Tällaista naista ei liene olekaan?
Mahtaako Suomessa olla kovinkaan paljoa naisia, joita seuraavat määritelmät EIVÄT koske?
- suun avatessaan yleensä haukkuu joko yhteisiä tuttuja tai asiakkaitaan myyntityössä.
- viettää vapaa-aikansa pääosin netissä tai puhelimessa
- purkaa itsensä nettiin erilaisilla keksityillä yhteyksillä haukkujensa kohteeseen
- kieltää mieheltään kaikki yhteydet omiin sukulaisiinsa, tai ainakin esim. miehen sisaruksen soitto johtaa jollain tekosyyllä riitaan
- ei osaa riidellä, vaan huutaa, sylkee ja ei osaa suhtautua analyyttisesti ja rehellisesti omaan toimintaansa
- vihaa avoimesti kaikkia yh- äitejä, sossupummeja, juoppoja yms. ihmisiä, joita on joku tragedia kohdannut
- ei osaa/välitä kodin sisustamisesta tai perusteellisesta siivoamisesta
- haukkuu lapsilleen miehensä sukulaisia käyttäen kieltä, jota ei kuule edes ns. ongelmaperheissä
- tulee vihaiseksi toisten ihmisten ilosta, paitsi jos nämä ovat omia sukulaisia
- soittelee poliisit ja muut viranomaiset läpi keksien kaikenlaista juuri sillä hetkellä vihaamistaan ihmisistä
- käyttää sopivan paikan tullen "aseena" riidoissa toisten läheisten kuolemia, tragedioita tms.
- halveksii avoimesti kaikille miestään ja tämän sukua, ja samalla kaunistelee omaa sukuaan, josta löytyy kyllä juoppoa, naistenhakkajaa, lasten hyväksikäyttäjäksi epäiltyjä ja maksullisia naisia
- syyttää aina kaikesta epämiellyttävästä muita
- haukkuu takanapäin yleensä kaikkia, mutta ei näe siinä ristiriitaa että esiintyy silti näille haukutuille ystävänä
- ei em. huolimatta osaa hakeutua hoitoon, tai hakeutuessaan ei ole rehellinen sielläkään
Siis mikä siinä on, että suuri osa edellä luetelluista ominaisuuksista sopii yllättävän moneen naiseen. Miehet eivät todellakaan ole tuollaisia!
Itse olen alkanut etsiä naista, joka on aidosti oma itsensä ja antaa myös toisten olla. Kunnioitus muita kohtaan on kaiken aa ja oo. Tästä kunnioituksesta kumpuaa vilpittömyys!
Kommentit (34)
Voin vannoa että en ole katkera, vaan surullinen siitä miten helposti tietyt ihmistyypit aloittavat uusia "sotia" tuosta vain ja kenen kanssa vain. Olen myös huolissani lapsista kaiken tämän keskellä. Mitä mahdat tarkoittaa sisäänpäinkääntyneellä vuodatuksella?
Olen muuten miettinyt, että minun pitäisi olla tarkempi siitä, kenen kanssa liikun. Olen myös välillä epäillyt että onko minussa sisällä joku sairas vietti saada kuulla nimenomaan sairasta toisten haukkumista tms. Mutta en kyllä usko. Välillä yritän saada tällaisen haukkujan muuttumaan, tai ainakin annan hieman kriittistä palautetta. Vastaukseksi olen saanut yhtä poikkeusta lukuunottamatta todellista huutoa. Mutta yhden olen saanut kääntämään katseen enemmän omaan toimintaansa.
Tässä jokunen mielestäni todistaa listaani. Heti hyökätään kimppuun, sen sijaan että otettaisiin selvää hieman. Olen huolissani eräästä lähimmäisestäni erityisesti.
Hienoa! On todella helpottavaa kuulla, että Suomesta löytyy avoimia, itsetuntoisia ja empaattiisia naisia.
Olen muuten miettinyt, että minun pitäisi olla tarkempi siitä, kenen kanssa liikun. Olen myös välillä epäillyt että onko minussa sisällä joku sairas vietti saada kuulla nimenomaan sairasta toisten haukkumista tms. Mutta en kyllä usko. Välillä yritän saada tällaisen haukkujan muuttumaan, tai ainakin annan hieman kriittistä palautetta. Vastaukseksi olen saanut yhtä poikkeusta lukuunottamatta todellista huutoa. Mutta yhden olen saanut kääntämään katseen enemmän omaan toimintaansa.
Millainen sun oma äitisuhde on/oli? Miksi lankeat huonoihin naisiin?
Ap:n sosiaalinen elämä on täysin perustuva salaisiin kontakteihin muihin naisiin(lue: sisarukset, äiti ja vanhat ystävät). Kaikki kotipiirissä tavatut naiset ovat pitkälti kuvauksen kaltaisia.
Omituinen koti siis, mutta siksihän minun pitää tässä roikkua että lapsista ei tule samanlaisia. Voiko yksikään kuvailemani ihminen olla onnellinen? Onni on kuitenkin elämän tärkein asia.
Jos jatkuvaa haukkumista ym. tulee vastaan, niin kuinka todennäköistä OIKEASTI on se, että ne kaikki naiset on väärässä ja ihan kamalia ja tunnevammaisia ihmisiä ja sinä itse aivan ihana yksilö..?
Hmmmmmmmmmmmmmmmmm..............
Rakastan äitiäni, joka kasvatti, edes jotenkuten meidät lapset yksinään käytännössä. Toisaalta hänellä oli ärsyttäviä tapoja, kuten aina muiden kuullen vähätellä meitä, eli lapsiaan. Joskus jopa haukkua. Äidin turva isän puuttuessa tosiasiassa ehkä tavallaan piti kiinni äidissä, ja hänen arvostelunsa laskivat omaa itsetuntoa. Mutta en tiedä varmaksi. Mulla toisaalta on jonkinlainen tarve auttaa muita, joten olisinko yltiöpäisesti ja alitajuntaisesti halunnut muuttaa näitä "sekopäitä"?
Minä en, kuten listasta on luettavissa, ole itse näiden mielestäni häiriintyneiden naisten "purkausten" kohteena tavalla, jota voisi pitää pääosana. Olen vain pieni osa.
Ikävää, jos Ap sinun tuttavapiirisi muodostuu tuollaisesta naisjoukosta.
Oma vaimoni on pahin mahdollinen määritelmäni kaltainen nainen. Ei mitään hyvää ihmisessä! Olen alkanut epäillä hänen mielenterveyttään, vaikka käykin psykologilla. Riittää, että olen jättänyt sukan lattialle, ja hänen on pakko haukkua koko minun sukuni läpi, ja usein juuri lasten kuullen. Ei pysty riitelemään lainkaan ilman, että ei ottaisi sukuani esille ja haukkuisi niitä ikäänkuin "varmuuden vuoksi".
Tekisi mieli vain ottaa ja lähteä, mutta en uskalla jättää lapsia tuollaisen käsiin, joka haukkuu lapsilleen esim. näiden mummoa sanoin "mumminne on vääräleuka savolaishuora, joka ei ole saanut elämässään mitään muuta aikaan kuin luuserilapsia, eikä se välitä teistä yhtään!"
Eihän tuollainen ihminen ole terve!
- suun avatessaan yleensä haukkuu joko yhteisiä tuttuja tai asiakkaitaan myyntityössä.
Joo,joskus.En läheskään aina.
- viettää vapaa-aikansa pääosin netissä tai puhelimessa.
Vietän vapaa-aikaani myös netissä ja puhelimessa,mutta myös kavereideni kanssa ja ennenkaikkea tyttäreni
- purkaa itsensä nettiin erilaisilla keksityillä yhteyksillä haukkujensa kohteeseen
En.
- kieltää mieheltään kaikki yhteydet omiin sukulaisiinsa, tai ainakin esim. miehen sisaruksen soitto johtaa jollain tekosyyllä riitaan
En kieltänyt.
- ei osaa riidellä, vaan huutaa, sylkee ja ei osaa suhtautua analyyttisesti ja rehellisesti omaan toimintaansa
Osaan riidellä,enkä ole ikinä riidellessä sylkenyt.
- vihaa avoimesti kaikkia yh- äitejä, sossupummeja, juoppoja yms. ihmisiä, joita on joku tragedia kohdannut
En vihaa yh-äitejä,olen itsekkin sellainen.Suhtautuminen muihin perustuu ihan heidän omaan käytökseensä.
- ei osaa/välitä kodin sisustamisesta tai perusteellisesta siivoamisesta
Olen sisustanut ja siivoilen joka päivä,edes jotain pientä.
- haukkuu lapsilleen miehensä sukulaisia käyttäen kieltä, jota ei kuule edes ns. ongelmaperheissä
En hauku,juuri käytiin exän sukulaisissa yön yli vierailulla lapsen kanssa kahdestaan.
- tulee vihaiseksi toisten ihmisten ilosta, paitsi jos nämä ovat omia sukulaisia - soittelee poliisit ja muut viranomaiset läpi keksien kaikenlaista juuri sillä hetkellä vihaamistaan ihmisistä
En ikinä ole tehnyt näin.
- käyttää sopivan paikan tullen "aseena" riidoissa toisten läheisten kuolemia, tragedioita tms.
Tuollainen on ala-arvoista käytöstä.
- halveksii avoimesti kaikille miestään ja tämän sukua, ja samalla kaunistelee omaa sukuaan, josta löytyy kyllä juoppoa, naistenhakkajaa, lasten hyväksikäyttäjäksi epäiltyjä ja maksullisia naisia
Mun oma suku taitaa olla pahempi :)
- syyttää aina kaikesta epämiellyttävästä muita
En.
- haukkuu takanapäin yleensä kaikkia, mutta ei näe siinä ristiriitaa että esiintyy silti näille haukutuille ystävänä
En kaikkia.Ja niille joista jotain negatiivistä sanon en ole kaveri.Enempi hyvän päivän tuttu.
- ei em. huolimatta osaa hakeutua hoitoon, tai hakeutuessaan ei ole rehellinen sielläkään.
En koe tarvetta hakeutua hoitoon.
Niin ja kaikkihan ei ole samanlaisia kun se yksi nainen!
Toivottavasti ap osaa hakeutua hoitoon ajoissa.