Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järkky juttu uusimassa Annassa (abortin tehneestä)

Vierailija
17.05.2011 |

Nainen 46 oli lopettanut e-pillerit, koska niiden kanssa oli tullut ongelmia. Ehkäisynä oli sen jälkeen ollut rytmimenetelmä. Kierron puoliväli kondoomilla, muuten ilman. Oli tullut raskaaksi ja painiskellut todella asian kanssa. No luonto oli hoitanut homman, nainen oli saannut keskenmenon.

No ehkäisymenetelmä ei ollu siitä muuttunut. Oli päättänyt heti positiivisen raskaustestin tehtyään tekevänsä abortin. Oli vaatinut vielä jotain nopeampaa aikaa (ja odottanut sen saavansa), oli kuulemma sanottu kliniikalla, että abortti ei ole ehkäisymenetelmä! Juuri sellainahan hän sitä käyttikin. Haloo, Voi sitä muulloinkin tulla raskaaksi kuin vain kuun puolivälissä.

En tiedä julkaisiko Anna jutun siksi, että näyttäisi miten tyhmä ihminen voi olla vai oliko tosiaankin tuon ihmisen puolella.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi tarinaa otsikkoon "en kadu aborttia" niin molemmat olivat naisia jotka eivät koskaan sitten saaneet tai halunneet saada lapsia. Eivätkö olleet löytäneet juttuun ketään äiti-ihmistä joka ei katuisi aborttiaan? Eikö sellaisia ole?

Minun viestini pointti ei ollut abortti vaan tuo "ehkäisykeino" ja se "viisaus" kun ei kerrasta uskonut.

ap

Vierailija
22/29 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kyllä tosiaan TYHMYYTTÄ,ei paljon empatiat herää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvostella.

Jos mikään ehkäisymenetelmä ei käy, on jotenkin vain pakko sumplia.

Mulle ei käy mikään, menen kohta poistattamaan hormonikierukan jatkuvan, lähes 5 vuotta kestäneen vuotamisen jälkeen. E-pillereistä tulen todella sairaaksi tai matalahormoniset aiheuttavat jatkuvat menkat.

Sterilisaatiota en ota mahdollisen aikaisen vaihdevuosien aikaistumisen vuoksi. Plus vuotohäiriöt. Jos kumi pettää, niin pettää. Keskeytykseen.

Vierailija
24/29 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvostella.

Mulle ei käy mikään, menen kohta poistattamaan hormonikierukan jatkuvan, lähes 5 vuotta kestäneen vuotamisen jälkeen. E-pillereistä tulen todella sairaaksi tai matalahormoniset aiheuttavat jatkuvat menkat.

Sterilisaatiota en ota mahdollisen aikaisen vaihdevuosien aikaistumisen vuoksi. Plus vuotohäiriöt. Jos kumi pettää, niin pettää. Keskeytykseen.

Sterilisaatiosta mahdollisesti tulevat vuotohäiriöt on kohtuullisen helppo hoitaa.

Minä en suoraan sanottuna nyt ymmärrä sinua: teet siis mieluummin abortin - tietoisesti peräti, koskapa et "voi" käyttää mitään ehkäisyä? Sterilisaatio ei ole mikään peikko, todellakaan. Aborttikaan ei tosiaankaan ole mikään pikkujuttu.

Annan juttua lukematta ihmettelen myös, kuinka kyseinen 46-vuotias ei ole hankkinut sterilisaatiota? Aikuinen ihminen...

Minulle tehtiin sterilisaatio 36-vuotiaana sektion yhteydessä. Koska en saa terveyssyistä enää missään nimessä tulla raskaaksi.

Vierailija
25/29 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvostella.

Tämän jutun nainenhan nimenomaan EI käyttänyt kumia paitsi aivan kierron keskellä. Eli kyse ei todellakaan ole kumin pettämisestä vaan puuttumisesta. Ja jätti käyttämättä vielä toisenkin kerran...

Vierailija
26/29 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sterilisaatiosta mahdollisesti tulevat vuotohäiriöt on kohtuullisen helppo hoitaa. Minä en suoraan sanottuna nyt ymmärrä sinua: teet siis mieluummin abortin - tietoisesti peräti, koskapa et "voi" käyttää mitään ehkäisyä? Sterilisaatio ei ole mikään peikko, todellakaan. Aborttikaan ei tosiaankaan ole mikään pikkujuttu. Annan juttua lukematta ihmettelen myös, kuinka kyseinen 46-vuotias ei ole hankkinut sterilisaatiota? Aikuinen ihminen... Minulle tehtiin sterilisaatio 36-vuotiaana sektion yhteydessä. Koska en saa terveyssyistä enää missään nimessä tulla raskaaksi.

ja mies ei halua. Osa miehistä ei muutenkaan halua olla ilman kumia, ei seisokaan.

On mulla vahinkoraskauksiakin ollut, yksi kesken ja yksi abortti.

Vierailija
27/29 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun niin helpolta tuntuu kuulostavan.

Kukaan ei ole koskaan välittänyt monien kuukausien vuodoistani synnytysten jälkeen tai kaavinta (keskenmeno nuorena)--> järkyttävää vuotoa kuukausia. Samoin e-pillereiden aiheuttamat jatkuvat kuukautiset.

Sekään ei ole helppoa! En anna mitään tehdä kohta itselleni, lääkkeellinen keskeytys muutama vuosi sitten oli ainoa helppo ja mutkaton tapa. Vuotoa oli vain pari päivää.

Olen syönyt useitakin jälkiehkäisykuureja.

Vierailija
28/29 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

moraalisoida sitä, että luottaa tosiaankin joihinkin varmoihin päiviin! Niihin ei pitäisi kenenkään luottaa! Ja lisälöylyä sitten löi se, että ei ollut vaihtanut kyseistä ehkäisykeinoa.

Yhtä tehokas kuin poisvetäisy.

nim. itsekin aivan kierron ihmeellisenä aikana raskaaksi tullut.

ap

Varmat päivät on oikein tehokas ehkäisykeino, kuten myös poisvetäisy. Niitä pitää vaan osata käyttää. Kuukauden aikana on muutama päivä joiden aikana voi tulla raskaaksi, ja on hyvin helppoa oppia tuntemaan oma kiertonsa, jolloin tietää milloin nämä päivät ovat. Ihan turhaa syödä jotain hormoneja jatkuvasti.

Ei kannata yleistää jos itselläsi on sekaisin oleva kierto eikä ymmärrystä ruumiisi toiminnasta.

Vierailija
29/29 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

moraalisoida sitä, että luottaa tosiaankin joihinkin varmoihin päiviin! Niihin ei pitäisi kenenkään luottaa! Ja lisälöylyä sitten löi se, että ei ollut vaihtanut kyseistä ehkäisykeinoa. Yhtä tehokas kuin poisvetäisy. nim. itsekin aivan kierron ihmeellisenä aikana raskaaksi tullut. ap

Varmat päivät on oikein tehokas ehkäisykeino, kuten myös poisvetäisy. Niitä pitää vaan osata käyttää. Kuukauden aikana on muutama päivä joiden aikana voi tulla raskaaksi, ja on hyvin helppoa oppia tuntemaan oma kiertonsa, jolloin tietää milloin nämä päivät ovat. Ihan turhaa syödä jotain hormoneja jatkuvasti. Ei kannata yleistää jos itselläsi on sekaisin oleva kierto eikä ymmärrystä ruumiisi toiminnasta.

vahinkoja sattunut.

En halua enää mitään ylimääräistä enkä minua sorkittavan millään kierukoilla.