Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

surettaa.. mieheni ei tahdo seksiä kanssani :(

Vierailija
18.05.2011 |

sanoi että on etäinen olo.

runkkailee monta kertaa viikossa, mutta ei koske minuun.

olemme olleet kohta 4 vuotta yhdessä ja meille on tulossa toinen lapsi kesällä.

surettaa kun on niin hylätty olo.

tiedän että esim- viime viikolla mies tyydytti ittensä 7-8 kertaa. on niin masentunut olo kun en kelpaa enää :(

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä terveelle miehelle aina pillu pitäisi kelvata. Ainakin 1 laukaus/vuorokausi on ala- ja yläpäästä terveelle miehelle minimivaatimus. Aina ei kiireet ym. olosuhteet suo mahdollisuutta. Muuten kannattaisi aina kiksauttaa, kun siihen on tilaisuus.

Vierailija
2/9 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

katso peiliin, sieltä se vika löytyy

pitäskö alkaa laihduttamaan kun olen rv26 raskaana? :O

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies pahemmin halua.Johtuen siitä,että olen raskaana,rv 38 ja seksi jouduttiin tauottamaan raskauden aikana pariksi kuukaudeksi supistusten takia.Nyt ei ole ollut seksiä vaikka nyt voisikin jo sitä harrastaa.Tosin mieheni sanonut,että odottaa,kuin kuuta nousevaa,kun olen synnyttänyt ja parantunut,että päästään taas "tosi toimiin".Jotenkin se seksi on nyt unohtunut:(.Hellyyttä on sitäkin enemmän,onneksi.Enkä mä kyllä kovin seksikäskään nyt ole.

Vierailija
4/9 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä painaa tai stressaa joku, miehetkään ei ole mitään aina valmiita panokoneita.

Se että mies yksinään pippelillään vehtaa eli runkaa ei tarkoita sitä että hän ei haluisi sinua.

Ei pidä ottaa siis henkilökohtaisesti!!!

Suurin virhe on tästä nyt vetää herneet nokkaan ja käydä riitelee. Sillä saa todennäköisesti vain sen että mies kyllä nai (huom. ei rakastele) mutta ajatukset on jossain ihan muualla

T: Mies 39v

Vierailija
5/9 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies velloo sairauksissaan ja odottaa että muukin perhe niin tekee.

Vierailija
6/9 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei edes hellyyttä. Ja raskaana olen minäkin. Masturboin melkein päivittäin ja siitä vasta yksinäinen olo tuleekin.

Vierailija
7/9 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saattaa pelätä satuttavansa sinua tai vauvaa eikä vaan osaa sanoa sitä. Puhukaa asiasta.

Vierailija
8/9 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoi että on etäinen olo. runkkailee monta kertaa viikossa, mutta ei koske minuun. olemme olleet kohta 4 vuotta yhdessä ja meille on tulossa toinen lapsi kesällä. surettaa kun on niin hylätty olo. tiedän että esim- viime viikolla mies tyydytti ittensä 7-8 kertaa. on niin masentunut olo kun en kelpaa enää :(

Jaettu kurjuus niin suhteellinen asema helpottuu.

Vieressäkö seurasin, kun mies tyydytti itseään?

Vierailija
9/9 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muutenkin sitä on max kerran kuussa ja nyt ei sitä vähääkään.