Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä jatkuva lihasnykinä ympäri kehoa voi johtua? Alkaa jo pelottaa..

Vierailija
15.05.2011 |

Eniten sitä on reisi ja pohjelihaksissa sekä hauis-lihaksissa,mutta tuntuu myös muualla kuten vatsalihaksissa.Jatkunut useamman viikon jo..

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

magnesiumin puute? Itsellä oli reisissä nykimistä ja ystävä suositteli magnesiumlisää. Sain sillä viheliäisen vaivan viimein pois.

Vierailija
2/17 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten heikkoutta sormissa, lihasheikkoutta, puheen puuroutumista tms? Oletko kokeillut magnesiumkuuria? Minkä ikäinen olet?

Varmasti vaan jokin puutostila, käy heti huomenna ostamassa magnesiumia.

Vierailija
4/17 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Mennä kipin kapin lääkäriin. Minkä ikäinen olet?

Vierailija
5/17 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vois olla syyna; myos stressi tms. saattaa vaikuttaa. Mullakin on ollut joskus tuollaista. Toisaalta jos jatkuu pidempaan niin kannattaa varmasti kayda vahintaan yleislaakarilla tai jopa neurologilla tarkastamassa etta kaikki on kunnossa.

Vierailija
6/17 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli lääkäriin menisin minä ihan että ei tarvise murehtia.

Vierailija
7/17 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin jo kerran lekurilla eikä se osannut mitään sanoa.ap

Vierailija
8/17 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut nykijöitä nyt yli kuukauden päivittäin ja paljon. Pahimmillaan levossa. Ihan selvästi näkyviä. Eniten jaloissa ja olkavarsissa. Kävin kevään aikana neurologilla muiden oireiden takia ja katsottiin likvorit, pään mri ja selkäytimen mri. Kaikki ne oli kunnossa, joten ei ole todennäköistä, että sairastan mS-tautia. Hain viime viikolla magnesiumia ja kalsiumia, ei ainakaan vielä auttanut. Mä olen nyt polttanut tosi paljon, juonut kahvia paljon, ja elämäntilanne on erittäin rassaava, joten on mahdollista, että nykinät ja puutumiset johtuu niistäkin.

Vierailija
9/17 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan samanlaista, ja kaikki maholliset neurologiset on tutkittu. Mahdollinen vielä on borrelioosi, joka olisi siis vanha tartunta. Verinäyte antoi epäselvän vastauksen, selkäydinnestenäytteeseen pitäisi uskaltaa mennä.

Vierailija
10/17 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihaskramppeja ja -nykinöitä eli yli 30 vuoden ajan. Purkkimagnesiumit ym. eivät auttaneet yhtään. Parhaiten minulle tepsii banaanin syönti ja nestehukan välttäminen. Banaanissa on sekä magnesiumia että kaliumia, ilmeisesti ne imeytyvät siitä paremmin kuin tableteista. Myös suolaa pitää saada riittävästi.

Vierailija
11/17 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja saatko myös tarpeeksi suolaa?

Mulla tulee tuon tapaisia oireita nestehukassa.

Vierailija
12/17 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juotko liikaa kahvia? Jos, kokeilepa vähentää. Oman kokemuksen mukaan kofeiini voi vaikuttaa noin.

Vierailija
13/17 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi pelästyin ja kävin ties missä tutkimuksissa. Mitään ei löytynyt ja ajoittain nykinät loppuu kuukausiksi. Väsymys, kahvi ja sairastelu pahentaa, mutta varsinaista syytä en ole keksinyt, kun noita on muutenkin melkein koko ajan.

Vierailija
14/17 |
05.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa mennä 20 vuotta ennen kuin oireet pahenee.

Vierailija
15/17 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

JUST JOO! Todennäköisemmin on hyvänlaatuista lihasnykinää. Minullakin on ollut jo lähes 7 vuotta. Välillä enemmän ja välillä vähemmän!

Vierailija
16/17 |
05.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene neurologiselle!

Vierailija
17/17 |
10.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla alkanut muutama kuukausi sitten, toissapäivänä kaulassa minkä pystyi silmin näkemään. En tiedä vaikuttaako se että olen 17 vkolla raskaana ? Ikää 22 vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi