Ei varaa hoitaa hampaita kuntoon - mitä teen???
Pitäisi päästä hammaslääkäriin, mutta ei oikeasti ole siihen rahaa. Hyvä kun saan lapselle ruoan pöytään ja vaatteet päälle. Mitä ihmettä mä teen? Suu menee koko ajan huonompaan kuntoon :/
Ja kaiken lisäksi pelkään hammaslääkäriä aivan järkyttävän paljon :(
Kommentit (26)
Esim. menisit töihin?
en ole menossa töihin ja viemässä pientä lastani päivähoitoon, jotta pääsisin hammalääkäriin. Ennemmin kärsin itse.
ap
esim. ilta- tai viikonlopputöihin/ keikkatöihin, jolloin lasta ei tarvitsisi laittaa hoitoon?Esim. menisit töihin?
en ole menossa töihin ja viemässä pientä lastani päivähoitoon, jotta pääsisin hammalääkäriin. Ennemmin kärsin itse.
ap
varaat ajan julkiselle puolelle niin tekevät tarkastuksen, maksaa pari kymppiä ja samalla saat suunnitelman siitä mitä hampaillesi oikeasti pitäisi tehdä. Noilla tuloilla kolmihenkinen perhe saa varmasti toimeentulotukea joten sitten sen suunnitelman kanssa kunnan sosiaalitoimistoon niin asiat varmasti järjestyvät.
Tietysti voisit myös harkita töiden tekemistä osa-aikaisesti silloin kun miehesi on töissä tai jos vaikka mummo voisi silloin tällöin hoitaa lastasi niin silloin.
Hammashoitoaikaa odotellessa kannattaa syödä vaikka fluoritabletteja jos kunnan vesijohtovedessä ei fluoria ole. Se saattaa suojata hampaita että vauriot eivät pahene.
Esim. menisit töihin?
ap
Nuori terve ihminen, jolle ei työ kelpaa ja yhteiskunnan avustukset eivät riitä elämiseen, valittaa kovaa kohtaloaan. Koskettavaa, not.
tutulta kuullostaa.
ap