Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Riitelin tänään rappukäytävässä tuntemattoman miehen kanssa :(

Vierailija
17.05.2011 |

Olin tulossa kotiin ulkoilun jälkeen, ja oikaisin rattaiden kanssa kotiovelle kerrostalomme edessä olevan nurmikon poikki. Eräs mies kulki edelläni ja selvästi katsoi paheksuvasti toimintaani. Ei sitten pitänyt ovea auki minulle, vaikka olin siis rattaiden kanssa liikkeellä. En voinut hillitä itseäni, vaan huusin sarkastisesti 'kiitos' miehen perään. Mies sitten alkoi avautua, kuinka häntä ihmetyttää, että joku viitsii tärvellä nurmikkoa kulkemalla sen poikki. Tungin hänen kanssaan samaan hissii (hissi on iso, sinne mahtuu n. kuusi aikuista) ja aikani urputusta kuunneltuani sanoin miehelle 'hanki elämä'. Mies vastasi, että 'hanki ite'. Siihen sitten, että minulla on jo, kiitos. Vieläkin miehen maristessa en enää voinut hillitä itseäni, vaan sanoin 'haista paska' (tätä hieman häpeän jälkeenpäin). Nyt hävettää... olen vaan todella väsynyt, ja miehen käytös katkaisi kamelin selän... onneksi mies ei ehkä asu tässä talossa.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rappukäytävään siitä ei mitään sotkua tullut. t. ap

Vierailija
42/46 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap olisi saanut puukosta tai nyrkistä. Kannattaa miettiä millaisten tuntemattomien kanssa alkaa riitelemään, voi käydä kalliiksi, kun on kaikenlaisia hulluja liikkeellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi ei ollut mun mies. Saikulla nyt ja äärimmäisen stressaantunut. Viimeviikolla löi nyrkillä autonlasiin, kun autoa parkkeeratessa, joku toinen ajoi hänen paikalleen. Hän hakkasi nyrkkinsä ihan verille :( ei onneksi käynyt paikan varastajien kimppuun, mutta luita murtui.

Hirveää kun on burnout. Ehkä tuolla miehelläkin oli burnout?

Vierailija
44/46 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat anteeksi vaikka huusit ja haukuit.

ps. sulla on muuten hyvä perse!

Vierailija
45/46 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja millasia nillittäjiä tääkin paikka on pullollaan. Ei voi ku nauraa. Kyllä huomaa että eletään tosi suomalaisessa jurossa yhteiskunnassa, jossa vaan tuhahdellaan että jos et säkään ole mulle kiltti ja ihana niin en huomioi sua. Hei voi perkele, jos se on niin vitun iso asia pitää ovea auki takana tulevalle niin olette kyllä kaikki toisenne ja jurmotuksenne ansainneet. Tollaset asiat pitäis tulla selkärangasta et pitää takan tulevalle ovea auki, oli vaunuja tai ei. Ja hirvee meteli jostain tiiviiksi tantatusta savisuikaleesta. Ei ketjun aloittanu äippä varmaan todellakaan ollu ainut joka siitä on kulkenu. Ei silläkään äijällä kaikki kotona ole jos alkaa avautumaan vaunuja työntävälle tuntemattomalle äidille aivan ku tää olis yksin vastuussa koko viheralueen suurtuhosta.

Mä ainakin myönnän että olisin haistatellu samalla mitalla ku ketjun aloittajakin jollen isomminkin.

Kuvittelen sieluni silmin, miten pidät kohteliaasti auki ovea jollekin ja samalla haistatat p*skoja sen kun ennätät. Ehkä hieman ristiriitaiset puheet sulla.

Vierailija
46/46 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen oikaissut talomme nurmikon poikki ja saanut jokapaikan kyylän valitukset niskaani. "Nurmikko menee pilalle, meidän näkymät huononee." Hauskinta oli, että "nurmikko" oli taloremontin takia tuollon lähinnä mutavelliä, josta oli jo menty päältä traktorilla tai jollain vastaanvalla. Enpä osannut kuin nauraa ukolle.