Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Puulla lämmittäjät!
16.05.2011 |
Paljonko teillä menee puuta vuodessa? (Muista ilmoittaa mittayksikkö!)
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Talvella lämmitetään kerran päivässä, kesällä 2 kertaa viikossa. Ja sillä lämpiää talo ja käyttövesi.
Asumiskulut on tosi edulliset. Puiden tekemiseen menee vain aikaa. Meilläpäin moni metsänomistaja antaa rankoja ilmaiseksi, kun saa samalla metsänsä kuntoon ilmaiseksi.
Alue: Aihe vapaa
Mutta onneksi omilta tonteilta tähän asti saatu tehdyksi polttopuut.