Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kehtaisi pyytää alle vuoden käytössä olleista yhdistelmävaunuista?

Vierailija
18.05.2011 |

Ajattelin tarjota sukulaiselleni, joka on syksyllä saamassa esikoisensa ja katsellut juurikin kys. vaunuja. Vaunut on vuoden 2010 Brio Happy Kombi ja alle vuoden ollut käytössä. Uutena maksanut 650e

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vaunut ovat olleet kovassa käytössä kuraisilla metsäteillä, niin vuodessakin ne kuluvat.

Itse voisin maksaa oikeasti hyväkuntoisista n. 50 % sun maksamasta hinnasta.

Vierailija
2/9 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja satunnaisilla lenkeillä. Suurimman osan ajasta ollut käyttämättömänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso millä hintaa ne on menneet huutiksessa kaupaksi?

Mutta varmaan joku 50 % lähtöhinnasta lienee oikein hyvä hinta.

Vierailija
4/9 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimman osan ajasta ollut käyttämättömänä.

5/9 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen 50% uusien hinnasta.

Itsekin olen myynyt paljon enemmän käytettyjä ja hieman vanhempia yhdistelmiä ja saanut niistä puolet uusien hinnasta=)

Voithan käydä katsomassa myös esim. huuto.netistä ja keltaisesta pörssistä, paljonko siellä pyytävät. Ja huuto.netistä näkee sulkeutuneista kohteista, millä hinnalla ovat menneet kaupaksi=)

Vierailija
6/9 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No äkkiä huutiksen perusteella kauppoja on toteutunut hintahaitarissa 200-400 euroa. Kalleimmissa oli takuuta vielä jäljellä ja seisomalautaa sun muuta lisävarustetta.

Vierailija
7/9 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä haluaisin juuri nuo vaunut ja sulla olisi tosi hyväkuntoiset tarjolla, niin maksaisin 450 ihan helposti.

Varsinkin, kun myyjäosapuoli on tuttu, niin en ikimaailmassa kehtaisi "ryöstää" puoli-ilmaiseksi hyvää tavaraa. Riippuu siis paljon tuon sukulaisesi tavasta nähdä asia (joskushan suku olettaa saavansa ilmaiseksi)...

Vierailija
8/9 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida olla kovin hyvät jos ovat jääneet käyttämättä. Maksimissaan puolet hinnasta voisin maksaa.

Suurimman osan ajasta ollut käyttämättömänä.

Olen vain laiskaa sorttia oleva ihminen, enkä tunne tältä paikkakunnalta ketään, joten tylsä se nyt on yksin mennä ulos kökkimään vauvan kanssa.

Vierailija
9/9 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vain laiskaa sorttia oleva ihminen, enkä tunne tältä paikkakunnalta ketään, joten tylsä se nyt on yksin mennä ulos kökkimään vauvan kanssa.

Ihmiset on erilaisia... Mä kävelin esikoisen kanssa suurimman osan päivää kun ei ollut autoa käytössä ja se oli ihanaa! Silloin oli kunto hyvä ja kilot karisi. Toisella äitiyslomalla se ei sitten enää onnistunutkaan kun vauva ja taapero olivat eri rytmissä ja esim. päiväuniaikaan oli pakko olla kotona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi