Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

6v haluaa suoralippaisen lippiksen?

Vierailija
17.05.2011 |

Lippis, jossa on suora lippa vai mikä? Oon pihalla. Kuulema ovat kalliita. Saako vaikka Prismasta vai ovatko merkki kamaa? Mun mielestä lippis kuin lippis, mutta nyt ei enää normi lippalakit kelpaa, koska lipan täytyy olla suora..

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 19:47"][quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 19:40"]

Niin sitä mennään muodin ja merkkikaman perässä eskarista alkaen kuin tyhmät lampaat! Ja äidit kiltisti perässä. Kyllä kyllä kulta, tietysti ostetaan.

Minä kasvatin kolme poikaani vahvoiksi individualisteiksi. Olen pienestä pitäen rohkaissut heitä tekemään valintoja sen mukaan mistä he itse ihan oikeasti pitävät, ei sen mukaan mitä kaverit tekevät ja mikä on muotia. Heistä kaikista on tullut vahvoja oman tiensä kulkijoita jotka eivät tuhlaa aikaa tai rahaa siihen mihin "kaikki muutkin".

[/quote]

Niin ne "kaikki muut" on väärässä.

[/quote]

Eihän tässä ole kyse siitä onko joku oikeassa vai väärässä, vaan siitä, onko henkilö toisten perässä kulkeva lammas vai ei.

Vierailija
22/37 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 19:55"]

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 19:47"][quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 19:40"]

Niin sitä mennään muodin ja merkkikaman perässä eskarista alkaen kuin tyhmät lampaat! Ja äidit kiltisti perässä. Kyllä kyllä kulta, tietysti ostetaan.

Minä kasvatin kolme poikaani vahvoiksi individualisteiksi. Olen pienestä pitäen rohkaissut heitä tekemään valintoja sen mukaan mistä he itse ihan oikeasti pitävät, ei sen mukaan mitä kaverit tekevät ja mikä on muotia. Heistä kaikista on tullut vahvoja oman tiensä kulkijoita jotka eivät tuhlaa aikaa tai rahaa siihen mihin "kaikki muutkin".

[/quote]

[/quote]

Eihän tässä ole kyse siitä onko joku oikeassa vai väärässä, vaan siitä, onko henkilö toisten perässä kulkeva lammas vai ei.

[/quote] Minä olin äitini mieliksi oman tienkulkija ja voi kuinka olisin ne levikset halunnut. Mutta äidin mieliksi väitin muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 19:57"][quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 19:55"]

[/quote]

[/quote]

[/quote] Minä olin äitini mieliksi oman tienkulkija ja voi kuinka olisin ne levikset halunnut. Mutta äidin mieliksi väitin muuta.

[/quote]

Oma vikasi kun menit mielistelemään äitiäsi. Heikko luonne olit.

On eri asia jos lapsi kasvatetaan käyttämään omia aivojaan kuin että kasvatetaan tottelemaan.

Vierailija
24/37 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 5v tietää myös nämä "cäpit" ja sanoo omaa tavallista lippistäänkin cäpiksi :)  Siihen ei kannata mennä sanomaan mitään, kova vastaanväittäminen alkaa :)  Nykyaikana lapset ovat hyvin tietoisia muodista ja merkeistä eikä siinä sinänsä mitään pahaa ole.  Överiksi toki sekin voi mennä kuten muutkin asiat elämässä.  Oma maku saa lapsellakin olla eikä vanhemman tule mielestäni sitä jyrätä vain periaatteesta.  Hinta on toki asia, jonka aikuinen päättää, mutta muuten lastakin pitää mielestäni kuunnella.

Vierailija
25/37 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, jonne-lippis. Miespuolinen pissis look.

Vierailija
26/37 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2011 klo 13:54"]

se on vain tarra joka merkaa kokoa siinä pitää olla kolme merkintää takana jos se on aito siis taka osassa joka osuu taka osaan päätä siellä pitäisi olla kolme merkintää että se on aito :)

Voivittuyritänytperkelekirjoittaa edes jotenkin etää saa selvän ja ymmärtää mitä sinä vitun vajaki yrität meille sanoa ei tuosta tajua saatana yhtään mitään voisitko painua vittuun 

Vierailija
27/37 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi saatana, miten tässä maassa voi enää kasvattaa kunnon suomalaisia kun noin pienet kakaratkin aloittavat jo jenkkien ihannoimisen?

Vierailija
28/37 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 19:50"]

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 19:46"]

Ainakin meillä täällä Vantaalla nuoret aikuisetkin käyttävät noita, poikanikin käyttänyt jo vuosia ja nyt täysi-ikäinen ja ei siitä luovu. Kaikki yli 20-vuotiaat kaverinsakin käyttävät. Ja näkyy niitä teineilläkin hyvin paljon. Joten ei se muoti ole ohi vielä.

[/quote] Näinkin, tämän hetken trendilippis snapback, näyttää vähän samalta, kuin nuo 2011 suosiossa olleet.

[/quote]

Tuosta Snapbackistä en ole tietoinen, kun poika haluaa aina New Eran ja kavereilla kanssa. Muista kylän teineistä en tiedä minkä merkkistä käyttävät.

Vierailija
29/37 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 20:01"]

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 19:57"][quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 19:55"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Oma vikasi kun menit mielistelemään äitiäsi. Heikko luonne olit.

On eri asia jos lapsi kasvatetaan käyttämään omia aivojaan kuin että kasvatetaan tottelemaan.

[/quote] Enpäs ollutkaan, vahvempi olin, kuin moni muu. En valinnut toisten perässä lukiota ja sitä tietä, vaan hankin ammatin kokemuksen kautta ja rupesin yrittäjäksi. Mutta ainahan av-mamitsut uskovat tietävänsä yhden viestin perusteella, mikä on koko totuus.

Vierailija
30/37 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.dirtti.fi/paahineet.html

Onneksi mulla on tyttö :) Varmaan niitä marketeistakin saa, eikä tuo 6-vuotias varmaan vielä ole niin merkkitietoinen :)

Vierailija
32/37 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikas tarkoittanee lippistä jollasia räppärit käyttää. Sellasia jois on litteä ja suora lippa.

Yleensä ne on myös täynnä glitteriä yms värejä.

Pitäs löytyä kyllä melkeen mistä vaan kaupasta, massakamaahan ne on...

Vierailija
33/37 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilä toimi ja poika on tyytyväinen.

Vierailija
34/37 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoralippaisia löytyy esim. Intersportista. Sueraavaksi sitten varmaan roikotettavat farkut.

Vierailija
35/37 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkki lippikset onkin ihan törkeen hintaisia. Ei onneksi tiedä merkeistä vielä mitään, joten varmaan jostain urheiluliikeestä löytyy. Mun makuun toi perinteisempi lippis on kauniimpi. Suora lippa on vähän kuin kattila päässä ;) Mennään nyt ainakin sovittamaan, miltä tuntuu.

Vierailija
36/37 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon koittanu tyrkyttää kaikenlaisia urheilu- ja merkkilippiksiä, mut ei kelpaa, ku pitää olla suora lippa ja sellainen korkea etureuna, ei siis urheilumallinen päätämyöten menevä

Vierailija
37/37 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eskarilainen kyseessä ja kävimme lippisostoksilla viime viikolla. Ei kelvanneet Esprit, Lego tms. merkit. Piti olla suoralippainen. Maksoi urheiluliikkeessä 49,90, mutta ei ollut kuin isoja kokoja. Rahaa olisi laittaa lakkiin kyllä, mutta periaatteesta en maksa noin paljon. Jatkoimme etsimistä, Lindexistä sitten löytyi, maksoi 7,95 ja siinä oli kullanvärinen tarra.

Poikani totesi heti että tämä otetaan, on ihan varmasti aito kun tarrakin löytyy :) Ja niin sitten teimme. Molemmat sekä äiti että poika tyytyväisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi