailtu jopa ministerisalkun kantajiksi, suhtautuivat tähän päätökseen mennäkin räksyttämään oppositioon?
Miltäköhän tuntuu, jos on tehnyt valtavan vaalityön, esim. puolustusministerin salkku on ollut lähes käden ulottuvilla, ja sitten EU-asioihin vedoten päätyykin riviedustajaksi oppositioon, kun kokematon eduskuntaryhmä on päättänyt, että tässä asiassa ei voi joustaa...