Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis onko tämä reilua (kyse äidin OMASTA ajasta)??

Vierailija
18.05.2011 |

Minua niin v**uttaa ja itkettää suoraan sanottuna!! Mies on yrittäjä ja tekee pitkää päivää, klo 7-18. Meillä on taapero ja vauva. Olen jo pitkään halunnut käydä lenkillä YKSIN kaikessa rauhassa. Sanoin jo eilen, että tänään voisin mennä. Lenkkeily ei ole onnistunut kovin helposti, koska mies ei jaksa aina olla kitisevän vauvan kanssa.

No, odotin omaa aikaani ja mies tulee kotiin klo 18.15. Mies sanoo: lähde äkkiä, sovin saunaillan tunnin päähän työkaverin kanssa. Olin ihan että mitä helvettiä, en minä nyt HETI jaksa lähteä jos noin kiire on jne.. Ja sinne se mies nyt sitten meni saunailtaan ihan pokalla ja minä jäin lasten kanssa. Miehen mukaan tuossa ei ole mitään väärää että muuttaa suunnitelmia, olisinhan mä äkkiä ehtinyt käydä lenkillä jos olisin halunnut.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä tuohon "mies ei jaksa kitinää", eli siis mies hermostuu alta aikayksikön, kun vauva kitisee tai itkee. Olen MONESTI joutunut tulemaan kesken suihkun/saunan pois, koska mies ei osaa/jaksa rauhoittaa vauvaa (vaikka olen siis imettänyt kyllä, että nälästä ei ole kyse)... Mies alkaa aina heti ärtymään kitinästä tai itkusta ja kommentoi mm.

- tää vois kyllä kitistä vähemmän

- lopeta vauva se itkeminen

- hohhoijaa tätä minä en kyllä jaksaisi

- miksi pitää itkeä

-- ja koska mies on ärtyneen oloinenkin niin aina siinä käy niin että otan vauvan tai sitten mies antaa vauvan minulle. Esikoinen ei ollut lainkaan helposti itkeskelevä, joten tällaista ongelmaa ei silloin paljoa ollut. Mutta tämä toinen on erilainen temperamentti, siis vaativampi. Itkeskelee/kitisee usein.

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi