Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi paska, luulin ettei lapseni päiväkodissa ole yhtään käännynnäismuslimin lasta.

Vierailija
18.05.2011 |

Vaan väärässä olin.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päiväkoti video oli ihan sairas! En pystynyt katsomaan loppuun. Ymmärrän kyllä että muslimit eivät ole sen kummempia ihmisiä kuin muutkaan, mutta onko tuollaisia päiväkoteja heillä oikeasti?! Eihän lapsia voi noin kasvattaa! Vahditaanko Suomessa mitä moskeijoissa opetetaan ja puhutaan? Luin jostain lehdestä kuinka toiset muslimit olivat vastustamassa uuden moskeijan rakentamista jonnekin itäiseen Helsinkiin. Onko senkin takana pelko radikaaleista muslimeista, vai vastustivatko he vain jotain tiettyä suuntausta joka ei ole sama kuin itsellä? Onko muslimeilla monta eri "lahkoa"? Kun jossain väitetään että islam on yksi ainoa totuus, miten niitä voi olla silti monta erilaista? Sori, en oikein ymmärrä uskontoja.

..sunnit ja shiiat. Syyriassa on vallassa vielä kolmas suuntaus (alawi) ja niitä voi olla muitakin pienempiä suuntauksia, eli ei ole yhtenäinen. Viha juutalaisia ja länsimaita kohtaan on kyllä kaikille muslimeille yhteinen suuntaukseen katsomatta.

Ja tokihan noita päiväkoteja on. Käytetäänhän muslimimaissa lapsia yleisesti sotilaina. Iranin-Irakin sodassa kuoli miljoonia lapsisotilaita, vain yksi esimerkki mainitakseni.

Vierailija
22/33 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olisit salaa iloissasi jos niin kävisi, koska voisit tuntea olleesi oikeassa...

...voisi iloita moisista perversioista! Enkä minä ole muslimi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiimassa noita asioita kun ketju kertoo päiväkodin lapsiryhmästä...

...kun kertoo mikä on islam silloin, kun aiheena on muslimi päiväkodissa.

Suviksethan haluavat, että me tuulipukukansa ja impivaaralaisen monokulttuurin vähäpätöiset edustajat opimme muista kulttuureista! No tässä me nyt opiskelemme! Aiheena värisevän värikäs islam!

Vierailija
24/33 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnusta. Voisit sanoa, mitä mä sanoin! Tää nähtiin ja mä olin oikeassa!

Mutta koska nekrofiilifantasiasi ei toteudu niin olet ollut kiimailusi kanssa väärässä. Joten sun pitää pikkuisen edes toivoa, että jos lukemallasi pakkoruotsilla löytyisi jotain ruotsalaisten linkkejä.

Vierailija
25/33 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muslimi itse kertoo, että pedofilia on OK.

Vai syytätkö sinä tästäkin minua, joka linkin tänne laittoi? Vai uskaltaisitko sittenkin inhota tuota pedofiiliäijää?

Vierailija
26/33 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnusta. Voisit sanoa, mitä mä sanoin! Tää nähtiin ja mä olin oikeassa! Mutta koska nekrofiilifantasiasi ei toteudu niin olet ollut kiimailusi kanssa väärässä. Joten sun pitää pikkuisen edes toivoa, että jos lukemallasi pakkoruotsilla löytyisi jotain ruotsalaisten linkkejä.

...tämä sinun puolustuspuheesi islamille on melko heppoinen :D

Kun mitään hyvää et löydä islamista (vaikka kovasti tahtoisit), niin yrität kääntää syyttävän sormen minuun! Onneton räpeltäjä, mikset voi vain olla hiljaa? Annas kun arvaan, olet SUVAITSEVA?

Vierailija
27/33 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

islamille, sinusta vain tuntuu sellaiselta. Minua naurattaa ja huvittaa tuo tapasi, koska elät paradoksissa. Puhut tulevasta (jota et halua) mutta joudut toivomaan ja hakemaan kokoajan lisätodistusta ja linkkejä siitä. Harvinaisen paljon laitat energiaa pedofiili- ja nekrofiiliasioihin, kertoo omasta viehtymyksestäsi asian pariin. Toivottavasti ruotsalaiset aatetoverit linkkaavat lisää niin saat todisteita paatoksellesi.

Vierailija
28/33 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet nolo :(

Vierailija
29/33 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

omakin lapsesi kääntyy nyt muslimiksi?

Vierailija
30/33 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde maanpakoon.

Vierailija
31/33 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiä!!!!!!!1

Se voi tarttua!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Vierailija
32/33 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään Itä-Helsinki. Pakko kai se on päiväkotia vaihtaa.

Vierailija
33/33 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kun joku sekoaa johonkin aivopesukulttiin niin niistä tulee aina hullumpia. Tosin islamissa lapset aivopestään jo lapsena, joten voihan tuo olla suht normaalikin, tuuria.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan