Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miehen käytös? kommenttia

Vierailija
16.05.2011 |

Piti hakea asemalta kun hänen auto hajonnut. Noh, myöhästyin 10min ja mies oli hermostuneena ja vihaisena siellä. Joutui sateessa seisomaan vaikka olisi voinut sisällekin mennä. Noh ei puhuttu mitään koko matkan aikana ja menin sitten bensa asemalle kun bensa lopussa. Pyysin että tankkaisi auton. Tankkasi 10 eurolla!! Siis häh?

Saa kyllä itse raahata autonsa korjaamolle!! En kyllä lähde sitä hinaamaan. Ja saa vaikka kävellä itse juna asemalle kun noin käyttäytyy.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene nyt itse tankkaamaan se tankki täyteen. Jos et osaa tai uskalla, niin sitten kärsit tuosta.

Vierailija
2/7 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska miehellä parempi palkka kuin minulla. Lisäksi oli tyhjentänyt yhteisen tilimme. Ja myös minulla menee bensaa kun häntä haen ja kuskaan.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla on bensaa vaan 10€:lla ja ei se sua voi pakottaa mihinkään viemään itseään.

Herää vaan kysymys, että miten on mahdollista että mies tyhjentää yhteisen tilinne, eikö sulla ole nyt rahaa ollenkaan mihinkään?

Teillä on siis yhteiset rahat, mutta mies on tyhjentänyt tilin, ja nyt hänen pitäisi antaa sinulle rahaa auton tankkaamisen muodossa, minkä hän teki hyvin kitsaasti, ja silti sun pitäisi sitten sillä bensalla kuskata häntä. Minkä mulkvistin kanssa oikein olet naimisissa?

Vierailija
4/7 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On minulla omakin tili. Mutta yhteiseltä tililtä maksetaan laskuja ym. Sinne menee molemmilta 1000 euroa/kk. Mies oli saanut äidiltään 800 euroa yhteiselle tilille. Noh tyhjensi sitten kerralla riidan päätteeksi koko tilin eli 950 euroa.

ap

Vierailija
5/7 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

bensa riitä kuskata. Menköön taksilla kun kerran on rahoissaan.

Vierailija
6/7 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai erota. Ei kuullosta terveeltä suhteelta.

Vierailija
7/7 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On yritetty mutta ei lähde. Ei halua puhua muille. Itse olen itkien käynyt. Lopulta olen nyt ollut masentunut ja sen takia sairaslomallakin. =( Lapset vaan on tuon ääliön kanssa tehty että kokonaan eroon ei pääse. Uhkailee vielä että katsotaan kuka saa lapset. Puhuu masennuksestani ilkeästi. Esim. olin sairaalassa niin hän puhuu suljetusta osastosta, mikä tietty totta. Mutta menin sinne vapaaehtoisesti ja minusta suljettu ei ole kiva nimitys.

ap