Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia nämä jääkiekkoilijoiden örvellystä ymmärtävät av-mammat vaimoina?

Vierailija
17.05.2011 |

Varmaan just sitä tyyppiä naisia, jotka vievät penskat mummolaan lauantai tai sunnuntaipäiväksi, jotta isi saa rauhassa potea krapulaansa.

Samat vaimokkeet tekevät "rakkauden tunnustuksena" miehelle meetvurstileivän ja vievät klo 6 hajuvedeltä haisevana kotiin könynneelle "isilleen" jaffaa ja buranaa.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on niin moneksi.

Vierailija
22/32 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikonloppu alistuen kohtaloonsa alkoholisti-petturimiehen vaimona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapset hoidetaan itse. Joskus mummo tulee päiväseltään lapsia hoitamaan.

Vierailija
24/32 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka oli niin kova "stressi" ja jopa 1,5kk pitänyt olla ilman viinaa niin onhan se ymmärrettävää että vanhat äijät ottavat niin että norja näkyy vaikka se suurin näkyvyys = TV haastettelut ja kotiinpaluu oli tiedossa. Jokainen heistä tiesi että Suomessa odotetaan leijonia ja että pieni hetki olisi vielä pitänyt olla edustuskunnossa ja vaikka sitten omissa porukoissa vedellä niitä lärvilautoja. Jos olisin yksi sposoreista niin miettisin kaksi kertaa haluanko näkyvyyttä moisessa örvellyksessä.....

Vierailija
25/32 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin en ole joutunut sille mitenkään altistumaankaan.

Meidän "isi" ei pode krapuloita, vaikka alkoholia joskus ottaakin (kuten minäkin). Yleensä tämä viinan kanssa klottuu tapahtuu ystäväpiirin bileissä muutaman kerran vuodessa. Täällä missä me asutaan ei ole baareja eikä kyllä ryyppykavereitakaan... Kotona joskus tissutellaan.

Meetvurstia ei syö kukaan kun ollaan kasvissyöjiä, ja hajuvettä en käytä, kun inhoan kaikkia voimakkaita hajusteita.

Mutta ei mua haittaa se, että mies joskus juo. Miksei se saisi juoda? Muuten se on aina kotona, joko tekee töitä (on yksityisyrittäjä) tai sitten remppaa kotia tai korjailee niitä juttuja, jotka korjausta kaipaa. Ei musta viina ole mikään ilmestyskirjan peto, jota pitää jotenkin kavahtaa tai paheksua.

Vierailija
26/32 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mitä yrittäjän vaimolta nyt voi odottaakaan.

Vierailija
27/32 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta omaa krapulaista ukkoa en kyllä katsele hetkeäkään, onneksi vanhemmiten on oppinut rajansa.

Vierailija
28/32 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mitä yrittäjän vaimolta nyt voi odottaakaan.

Mä en tiennyt, että sekin on joku ihmistyyppi.

Vierailija
29/32 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihannevaimoja ja -äitejä

not!

Vierailija
30/32 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en Leijonien örvellystä paheksu. Juhlikoot miten lystäävät, ansaittua se kumminkin on!

Turhaa pipon kiristämistä.

Joskus meillä krapulaista hoidellaan, sillä sitä tapahtuu melkoisen harvoin.

Koko MM-kisojen aikana (kaksi viikkoa) mies otti kolme olutta. Minä en alkoholia lainkaan.

Lapsikaan ei ollut mummolassa.

Vierailija
31/32 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meihin ainakaan uponnut =) Toki mies kärsii silloin tällöin krapulaa, mutta eipä hän punkan pohjalle jää makoilemaan vaan kesällä lähtee sitten veneilemään raikkaaseen ilmaan ja tavlvella lähtee muutoin vain kävelemään. Osallistuu kuten muutoinkin talouden pyörittämiseen.

ja vaikka jäisikin punkan pohjalle makoilemaan, saa herra ihan itse hommata sapuskansa. En minä mikään tarjoilija/palvelija/kokki ole.

Vierailija
32/32 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ammatiltaan opettaja, tekee työtään, vaikka rahan puolesta ei tarvitsisi.

Huolehtii perheen arjen sujuvuudesta, ja on erittäin pidetty:)