Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

VIHAAN MUN AVOPUOLISOANI!

Vierailija
16.05.2011 |

että niin vtuttaa toi mies! Ensinnäkin, oon siis vikalla kuulla raskaana ja toi mies o juossu baareissa/ryypännyt muuten vaan himassa enemmän kuin ennen mun raskauttani!

Siis alkaa tuntuu että sillä on joku alkoholi ongelma syntymässä pikku hiljaa! Se voi ostaa itellee kuus kaljaa jo pelkästää yheks päiväks jotka juo töittensä jälkeen keskellä viikkoa! JA nyt torstaina kun oli tää suomi-venäjä peli se meni baariin kattoo sitä ja änkyrä kännissä tuli himaan VAIKKA PERJANTAINA sillä oli töitä. Sama tänään, vaikka sillä o huomenna töitä. Ja kyllä, mua vtuttaa aivan älyttömästi että se menee miten sitä huvittaa nyt kun mä oon niin paksu etten ees pysty kunnolla kävelemään, niin että oon vankina neljän seinän sisällä!

Ja lisäksi, kännissä se on niin idiootti! Se ns. haluaa leikkiä mun kanssa! Tai siis sellasta leikkimielistä kiusaamista mikä ei tosiaankaa oo tälläsenä mahakipusena + selkäkipusena + väsyneenä yhtään hauskaa (ja turha kysyä olenko sanonut siitä hänelle! ärsyttää vielä enemmän sekin ettei tajua kun oikeasti käsken lopettamaan niin silti vaan jatkaa!) Eli tänään kun tuli himaan, ensiksi herätti mut (vaikka tekstasin hänelle pelin päätyttyä että meen nyt nukkumaan ja ettei meluaisi paljoa kun tulee kotiin koska mulla on aikasin aamulla taas lääkäri!) sillä että lauloi kovaan ääneen 'suomi on uusi maailmanmestari' mitälie laulua. Sitten tuli siihen mun korvan juureen huutamaan että voinko tajuta että suomi voitti ja plaaplaaplaa ja alkoi heiluttamaan mua niin että löi mua vahingossa mahaan. Ja varsinkin öisin mulla on vatsa ihan helkutin kipeä, minkä mies tietää, ja oikeen asennon löytäminen ettei häiritse mun nukkumista on vaikeeta, niin sitten tää heiluttelee mua JA lyö mahaan! JONKA JÄLKEEN REPII PEITON MUN PÄÄLTÄ että hänen kyynerpäänsä osuu mun silmään.

Siis tällästä turhaa idioottimaista käytöstä häneltä ja vaikka noi kaikki ns. lyömiset on vahinkoja niin olen monta kertaa sanonut hänelle että voisi jättää mut rauhaan jos aikoo kaljaa juoda tai mennä kokonaan muualle yöks. Mutta ei.

Sitten se menee oksentamaan vessaan ja kun tulee sieltä pois niin alkaa kinuumaan suukkoa! Siis hyi stn varmaan mä haluan suudella miestä joka haisee kaljalta + oksennukselta. Ja kun en siis suostu antamaan vaan pyydän jättämään mut rauhaan että pystyn nukkumaan niin tää urpo alkaa ottaa putkeen salamavalon kanssa valokuvia niin kauan että olisin suostunu. Tossa vaiheessa siirryin jo sohvalle nukkumaan mutta arvatkaa vaan onko mun maha nyt kipee + toi sohva ei oo paras mahdollinen nukkumiseen, joten nyt kiroon täällä yksinäni miehen idioottimaista käytöstä kun se porsas on röhnönnyt koko sängyn tällä hetkellä ja kuorsaa ku viimestä päivää.

JA kyllä, harkitsen ihan tosissani tällä hetkellä eroa. Mielummin sitten vaikka yh äitinä kuin että lapsemme joutuu tollasen kiusaamisen uhriksi joskus.

ja ei, tässä ei ole mitään järkee mun avautumisessa mut ainakin sen pystyin tehä nimettömänä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteyttä poliisiin.

Miehesi on mielisairas

Vierailija
2/5 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies nukkuu makuuhuoneessa sängyssämme x:asennossa joten en ees vaivaudu yrittämään tuuppia häntä yhdelle puolelle että itse mahtuisin kanssa nukkumaan sängylle.

Ja kyllä, lähtisin mieluusti pois tästä kämpästä jos olisi joku paikka mihin mennä. mutta kämppä on meidän yhteinen. Ja en poliiseihin ota yhteyttä, niinkuin sanoin niin kaikki noi lyömiset ym. on vahinkoja eli kun kännissä hosuu niin sitten tapahtuukin. Hän on ärsyttävä kännissä ja idiootti ja vihaan häntä silloin, varsinkin kun itse olen selvinpäin. Ja ärsyttää kun selvinpäin hän ei tajua omaa käytöstään + osaa heittäytyä marttyyriksi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä voit ottaa asian puheeksi selvin päin ja tehdä selväksi että yhtään alkoa ei oteta tai sä lähdet.

Vierailija
4/5 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aiotko tosiaankin yrittää rakentaa perhe-elämää tollasen kanssa? Entä sitten kun sinulla on itkevä lapsi siinä, joka vaatii kokoajan huomiota?

Riitelettekö sitten lapsen kuullen? Eikö miehesi ole jo alkoholisti?

Voi kauhistus millaset perheen rakennuspalikat on koossa:( Mutta pääasia et osataan lisääntyä.

Vierailija
5/5 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaisko sitä tuleva isyys vähän turhan paljon ja purkaa ahdistustaan noin idioottimaisella keinolla? No jaa, oli miten oli, pakko sun on toimia jotenkin. Ei tuollaisen kanssa voi perhettä perustaa, jos mies ei ymmärrä käytöstään ja varsinkin sitä, että tahdin on muututtava. Voimia sulle, ap!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän