Voinko tarjota aikuisille kuohuviiniä ylioppilasjuhlissa?
Kommentit (149)
Meillä ainakin on väkiviinat pakastimessa hyvissä ajoin. Löytyy Jekkua, Finlandiavotkaa ja akvaviittia. Konjakit kahvin kanssa. Ihan sama onko penskoja juhlissa.
olevalle tuoreelle ylioppilaalle iskostaa päähän ajatusta, että tällaista tämän juhlimisen nyt pitää olla, että alkoholia pitää aina olla?
Missä kohti tässä on sanottu ,että alkoholia pitää aina olla? Tässähän vain hysteerikot väittävät, ettei tippaakaan alkoholia saa koskaan olla. Voisitko vielä selvittää, että mitä pahaa lapsille tapahtuu jos näkevät aikuisten kohottavan kuohuviinimaljan? Yhdestä tai kahdestakaan maljasta ei kukaan humalaan tule, ja enempää ei tarvitse skumppaa varata.
Yksikään ihminen ei juo kuoharia, siideriä, kaljaa tai viinaa sen maun takia vaan siksi, että siitä tulee hiprakkaan/känniin.
Miksi tätä ei voida sanoa suoraan?
Yksikään ihminen ei juo kuoharia, siideriä, kaljaa tai viinaa sen maun takia vaan siksi, että siitä tulee hiprakkaan/känniin.
EI tartte tulla meidän juhliin, jos haluaa kuohuviinia. Teen ls-ilmoituksen jos näen että aikuiset juovat kouhuviiniä. olen sosiaalialalla!!!
en mä enää yhtään ihmettele että kiekkoleijonat oli nakit silmillä; kukaan ei koskaan ole opettanut kuinka otetaan juhlamalja. Se yksi lasi skumppaa juhlistamaan hienoa tilaisuutta ei saa ketään aikuista humalaan.
Tämä on lähinnä surkuhupaisaa; joko vedetään lärvit=kuohuviiniä tarjolla tai ollaan lasten ehdoilla= kaikki juo koivumahlaa ja veisaa maakuntalauluja. Mä olisin varmaan vajonnut maan alle jos mun ylppäreillä olisi laulettu yhteislauluja mahlan merkeissä :)
EI tartte tulla meidän juhliin, jos haluaa kuohuviinia. Teen ls-ilmoituksen jos näen että aikuiset juovat kouhuviiniä. olen sosiaalialalla!!!
Eivät hienostelijat ymmärrä että mulla on nyt valtaa sossutätinä.Muka juristeja ja toisella kierroksella.
Ilmoittaudun. Juon lasillisen skumppaa rituaalin ja maun vuoksi, viimeksi tein niin viime viikonloppuna. En juonut alkumaljaa enempää, en tullut känniin enkä edes hiprakkaan.
mun mielestä koko juttu tekee juhlan; hienot lasit, maljan kohotus, poreileva juoma jota ei joka viikko sohvalla hörpitä ja erikoinen maku tekee siitä sen eron arkeen. Toki pieniä tuntemuksia yksi lasi skumppaakin aiheuttaa mutta jo alle puolessa tunnissa on se "hiprakka" haihtunut (jos siis juo sen 10 senttiä mikä skumppalasin menee).
Mikä hyöty siitä kuoharista on, kun ei lasillisesta tule edes humalaan.
Pommac on sata kertaa paremman makuistakin.
Kunhan tarjolla on pommacia tms.
Meillä tarjottiin kuohuvaa ristiäisissäkin. Ja oli monta lasta paikalla juhlakalun lisäksi.
Eikö juhlan koko tarkoitus ole tehdä eroa arkeen?
vanhoja tapoja.
Miksi tosiaan ei tyytyisi pelkkään Pommaciin, se tosiaan on edullisempaa ja paremman makuista, silti sillä saa yhtä juhlavan tunnelman.
Ja ketsuppi on maailman paras mauste. Erityisesti nauravien nakkien kanssa.
vanhoja tapoja.
Miksi tosiaan ei tyytyisi pelkkään Pommaciin, se tosiaan on edullisempaa ja paremman makuista, silti sillä saa yhtä juhlavan tunnelman.
Toinen hyvä vaihtoehto on Laitilan Wirvoitusjuomatehtaan Skumppa
Sellaisen ihmisen ei varmaankaan kannatakkaan tarjota alkoholia lasten seurassa. Minä maistelen shamppanjaa tai kuoharia nimenomaan sen hyvän maun takia, en humaltuakseni. Näin myös viinin ja oluen kanssa.
KUKAAN ei ikinä, missään, milloinkaan ole juonut mitään alkoholipitoista juomaa maun takia. Kaikki haluavat tulla aina hiprakkaan/humalaan ja siksi kukaan ei koskaan juo vain yhtä annosta eikä ainakaan hitaasti, koska silloinhan se ei nouse päähän.
Sellaisen ihmisen ei varmaankaan kannatakkaan tarjota alkoholia lasten seurassa. Minä maistelen shamppanjaa tai kuoharia nimenomaan sen hyvän maun takia, en humaltuakseni. Näin myös viinin ja oluen kanssa.
hyvän kuohuviinimerkin?
Myös siidereitä saa suositella.
vanhoja tapoja.
Toinen hyvä vaihtoehto on Laitilan Wirvoitusjuomatehtaan Skumppa
Todella harva huomaisi eroa Skumpan ja edullisen kuohuviinin välillä
olevalle tuoreelle ylioppilaalle iskostaa päähän ajatusta, että tällaista tämän juhlimisen nyt pitää olla, että alkoholia pitää aina olla?