Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen kateellinen ystävälleni

Vierailija
18.05.2011 |

koska hänella on ihana uusperhe! Toki hän on onnensa ansainnut, mutta jotenkin kirpaisee kuunnella hempeitä selityksiä parisuhteesta ja yhteisistä matkoista ym.jutuista. Lisäksi heillä on siis rakkautta, intohimoa, rahaa, kaikkea! Saavat tehdä mitä vaan ja ovat tosi onnellisia.

Mäkin niin kaipaisin tuollaista...enkä saa. Oma suhde aivan kuollut, lapset rasittavia, itse olen väsynyt ja rahat aina loppu. Kesälläkään ei ole varaa mennä minnekkään enkä halusikaan nykyisen perheeni kanssa :((

mitä siis tehdä tälle inhottavalle kateudelle???

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan samoista syistä. Aina kun olin tavannut hänet ja kuunnellut hänen erinomaista ja ihanaa elämäänsä, omani tuntui entistä raskaammalta. Nyt on parempi, kun ei tule koko ajan vertailtua ja tapailen muita kavereita, joiden elämä ei ole ihan niin täydellistä.

Vierailija
2/11 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

omaa elämääsi.

Jokainen on oman onnensa seppä. Menkää miehen kanssa terapiaan, käykää treffeillä, lähtekää pienelle reissulle ilman lapsia, viettäkää molemmat lasten kanssa laatuaikaa yhdessä ja erikseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

omaa elämääsi. Jokainen on oman onnensa seppä. Menkää miehen kanssa terapiaan, käykää treffeillä, lähtekää pienelle reissulle ilman lapsia, viettäkää molemmat lasten kanssa laatuaikaa yhdessä ja erikseen.

eli että saa opiskella, eikä tartte käydä töissä. Sillä kävi tuuri kun sai rikkaan miehen joka on kaikenlisäks tosi komea, hauska ja lapsirakas. oon kade.

ap

Vierailija
4/11 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se siinä on tylsintä, kun olen kateellinen asioista, joihin ei voi oikein itse vaikuttaa.Kun joku tuossa viittasi, että elämä on sellaista, millaiseksi sen itse rakentaa. Kateellisuuteni aiheet: Kaverillani on yksi terve lapsi ja toinen tulossa. Molemmat raskaudet ovat menneet superhyvin, hän jaksaa tehdä vaikka mitä.Töihin ei ole kiirettä, mies tienaa tosi hyvin, vaikka ei ole mitenkään pitkälle koulutettu. Talo on oma, uusi ja oikein kaunis. Isovanhemmat auttavat lapsen hoidossa usein, mielellään ja asuvat lähellä, joten ihan kauppareissujen ajaksi saa lapsenhoitoa. Heillä on hyvät ja läheiset välit näihin isovanhempiin. ja vielä lisäksi...kaverini ei liho millään, vaikka syö äärettömän paljon herkkuja. Olen kateellinen.

Vierailija
5/11 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

parantamaan omaa elämäämme. Opiskelimme molemmat hyvät ammatit joten taloudellisia huolia ei ole, kumpi tahansa meistä voisi yksin elättää perheen. Meillä ei ole turhan isoa asuntolainaa ja olemme tehneet viisaita asuntokauppoja joten silti asumme kivassa kämpässä. Olin juuri jonkun kuukauden opintovapaalla ilman palkkaa, koska haluan edetä elämässä. Teimme päätöksen muuttaa toiseen kaupunkiin ollaksemme lähempänä tukiverkkoa ja lapset nauttivat sukulaisista. Valitsen harrastuksia joita voimme tehdä koko perhe tai minä yhdessä lapsen kanssa.

Ei minua ole lykästänyt. Olen opiskellut määrätietoisesti ja ahkerasti vuosia samoin mieheni. Olen aina tiennyt mitä haluan ja tehnyt töitä sen eteen. Puolisonsahan saa itse valita. Kumpikaan meistä ei tee pitkiä työpäiviä jotta meillä on tarpeeksi aikaa viettää perheenä. Tämäkin on valinta.

Vierailija
6/11 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän mäkin olen tehnyt. Opiskellut, valinnut ihanan miehen, tehnyt töitä, opiskellut lisää, elänyt terveellisesti. Mutta kun on vain asioita, joihin ei pysty omalla toiminnallaan vaikuttamaan. Toki siihen voi vaikuttaa, että tekee omasta elämästään niin hyvää kuin käytettävissä olevilla resursseilla pystyy ja koettaa olla katkeroitumatta. Ja ainahan jollain menee paremmin kuin itsellä ja yleensä kaikilla on omat murheensa (pieniä tai suuria) elämässään. Mutta silti aika ylimielistä tulla väittämään, että vain omalla esimerkillisellä toiminnallaan voi kaiken saada hyväksi. Ja olen edelleen kateellinen.

Nro 5.

Vierailija
7/11 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

parantamaan omaa elämäämme. Opiskelimme molemmat hyvät ammatit joten taloudellisia huolia ei ole, kumpi tahansa meistä voisi yksin elättää perheen. Meillä ei ole turhan isoa asuntolainaa ja olemme tehneet viisaita asuntokauppoja joten silti asumme kivassa kämpässä. Olin juuri jonkun kuukauden opintovapaalla ilman palkkaa, koska haluan edetä elämässä. Teimme päätöksen muuttaa toiseen kaupunkiin ollaksemme lähempänä tukiverkkoa ja lapset nauttivat sukulaisista. Valitsen harrastuksia joita voimme tehdä koko perhe tai minä yhdessä lapsen kanssa. Ei minua ole lykästänyt. Olen opiskellut määrätietoisesti ja ahkerasti vuosia samoin mieheni. Olen aina tiennyt mitä haluan ja tehnyt töitä sen eteen. Puolisonsahan saa itse valita. Kumpikaan meistä ei tee pitkiä työpäiviä jotta meillä on tarpeeksi aikaa viettää perheenä. Tämäkin on valinta.

ällöä kerskumista.

ap

Vierailija
8/11 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihana mies, olen kotiäitinä omasta halustani, koska meillä on siihen varaa, asumme ihan mukavasti verrattuna kavereihini. Mutta tämä tuntuu olevan liikaa joillekin kavereilleni. Vaikka itselläni ei ole mitään tarvetta kerskailla elämälläni, sillä meilläkin on ollut omat kriisimme, en jaksa sitä, että etenkin yksi kaveri jaksaa aina muistuttaa, että helppohan sinun on, kun on rahaa jne. Haluaisin tavata näitäkin kavereita, mutta en kohta jaksa, kun tuntuu,että tukehtuvat kateuteensa seurassani. Ps. raha ei sitä onnea tuo, jos joku siihen taas puuttuu,

Vierailija
9/11 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti, tehkää asian eteen töitä. Kateus on kamalaa...

Se oman elämän ilo löytyy sillä, että hakee omasta elämästä niitä hyviä puolia :).

Vaikka olin kuusi vuotta yh, en OIKEASTI missään vaiheessa ollut kateellinen muille. Meillä oli välillä tosi tiukkaa, mutta jostain vaan onnistuin hakemaan positiivisuuden elämääni :D.

Nyt tosiaan pitkän tauon jälkeen löytänyt ihanan miehen, joka rakastaa minua ja lapsiani. Olen aivan ääreetömän onnellinen. Ja tuo tiukka yh-vaihe on saanut minut arvostamaan pieniä asioita.

Kaikella on elämässä tarkoituksensa ja niistä pitäisi vaikka hakemalla hakea se juttu. Elämästä tulee ihan totta paljon parempaa :)

Vierailija
10/11 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on aina ollut varaa tehdä kaikenlaista. Ja itse en jotenkin ymmärrä, miten aika monella tutulla ja työkaverilla on aina rahat loppu. Ja aina sama virsi, ettei ole varaa tehdä mitään. Miten se on mahdollista, kun palkka on kohtalainen eli jotakin väliä 2000-3000 euroa/kk.

Jo opiskeluaikana, kun tuloni olivat todella pienet, niin en koskaan jättänyt menemättä baariin, koska minulle ei olisi ollut rahaa. Aina sitä sen verran oli. Olen säästäväinen ja järkevä, mutta en ole suurituloinen.

Vierailija
11/11 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua sinällään, niin ollessani yh, niin koin kateutta monelta taholta vieläpä :(.

Lasteni lto kadehti AIDOSTI JA SUORAAN minulle lasteni vaatteita ja lainalla ostamaani autoa. Sanoi, että ei perheellisellä vaan ole varaa. Ja autosta ihmetteli, kun on vieläpä uutta vuosimallia ;). Luuli kai raukka,että saan yh-tukia. Hehee. Mitään muuta en ole koskaan saanut kuin lapsilisän yh-korotuksen.

Pari perheellistä ystävääni kadehti sitä, että minulla oli joka toinen vkl vapaata. Että ei perheellisellä vain. Myös sitä, että äitini on aina tarjonnut apuaan lastenhoidossa ei ole ollut yh:lle sopivaa. Minun olisi pitänyt nikeltyä taakkani alle.

Minä säälin kateellsia ihmisiä :(. Oikeasti, jokaisen elämästä löytyy hyvää. Pitää vaan tehdä töitä sen eteen, että ymmärtää onnensa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme