Voi paska, luulin ettei lapseni päiväkodissa ole yhtään käännynnäismuslimin lasta.
Kommentit (33)
Ja olisit salaa iloissasi jos niin kävisi, koska voisit tuntea olleesi oikeassa...
...voisi iloita moisista perversioista! Enkä minä ole muslimi.
kiimassa noita asioita kun ketju kertoo päiväkodin lapsiryhmästä...
...kun kertoo mikä on islam silloin, kun aiheena on muslimi päiväkodissa.
Suviksethan haluavat, että me tuulipukukansa ja impivaaralaisen monokulttuurin vähäpätöiset edustajat opimme muista kulttuureista! No tässä me nyt opiskelemme! Aiheena värisevän värikäs islam!
tunnusta. Voisit sanoa, mitä mä sanoin! Tää nähtiin ja mä olin oikeassa!
Mutta koska nekrofiilifantasiasi ei toteudu niin olet ollut kiimailusi kanssa väärässä. Joten sun pitää pikkuisen edes toivoa, että jos lukemallasi pakkoruotsilla löytyisi jotain ruotsalaisten linkkejä.
Muslimi itse kertoo, että pedofilia on OK.
Vai syytätkö sinä tästäkin minua, joka linkin tänne laittoi? Vai uskaltaisitko sittenkin inhota tuota pedofiiliäijää?
tunnusta. Voisit sanoa, mitä mä sanoin! Tää nähtiin ja mä olin oikeassa! Mutta koska nekrofiilifantasiasi ei toteudu niin olet ollut kiimailusi kanssa väärässä. Joten sun pitää pikkuisen edes toivoa, että jos lukemallasi pakkoruotsilla löytyisi jotain ruotsalaisten linkkejä.
...tämä sinun puolustuspuheesi islamille on melko heppoinen :D
Kun mitään hyvää et löydä islamista (vaikka kovasti tahtoisit), niin yrität kääntää syyttävän sormen minuun! Onneton räpeltäjä, mikset voi vain olla hiljaa? Annas kun arvaan, olet SUVAITSEVA?
islamille, sinusta vain tuntuu sellaiselta. Minua naurattaa ja huvittaa tuo tapasi, koska elät paradoksissa. Puhut tulevasta (jota et halua) mutta joudut toivomaan ja hakemaan kokoajan lisätodistusta ja linkkejä siitä. Harvinaisen paljon laitat energiaa pedofiili- ja nekrofiiliasioihin, kertoo omasta viehtymyksestäsi asian pariin. Toivottavasti ruotsalaiset aatetoverit linkkaavat lisää niin saat todisteita paatoksellesi.
omakin lapsesi kääntyy nyt muslimiksi?
Äkkiä!!!!!!!1
Se voi tarttua!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Ei mikään Itä-Helsinki. Pakko kai se on päiväkotia vaihtaa.
Sama kun joku sekoaa johonkin aivopesukulttiin niin niistä tulee aina hullumpia. Tosin islamissa lapset aivopestään jo lapsena, joten voihan tuo olla suht normaalikin, tuuria.
..sunnit ja shiiat. Syyriassa on vallassa vielä kolmas suuntaus (alawi) ja niitä voi olla muitakin pienempiä suuntauksia, eli ei ole yhtenäinen. Viha juutalaisia ja länsimaita kohtaan on kyllä kaikille muslimeille yhteinen suuntaukseen katsomatta.
Ja tokihan noita päiväkoteja on. Käytetäänhän muslimimaissa lapsia yleisesti sotilaina. Iranin-Irakin sodassa kuoli miljoonia lapsisotilaita, vain yksi esimerkki mainitakseni.