Voiko kissa "loukkaantua" siitä että sen kuppi on erilainen kuin
Kommentit (22)
Meidän kissa loukkaantui kun kävin baarissa, kusi käsilaukkuun ja kengille.
Loukkaantui, kun siirsin kissan raapima telineen toiseen huoneeseen, kusi tyynylle.
Loukkaantui, kun olin päivän pois kotonta, raapi tapetteja.Muuten on kiltti ja hyvin käyttäytyvä kissa, mutta jos hänen systeemeihin puututaan, osoittaa kyllä mieltään!
tuntuisko se metallikuppi epämiellyttävältä?
metallikuppi voi maistua epämiellyttävältä.
Meidän kissa oli todella mustasukkainen, kun vauva tuli taloon. Kävi aina kuseksimassa vauvan viltin, jos satuin unohtamaan sen lattialle illalla. Kerran alkoi ihan naamanalla siihen viltille pyllistelemään ja ehtikin jonkun verran liruttaa, ennenkö ehdin puuttua asiaan. Iltaisin, kun olin laittanut vauvan nukkumaan, kissa tuli pyörimään jalkoihin ja puski puskemistaan sekä tuli väkisin syliin :)
Minun mielestäni voi :) Itselläni 3 kissaa ja kyllä noi "mököttää" jos toinen saa erilaista kohtelua :D
Kyllä voi loukkaantua tuommoisesta kaltoinkohtelusta, tietenkin ( :
Muutenkin taitaa kavereilla olla tarjolla paremmat safkat kuin mitä omassa kupissa on. Lisäksi vesikipolle on kaikkien pakko ängetä samaan aikaan.
Jos syö siitä omasta kupistaan niin ei ole loukkaantunut.
Jos syö muiden kupeista niin on joko selvästi loukkaantunut, tai sitten muuten vaan ahne että käy niilläKIN.
Tuolla kuppivalinnalla korostat sukupuolten välistä kuilua. Kattisi on arvonsa tunteva feministi ja toimii erittäin fiksusti osoittaessaani mielipiteensä eikä vain alistumalla tilanteessa.
Tätä tilannettahan ei sitten korjata niin, että ostat tällä tytölle samanlaisen kupin kuin muilla vaan ostat kaikille uudet kupit. Silloin lähtökohta on kaikille sama ja reilu.
Mietin sua kuinka oikein pohdit tätä ja mietin sun loukkaantunutta kissaa. Vitsi ootte mainioita :D
Ne kehittelee kyllä draamaa ihan mistä tahansa :)
Tällä yhellä on metallinen kuppi ja aina pyrkimässä muiden kupeille ja kieltäytyy syömästä omastaan. Nyt yks neljästä poistui aiemmin jättäen ruokaa ja tää meni siihen heti samantien :)))Ja on vielä ainut tyttökisu kollien joukossa, mokoma herkkis :P. ap
On ne vaan suloisia
Jos sen sijaan vaihdat sen kupin toiseen, saattaa katilla mennä herkästi herne nenään. Tai kuonoon ;)
voi loukkaantua ihan mistä tahansa.
Meidän kissa loukkaantui kun kävin baarissa, kusi käsilaukkuun ja kengille.
Loukkaantui, kun siirsin kissan raapima telineen toiseen huoneeseen, kusi tyynylle.
Loukkaantui, kun olin päivän pois kotonta, raapi tapetteja.
Muuten on kiltti ja hyvin käyttäytyvä kissa, mutta jos hänen systeemeihin puututaan, osoittaa kyllä mieltään!
ja oli hoitaja joka kävi meillä. Oli tehnyt tarpeitaan tv johtojen päälle.Ei muuten ikinä tehnyt niin.
siitä tassulla ja syö lautasen vierestä.
Sitä ei ikinä tiedä, mistä se närkästyy. Minä elelin pitkään kissan ja koiran kanssa. Koirat oli kissalle ok, ensimmäinen oli paras kaveri, toinen oli vaan ok. Sitten tuli mies taloon. Kissa ei voinut sietää koko äijää, joka alkoi nukkua kissan paikalla parisängyssä. Sähisi. Ei antanut silittää. Puri yöllä varpaasta. Pasko yks kaks kenkään. Pasko pari kertaa miehen tyynylle, ei ikinä minun. Mies ei saanut ottaa kiinni, jos oli tarve, kynttä tuli. Minä sain ja vain minä. Eikä mies ollut koskaan tehnyt kissalle mitään pahaa. Sen sijaan lapsia vastaan katilla ei ollut yhtään mitään, väisti, jos kävivät liian tuttavallisiksi, nukkui joko minun vieressä tai tyytyväisenä lasten vieressä kun olivat isompia ja osasivat käsitellä kissaa. Mutta EI miehen vieressä. Huoli sentään miehen kädestä tonnikalaa.
Oli vissiin mustankipee! Huomattakoon, että esim. isäni ja miehen isä oli katille aivan ok ja antoi rapsuttaa ja kehräsi. Eli se ei pelännyt miehiä, se ei vain sietänyt tätä yhtä miestä! Vasta kolmena viimeisenä elinvuotenaan päätti olla sähisemättä miehelle ja jopa antoi rapsuttaa ja pari kertaa päätti istua miehen sylissä. Oli silloin jo 15 vuotias. Kun se eläinlääkärillä sitten päästettiin ikiuneen 18-veenä, mieskin itki.
Nyt meillä on kaksi kissaa ja koiralauma. Ei noissa kummassakaan ole ihan samanlaista persoonaa kuin siinä ekassa. Paitsi tuo iso paksu kolli pitää koko koiralauman komennuksessaan. Se syö ensin ja koirat sitten. Turha yrittääkään ison koiran tulla kupille, kun katti tarkistaa koirien murkinat ensin.
Meillä kissa suuttui jos olimme pari päivää reissussa.
Kun tulimme kotiin niin kissa oli ovella vastassa ja naukui ja mourusi ensin innoissaan kunnes muisti että nyt pitää olla vihainen ja lähti mököttämään piiloon vuorokaudeksi kunnes "antoi anteeksi" tämän suuren vääryyden armeliaasti ;)
tuntuisko se metallikuppi epämiellyttävältä?