Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Perskule kun meni viikonloppu pilalle :(

Vierailija
30.04.2011 |

Mies lähti lasten kanssa viettämään vappuviikonloppua mummulaan, jotta minä saisin tehdä koko viikonlopun kotona yksin ja rauhassa töitä. Tiukka deadline on työlle ja oikeasti tarvitsen rauhallista ja keskeytymätöntä työaikaa. No, ensin alkoi flunssa yskineen, nuhineen, kurkkukipuineen ja päänsärkyineen. Siitä selvitään, kun popsii särkylääkkeitä. Mutta viikonlopun pilasi se, että mulla alkoi kaamea oksennustauti viime yönä! Mistä pirusta se mulle tuli? Koko muu perhe ihan terveenä. Nyt ei pysy mikään sisällä ja kuume nousee. Olen yrittänyt tehdä töitä, mutta eihän se onnistu, kun olo on tällainen. Eli nukkumiseen kulunut pääosa päivästä.Ketuttaa! Ainoa hyvä puoli on se, että ehkä muu perhe välttyy sairastumiselta!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika lahjakkaasti menny pieleen joo!

paranemisia!

Vierailija
2/2 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika lahjakkaasti menny pieleen joo! paranemisia!

jos vaikka saisin pysymään sisällä. Kuume on noususuuntainen, vaikka edellisesn lääkkeen ottamisesta on vasta kolmisen tuntia. Pirullista sekin, että mitään mahatautiselle sopivaa ruokaa ei talosta löysy, limsatkin vetelee viimeisiään, jugurtin loput söin jo (eikä pysynyt sisällä). Millä tässä kauppaankaan jaksaa autottomana lähteä, pari kilsaa matkaa.

Taidan yrittää mennä nukkumaan...

ap, surkeana :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla