Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karppaus vai juttailu? Tavoitteena laihtuminen -15kg

Vierailija
18.05.2011 |

Mietin kumpaa aloittaa,jutassahan kiinnitetään myös huomiota huonoihin hiilareihin,mutta hyviä syödään jonkun verran,ehkä sen liikunnan vuoksi? Itse en kauheasti liiku vielä (aloitan syksyllä kuntosali/jumpat kun saan lapselle vakituisen hoitajan), jutta dietti on myös vähärasvainen. karppaus taas karsii kaiken hiilarin minimiin ja käytetään runsaasti rasvaa..en tiedä kummin tekisin? tarvitsen tuekseni kuitenkin jotkut selvät säännöt.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen ollut "hiilaritietoisella" dieetillä nyt viikon, ja 2,2 kiloa on lähtenyt! :D Olen kyllä juttaillutkin ja silläkin lähti, mutta ihan niin sidottuun ruokavalioon en ollut valmis.

Vältän siis leipää, perunaa ja pastaa enkä syö ylenpalttisesti rasvaa (mikä ei tietysti ole tarkoituskaan) tahi välttele korkeahiilarisempiakaan kasviksia (kuten porkkana). Tärkeintä on näemmä ollut jättää ne lisukkeet pois ja syödä paljon lisää kasviksia, tulos on ollut kannustava.

Vierailija
2/3 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitset kuitenkin jonkun ruokailulinjan koko loppuelämäksesi, ja kohtuus tuntuu olevan se järkevin vaihtoehto

Vähennä leipää, perunoita, pastaa ja riisiä, lisää kasviksia (hedelmiä kohtuudella) äläkä litki mehuja tai maitoa litrakaupalla ja lisää arkiliikuntaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä et koe voivasi jatkaa lopun elämääsi. Jos menaan haluat pysyviä tuloksia.

T. 4 vuotta 25 kg.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä