Heh. Facebook on täynnä vaimoja juuri nyt
Kommentit (7)
ainakni on sängyssä ollut jo jonkin aikaa. Itse olen koneella ja katon peliä samalla :)
on päivitelly jo kymmenen kertaa tän päivän aikan luoja ties mitä lätkä hommia. Kuten sitä ärsyttävää kiertokirjettä. Itse möllötän av-lla kun ei oikeasti kiinnosta paskan vertaa :D Tosin toison suomen voittavan kun en jaksa katsoa miehen murjotusta koko seuraavaa vuotta ;D
Lähti taas reissuun 500 km päähän. Ihan niin kuin joka sunnuntai lähtee. Tulee sitten taas perjantaina kotio.
Itse täällä av:lla yritän viettää aikaa, kun ei tuo kiekko kiinnosta latin vertaa.
mun facebook on täynnä tyyppejä, jotka kattoo lätkää joko läppäri sylissä (kuten allekirjoittanut) tai känny kainalossa, eikä oikastaan tarttis peliä kauheesti kattoo, kun joka käänne päivittyy kyllä tasaisen varmasti uutisvirtaan ;D
on meinaan Bratislavassa paikan päällä katsomassa peliä.
Aika tasa-arvoista.
edelliset kommentit tosin kolmelta eri mieheltä
Tuolla se mies makaa jo sängyssä, meni jo ennen puolta yhdeksää nukkumaan. Yritin kyllä houkutella, jos katsois matsin mun kanssa, mutta ei väkisin. Onhan se tän kymmenen vuoden yhdessäolon aikana katsonut mun seurana jopa kolme matsia, kaikki silloin kun meillä on ollut useampi ihminen kisakatsomossa :)