Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen henkilökohtainen avustaja ja aivan loppu, muita?

Vierailija
17.05.2011 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyy avustettavan äiti

Vierailija
2/6 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja väsyin kans, vaikka nautin työstäni. Ilmoitin avustettavan vanhemmille hyvissä ajoin työpaikan vaihdosta ja elämän uusista suuntauksista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se oli kauheaa! Avustettava oli monisairas 6-kymppinen nainen. Miehensä olisi hyvin selvinnyt hänen hoidostaan. Ja selvisikin. Minä leivoin, siivosin, askartelin ja ompelin. Ja avustin rempassa. Onneksi sain sitten kunnon työpaikan.

Vierailija
4/6 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin henkisesti. Saat olla se solkkuämpäri johon kaadetaan ahdistuneisuus. Vaitiolovelvollisuus on sitä että et voi kotiin tultua sanoa "kylläpä oli raskas päivä". Heti tiedetään kenestä on kysymys. Sinun on oltava olemassa mutta et saa olla näkyvissä omana itsenä. Juhlissa et ole vieras vaan avustaja etkä ole paikalla omasta tahdosta olet työssä.

Toivottavasti työnantajasi on järjestänyt ryhmän jossa saat purkaa väsymystä ja huonoa oloa.

Vierailija
5/6 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se oli kauheaa! Avustettava oli monisairas 6-kymppinen nainen. Miehensä olisi hyvin selvinnyt hänen hoidostaan. Ja selvisikin. Minä leivoin, siivosin, askartelin ja ompelin. Ja avustin rempassa. Onneksi sain sitten kunnon työpaikan.

kuin avustettavalle. Et ole piikaa joka tekee remontit ja ompelutyöt koko sakille siihen palkataan eri ihmiset.

Vierailija
6/6 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin henkisesti. Saat olla se solkkuämpäri johon kaadetaan ahdistuneisuus. Vaitiolovelvollisuus on sitä että et voi kotiin tultua sanoa "kylläpä oli raskas päivä". Heti tiedetään kenestä on kysymys. Sinun on oltava olemassa mutta et saa olla näkyvissä omana itsenä. Juhlissa et ole vieras vaan avustaja etkä ole paikalla omasta tahdosta olet työssä.

Toivottavasti työnantajasi on järjestänyt ryhmän jossa saat purkaa väsymystä ja huonoa oloa.

Minäkin olin avustaja, enkä jaksanut muutamaa kuukautta kauemmin. Avustettava kohteli minua kuin piikaa, eikä omien aivojen käyttö ollut lainkaan sallittua. Lisäksi taukojen puute teki työstä todella raskasta. 8 tuntia piti olla käytettävissä. Kamalaa työtä, jos avustettava on hankala.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi