Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

6v haluaa suoralippaisen lippiksen?

Vierailija
17.05.2011 |

Lippis, jossa on suora lippa vai mikä? Oon pihalla. Kuulema ovat kalliita. Saako vaikka Prismasta vai ovatko merkki kamaa? Mun mielestä lippis kuin lippis, mutta nyt ei enää normi lippalakit kelpaa, koska lipan täytyy olla suora..

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on vain tarra joka merkaa kokoa siinä pitää olla kolme merkintää takana jos se on aito siis taka osassa joka osuu taka osaan päätä siellä pitäisi olla kolme merkintää että se on aito :)

Vierailija
2/37 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eskarilaisteni suoralippaintoa. Osalle piti olla merkkiä, heillä oli vanhempia sisaruksia tai vanhemmat merkki-intoisia, osalle kelpasi halvempikin (mikä on minusta ihan tervettä).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

halpaan hintaan. Meillä ainakin ovat kelvanneet 10 e arvoiset koululaisille, eikä olla sitten suotta ostettu kalliimpia urheiluliikkeistä.

Vierailija
4/37 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 7-vuotias halusi jokin aika sitten tuollaisen suoralippaisen. Löysimmekin ihan kivannäköisen lippiksen, täytti kaikki lapsen kriteerit tarraa myöten. Hän käytti sitä tyytyväisenä noin kuukauden, jonka jälkeen ilmoitti että se ei ole aito. Että hän haluaa aidon lippiksen.

Tuo "epäaito" lippis maksoi vain muistaakseni 25-30 e. Joten kohta kai sitten menen ostamaan 50 euron lippiksen, jolloin yhteishinta jo 80 eemeliä.... huh. :)

5/37 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä tuo lippaintoilu on kaikilla kolmella pojallani, joista nuorin on 6 v.

Viimekesänä saivat Tallinnasta halpiskopiot merkkiversioista. Hyvin ovat kestäneet ja pojat olivat tyytyväisiä=)

Ihme muoteja sitä näkeekin! Itsekin tykkäisin ns. perinteisemmästä lippismallista enemmän, mutta minkäs teet...

Vierailija
6/37 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä löysin 6-vuotiaalleNI sellaisen 5 egellä, ja poika on niin onnessaan että peilailee itseään lippiksen kanssa ja harjoittelee katu-uskottavia ilmeitä. :)

Vierailija
7/37 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten hinnatkin ovat kohtuullistuneet. Toki kalliitakin löytyy mutta ei kannata maksaa.

Vierailija
8/37 |
15.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

neljäkymppiä tsibale ei äitimammanen kyllä lippiksestä maksa se on varmaa

Mutta kompromissi tyydytti kaikkia

Vierailija
9/37 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin itse sellasen oranssin (neon) citymarketista ja maksoi vain 7,95!

Vierailija
10/37 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2011 nuo vielä olivatkin in, eivät enää.

Vierailija
11/37 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tyttö kova käyttämään sellaista, joku merkkilippis tarjouksesta.

Vierailija
12/37 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 19:22"]

[/quote]

On ne ainakin päiväkodissa vielä in :)

Vierailija
13/37 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sitä mennään muodin ja merkkikaman perässä eskarista alkaen kuin tyhmät lampaat! Ja äidit kiltisti perässä. Kyllä kyllä kulta, tietysti ostetaan.

Minä kasvatin kolme poikaani vahvoiksi individualisteiksi. Olen pienestä pitäen rohkaissut heitä tekemään valintoja sen mukaan mistä he itse ihan oikeasti pitävät, ei sen mukaan mitä kaverit tekevät ja mikä on muotia. Heistä kaikista on tullut vahvoja oman tiensä kulkijoita jotka eivät tuhlaa aikaa tai rahaa siihen mihin "kaikki muutkin".

Vierailija
14/37 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 19:32"]

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 19:22"]

[/quote]

On ne ainakin päiväkodissa vielä in :)

[/quote]Joo, totta. Teineillä eivät.

Vierailija
15/37 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 19:40"]

Niin sitä mennään muodin ja merkkikaman perässä eskarista alkaen kuin tyhmät lampaat! Ja äidit kiltisti perässä. Kyllä kyllä kulta, tietysti ostetaan.

Minä kasvatin kolme poikaani vahvoiksi individualisteiksi. Olen pienestä pitäen rohkaissut heitä tekemään valintoja sen mukaan mistä he itse ihan oikeasti pitävät, ei sen mukaan mitä kaverit tekevät ja mikä on muotia. Heistä kaikista on tullut vahvoja oman tiensä kulkijoita jotka eivät tuhlaa aikaa tai rahaa siihen mihin "kaikki muutkin".

[/quote] Vau, aaltoja.

Vierailija
16/37 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin meillä täällä Vantaalla nuoret aikuisetkin käyttävät noita, poikanikin käyttänyt jo vuosia ja nyt täysi-ikäinen ja ei siitä luovu. Kaikki yli 20-vuotiaat kaverinsakin käyttävät. Ja näkyy niitä teineilläkin hyvin paljon. Joten ei se muoti ole ohi vielä.

Vierailija
17/37 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 19:40"]

[/quote]

Niin ne "kaikki muut" on väärässä.

Vierailija
18/37 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stockalta saa lastenosastolta ja suurin osa oli vielä -40% alessa! hintaa jäi alle 20e merkkilippiksilläkin!

Vierailija
19/37 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 19:46"]

Ainakin meillä täällä Vantaalla nuoret aikuisetkin käyttävät noita, poikanikin käyttänyt jo vuosia ja nyt täysi-ikäinen ja ei siitä luovu. Kaikki yli 20-vuotiaat kaverinsakin käyttävät. Ja näkyy niitä teineilläkin hyvin paljon. Joten ei se muoti ole ohi vielä.

[/quote] Näinkin, tämän hetken trendilippis snapback, näyttää vähän samalta, kuin nuo 2011 suosiossa olleet.

Vierailija
20/37 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä meillä tuo tuleva tokaluokkalainen suostu muita käyttämään kuin "cäppejä". Eli näitä räppärilippiksiä joita löytyy ensimmäisestä h&mstä viidellä eurolla. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi