Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarvin apua! Asun uuden miehen kanssa, vanhan kanssa meillä on talo puoliksi

Vierailija
16.05.2011 |

onko mun pakko maksa sille joka kuukaus puolet lainasta? Vaikka en asuu siellä virallisesti?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ehdottaa pankille, että laina vain siirtyy nyt eksälle, kun sulla on uusi mies.

Vierailija
2/9 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

myydä talon pois ja rahat puoliksi, onko mun pakko maksaa? Laina on mun sekä exän nimellä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lainaa on sinun nimissä, sun kuuluu maksaa. Myy oma osuutes eksälle tai jos ei suostu, niin talo myyntiin.

Vierailija
4/9 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta asumiskustannuksiin sinun ei tarvitse osallistua.

Miksi ette ole jakaneet taloa? Tai jos miehellä on varaa, miksi ei maksa sinua ulos talosta? Outo järjesty että sinulla on vielä yhteistä omaisuutta exän kanssa.

Vierailija
5/9 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies maksaa sitten juoksevat kulut, kunnes talo on myyty.

Vierailija
6/9 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

valmis?

En halua penniäkään laita siihen taloon enää. Lapset asuu mun kanssa, eikä exä maksaa heille yhtään, ei edes osallistu yhteishuoltajuteen,miks mun pitää kaikkea maksa?

Vierailija
7/9 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti et voi olla noin typerä.. kysyt tarviiko sinun maksaa lainaa OMASTA OMAISUUDESTASI. Olet kuitenkin ottamassa puolet talon myynnistä saatavista tuotoista..

Mietippä toisinpäin että sinä maksaisit talon (joka olisi vaikka tyhjillään) lainanlyhennyksiä yksin ja sitten exäsi ottaisi puolet mitä myydessä saadaan.

Miten ihmiset voi edes kysellä tällaisia, tai siis pitääkin kysyä, mutta miten ihmiset voi olla tajuamatta tällaisia ihan kysymättäkin????

Vierailija
8/9 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten laitetaan heti myyntiin, vaikka olisikin keskeneräinen.

Vierailija
9/9 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huoh.. ilmeisesti on apn kommentti tuo ''miten voi myydä talon, kun se ei ole valmis...''

tän jälkeen en enää ihmettele sitä ekaakaan kysymystä.. ihmettelen sensijaan suuresti exääsi ja nyxääsi..