Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yliaikaiskontrolli, rv 41+3, varautuako jäämään sairaalaan?

Vierailija
16.05.2011 |

Haluan käynnistyksen mahdollisimman pian koska olen itse ihan rikki tähän oloon ja niin kipeä että käveleminenkin on todella tuskaista ja nukkumisesta ei tule oikein mitään eli väsymys on myös hirveää, lisäksi heikottaa usein ja makuullaan on melkein mahdoton hengittää. Jos siis mahdollista niin aion toivoa käynnistystä heti kun mahdollista, mieluusti jäisin vaikka heti.

Mutta poliaika on vasta iltapäivällä joten eivät varmaan ala heti käynnistämään?

Ja käynnistävätkö ylipäätään vielä, vaikka tosiaan aion kertoa siellä että en jaksa enää yhtään tätä oloa :(

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsotaan sun ja vauvan vointi.

Jos olosi on noin huono, kuten kuvailet, luulisi, että verenpaineesi olisivat koholla tai olisi turvotusta älyttömästi tms., ja silloin voisivat ehkä käynnistääkin, jos osastolla tilaa.

Mutta jos sinä ja vauva voitte hyvin, niin eiköhän sulle sovita käynnistys aika.

Meilläpäin kontrolli on 41+3 ja käynnistys sovitaan 42. Mulle sovittiin 41+6,koska 42 olisi osunut lauantaiksi.

Mulla oli verenpaineet aika koholla, mutta en halunnut käynnistystä, joten pääsin kotiin odottelemaan. Neuvolassa piti kyllä siinä välissäkin käydä paineet tarkistamassa.

Ja silti jouduin sitten siihen käynnistykseen.

Vierailija
22/26 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jalat melkeinpä turvonneet kaksinkertaisiksi, sen takia en voi olla jalkojen päälläkään oikeastaan juuri yhtään koska tuntuu että iho repeää ja särkee. Mutta silti verenpaineet ovat ok eikä proteiinia ole pissassa ollut. Neuvolan terkkakin sanoi että "paperilla" vointini on hyvä, mutta todellisuus on toista.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudutko vain ravaamaan äitipolilla. Mulla oli sovittu yliaikaiskontrolli jo tosi aikaisin ja käynnistettiin kun oli rv 40+6, syntyi 2vrk myöhemmin. Käynnistyspäätös tehtiin 40+5. Syy oli lapsiveden vähyys.

Muuten tuskin olisivat sektiotaustalla käynnistäneet.

Vierailija
24/26 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli yliaikaiskontrolli just 41+3 viikolla, paikat oli sormelle auki ainaskin ja eihän siinä tarvinnut kuin kaks puolikasta tablettia suun kautta niin alko tapahtua, vauva synyty sitten 41+4 :)

Näin ainakin meillä Oulussa vuoden 2009 lopussa.

Vierailija
25/26 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis jos haluat että käynnistetään pikaisesti. ja luulisi tuon kovan turvotuksenkin olevan jo yksi syy käynnistykseen.

Vierailija
26/26 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näkeväthän ne varmaan noista proteiineista ettei ole raskausmyrkytystä, vaikka päänsärkyä valittaisin. Voisin kyllä sanoa myös että vauva on viikonloppuna ollut tavallista hiljaisempi ja pitänyt tehdä liikelaskentaa. Oikeastikin on kyllä vauvan liikkeet muuttuneet tosi paljon rauhallisemmiksi, mutta johtuu varmaan siitä ettei tilaa ole paljoa enää liikkua

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän