Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä muuta voisi tehdä, jotta taviksesta saisi katseita keräävän hottiksen?

Vierailija
18.05.2011 |

Olen siis varsin tavallisen näköinen 3-kymppinen nainen, mitat 165/65.

Mies jätti ja kaipaan jotain piristystä ja päivitystä ulkonäkööni sekä itsetunnon kohotusta. En nyt tiedä saako musta varsinaisesti hottista mutta nyt olis motivaatiota kokeilla, kuinka pitkälle saa.

Ensitöikseni ajattelin laihduttaa 10 kg. Uskon kyllä että se onnistuu, olen ennenkin laihduttanut saman kun motivaatio ollut kohdillaan, ja nyt se on.

Toisekseen ajattelin ottaa hiustenpidennykset ja värjätä tukkani kivaksi (siihen kysyn kampaajalta neuvoa) oma tukka nyt olkapäille ulottuva, ei oikeastaan minkäänvärinen.

Sitten meinasin luopua silmälaseista ja joko hankki piilarit, ja/tai myöhemmin mennä leikkauttamaan silmäni jotta pääsisin laseista kokonaan eroon.

Suihkurusketustakin vois varmaan kokeilla, ja/tai ylipäätään hankkia kivan rusketuksen kesällä?

Rakennekynnet on myös hankintalistalla. Ehkä myös kulmien värjäys ja miten ois ne ripsipidennykset/tuuhennokset, näin sellaiset yhdellä naisella ja oli tosi hienot, silmät tuli upeasti esiin.

Muuta, mitä?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan normaalipainoinen! Tunnen erään 170/50 ja ei todellakaan ole edes lähellä luurankoa.

Olet vain katkera kun et tule tämän eliniän aikana tuota painoa saavuttamaan - kuten en tule varmaan itsekään!

Vierailija
22/30 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan normaalipainoinen! Tunnen erään 170/50 ja ei todellakaan ole edes lähellä luurankoa.

Olet vain katkera kun et tule tämän eliniän aikana tuota painoa saavuttamaan - kuten en tule varmaan itsekään!

tavoitella jotain 50 kilon painoa, ap:n pituiset huippu-urheilijatkaan eivät paina noin vähän. Laiha voi olla todella huonokuntoinen ja epäkiinteä, jos haluaa näyttää hyvältä niin kannattaa käydä salilla eikä lakata syömästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähemmän niin vyötärönympärys oli 62 cm ja mahduin kokoon 34.

Kyllä se riittäis mulle :)

ap

Vierailija
24/30 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laihduta, liiku, treenaa. Ota vaikka vaaleita raitoja hiuksiisi reilusti ja purkkirusketus, kevyt sellainen, mutta noi tekoripset ja hiukset on jotenkin tosi feikkiä ja mautonta jo.

Vierailija
25/30 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ITse olen sitä mieltä, että älä tuijota vaakaan vaan kiinteytä itseäsi, hanki lihaksia, treenaa! Kyllä huomaat, milloin muutosta alkaa tulla. Aivan sama mitä painat... Yksi kaveri on 156 cm ja 56 kg, rasva% on 17. Paino ei todellakaan ole oleellinen.

MItä muuhun kohennukseen tulee, tee vain kaikkea mitä haluat.. kokeile! Tsemppiä sulle kesään :)!

Vierailija
26/30 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laihduta, liiku, treenaa. Ota vaikka vaaleita raitoja hiuksiisi reilusti ja purkkirusketus, kevyt sellainen, mutta noi tekoripset ja hiukset on jotenkin tosi feikkiä ja mautonta jo.

haaveillut ja taidan sen kyllä toteuttaa :)

Ja ainakin mun parilla kaverilla, joilla on hiuspidennykset, ei yhtään arvais ettei oo aidot. On tosi luonnolliset ja nätit.

ap

Vierailija
27/30 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavoitella jotain 50 kilon painoa, ap:n pituiset huippu-urheilijatkaan eivät paina noin vähän. Laiha voi olla todella huonokuntoinen ja epäkiinteä, jos haluaa näyttää hyvältä niin kannattaa käydä salilla eikä lakata syömästä.

on kyllä treenattu ja kaunisvartaloinen, ja syö kyllä ihan normaalisti!

Vierailija
28/30 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan normaalipainoinen! Tunnen erään 170/50 ja ei todellakaan ole edes lähellä luurankoa. Olet vain katkera kun et tule tämän eliniän aikana tuota painoa saavuttamaan - kuten en tule varmaan itsekään!

aikuisiälläni =) Olen 165 ja 58 kiloisena olin jo liian laiha. Mutta mulla oikeesti on ne lihakset.

Nyt painan 61 ja mahdun kevyesti kokoon 36, joissain vaatteissa jopa 34

Vierailija
29/30 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan normaalipainoinen! Tunnen erään 170/50 ja ei todellakaan ole edes lähellä luurankoa. Olet vain katkera kun et tule tämän eliniän aikana tuota painoa saavuttamaan - kuten en tule varmaan itsekään!

kyllä minä olisin anorektikko jos painaisin 50/165

En ymmärrä millä ruumiinrakenteella voi painaa noin vähän,lihasta ei ole sitten pätkääkään!!itsellä 28 tuuman ONLYN FARKUT JA LIIKUN todella paljon!Niin että koita nyt ymmärtää että olen 65/165 himoliikkuja ,pyöräilen kesättalvet,uin ja paikat ei lölly!!BMI menee kyllä alipainon puolelle noilla mitoilla!Ja kuka aikuinen mies tykkää naisesta joka on ku heinäseiväs!!

Vierailija
30/30 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä minä olisin anorektikko jos painaisin 50/165

En ymmärrä millä ruumiinrakenteella voi painaa noin vähän,lihasta ei ole sitten pätkääkään!!itsellä 28 tuuman ONLYN FARKUT JA LIIKUN todella paljon!Niin että koita nyt ymmärtää että olen 65/165 himoliikkuja ,pyöräilen kesättalvet,uin ja paikat ei lölly!!BMI menee kyllä alipainon puolelle noilla mitoilla!Ja kuka aikuinen mies tykkää naisesta joka on ku heinäseiväs!!

Tiesitkö, että on olemassa erilaisia ruumiinrakenteita?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi