Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytyisi max. 40v mies, joka ei halua lapsia?

Vierailija
16.05.2011 |

Otsikossa olikin jo ongelma. Olen 35 v, en halua enää lapsia, mutta haluaisin miehen, jonka kanssa elää elämääni. Minua ei haittaa, jos miehellä on lapsia edellisesta elämästä. Taitaa olla mahdoton yhtälö, sillä kaikki miehet tuntuvat haluavan pitää takaportin auki, jos vaikka sitten joskus lapsia...

En myöskään halua itseäni paljon vanhempaa miestä, vaan sellainen +/- 5 vuotta olisi sopiva. Lienee parasta vain tyytyä elämään sinkkuna ja toivoa, että jospa vaikka 10 vuoden kuluttua nappaisi :(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaan jotenkin sanoo, että naisista tulee vain ongelmia ja että rakkaus on vankila ja että haluaa olla vain yksin.

Olisi se ihanaa, jos se löytäisi jonkun ihanan naisen, mutta en usko, että kuitenkaan haluaisit sitä omaksi, vai.

Vierailija
2/4 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaan jotenkin sanoo, että naisista tulee vain ongelmia ja että rakkaus on vankila ja että haluaa olla vain yksin.

Olisi se ihanaa, jos se löytäisi jonkun ihanan naisen, mutta en usko, että kuitenkaan haluaisit sitä omaksi, vai.

Siis oletko sä tuo mies vai onko se joku sun kaveri?

Ärsyttää vaan kun taas "tapasin" nettideittailussa kivalta tuntuvan miehen, joka kuitenkin katosi heti kun kerroin etten mä halua lapsia. Miehellä lukee kuitenkin itsellä profiilissa, ettei todennäköisesti halua lapsia itsekään. mitään muuta syytä häviämiseen en keksi, sillä meillä synkkasi jutut ihan älyttömän hyvin :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://bit.ly/deitti-seuraa

Suosittelisin, että käyt tuolla. Tarkat ja selkeät profiilisivut, missä voit rajata hakuasi mieleiseksesi. Sillä tavalla mun oman kokemuksen mukaan löytää parhaiten mitä etsii;)

Vierailija
4/4 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin sille jotain parasta. Tuli vaan mieleen ehdottaa kun etsiskelit justa max 40. Tämä on kyllä niin kivan näköinen ja niin hyvä kroppa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän