Nyt mammat laihduttamaan!!
En jaksa enää keksiä tekosyitä lihavuuteen ja syömiseen. Tunnesyöminen on paha ongelma ja haluan alkaa käsittelemään tunteita nyt toisella tavalla.
Vähähiilihydrattinen ruokavalio on ainut joka minulla toimii kunhan en repsahtele.
Huomenna aloitan 5päivää kestävän ateriakorvikedieetin millä haluan saada homman käyntiin. Tulen päivittäin tänne kirjaamaan liikkumiset ja syömiset jos vaan joku jaksaa lukea ja tsempata. Parasta olisi jos joku lähtisi hommaan mukaan!
pituutta minulla on 162,5 ja painoa oli aamulla n.104kg. Pudotettavaa siis yhteensä reilu 40kiloa! huh! Kerran aiemmin olen laihduttanut 30kiloa ja silloin minua auttoi keskustelupalstalle kirjoittaminen. Jospa se auttaisi nytkin.
Kommentit (53)
Tosi kiva lukea että paino tippuu! Se antaa puhtia kyllä kivasti..=)
Pitäisiköhän munkin kokeilla niitä pusseja ja pirtelöitä? =) On nimittäin siskon polttarit kolmen viikon päästä ja tarvis sinne omantunnon kohotusta..=) Olen nimittäin porukan ainoa lihava! =/ Se oikeasti kyllä hieman häiritsee..
Mun alkuviikko on menny ihan ok muuten, mutta vettä on tullu nyt juotua ihan liian vähän. Muutoin olen ateriakokoja tarkkailut sekä sinnitelttu herkkuhimojeni kanssa.
T. se Jutta-dietin kokeilija, annan tässä itselleni nimimerkiksi vaikka
Minttu .. =) (olipa vaikea keksiä.. =D)
Minäkään en diettejä suosittele. Ne sopivat kyllä parin kilon painonpudotukseen, mutta seinä tulee yleensä jossain vaiheessa vastaan jos kiloja on enemmän pudotettavana. Vaaditaan oikeaa elämäntaparemonttia, jos haluaa tiputtaa 40kg ja jos haluaa että kilot pysyvät jatkossakin kurissa. Alkurutistuksena voi kyllä toimia :)
Itsellä oli vuosi sitten vielä reilusti ylipainoa. Puntari näytti lukeman 116kg ja oli aika herätä. Omalla kohdalla netin kalorilaskuri oli hyvä apu. Ensimmäisiin kuukausiin en edes lisännyt liikuntaa vaan laskeskelin pelkkiä kaloreita. Kun paino lähti laskuun oli mukavampi ottaa se liikuntakin lopulta mukaan avuksi.
Pitkä oli projekti, mutta pääsin tavoitteeseeni. Paino on tällä hetkellä 75kg (pituutta 180cm) ja olen kymmenen vuoden tauon jälkeen taas normaalipainossa :)
Jos minäkin pystyin tähän niin pystyt sinäkin.
50:n rajapyykki pitäisi tässä kuukauden sisällä alittaa.
170cm, painoa en perkule tarkkaan tiedä, mutta alle 70kg kuitenkin. Olen ihan aikaisessa vaiheessa vasta. Tuossa perjantaina kauppareissulla päätin,että hitsi, nyt alan tehdä löllöilleni jotain, ja pakkasin kärryyn salaattiaineksia,hedelmiä yms. Viikon olen ollut syömättä mitään, siis MITÄÄN herkkuja. Ainoat sokerit ovat tulleet kahvissa ja hedelmissä tietty hedelmäsokeria. Lenkillä olen käynyt nyt näinä kaikkina 3 pvänä, välillä kevyttä hölkkää, ylämäissä kunnon spurtit. Yhtenä päivänä menin pyörällä. Niin ja asumme kerrostalon toisessa kerroksessa, joten rappusetkin tulee vetäistyä päivittäin. Lisäksi treenailen x-box kinectin Your Shapella, sellainen 15min tehotreeni kerrallaan, kyllä tulee hiki! Mahasta ja jenkoista tahtoisin kovasti eroon, vinkkejä niihin? Mä olen nyt oikeesti valmis ihan kaikkeen, haluun vaan tuloksia! Vatsalihakset perustyylillä lattialta nousten ei oikein onnistu, jotenkin se ottaa mulla selkään..ja häntäluuhun.. Kaikki vinkit ruokavaliosta liikkumiseen tervetulleita! Juhannuksena kaverilla häät ja haluisin silloin jo näkyvän vähän muutosta,et kehtaa mennä vähän piukeemmassakin juhlamekossa ;) Tsemppiä meille kaikille, me pystytääääään!!!
"tavalliset" vatsalihasliikkeet ottaa selkään. Ratkaisu: jumppapallo. On todella tehokas ja sen avulla voi jumpata koko kroppaa, eikä maksa paljon (saa niitä kalliitakin kyllä, mutta halvemmatkin ajaa saman asian). Ollaan miltei saman pituiset, eli sinullekin hyvä koko voisi olla se isoin, eli 65 cm, mutta myyjältä saa opastusta ja netistä löytyy jumppaohjeita. Minä olen sen avulla saanut jenkkakahvat häviämään, eikä liikkeet satu selkään.
Päivä melkeen ohitse. Aamulla vaaka näytti 103,3kg eli eilisestä jo tippunut 700g! jesh!
En tiedä mitä tänään oikeen on tapahtunut mutta ei ole ollut aikaa/tehnyt mieli syödä. Olen lähes koko päivän huidellu jossain liikenteessä.
Aamulla:kaksi kuppia kahvia maidolla(aamupalaa en syö koskaan koska yksinkertaisesti ei maistu)
n.10.30:ateriankorvikejauhopirtelö
n.13.00:sama kun edellisellä kerralla
15.00 kaksi kuppia kahvia maidolla
19.00:ateriankorvikepirtelö.
Vettä on mennyt reippaasti.
Tänään vedän vielä yhden tuollaisen shaken jos tulee nälkä.
Tiedän että ravintoa on mennyt aivan liian vähän mutta näin nyt kävi tänään. Ihana olo silti etten ole lipsunut eikä ole yhtään sellanen olo että lipsuisin.Olen vaan odottanut että pääsee tänne kirjaamaan päivän :) Miten muilla?
-ap
Oon pyrkiny jättämään herkut pois ja korvaamaan ne hedelmillä. Appelsiineja oon syöny (en edes muista monta!) ja yhden banaanin.
Voi että, kun tuo suklaa-jätskihimo on mun pahin ongelma :( Vielä, kun vauva syntyy ja alan imettämään niin on varmaan kahta kauheampaa pidätellä itseään syömästä herkkuja.
Huomasin muuten, että on kätevää pilkkoa kuorittu omena kulhoon ja napsia siitä samalla, kun laittaa perheelle ruokaa. On jo valmiiksi semmonen melko kyllänen olo, kun syö ennen ruokailua hedelmää. Ja jostain joskus luin, että hedelmät pitääkin syödän ennen varsinaista ruokaa... (?)
mulla on ollut tänään rankka päivä, enkä taida jaksaa polkea kuntopyörällä vaikka niin suunnittelin.
Päivän syömiset:
11.30 broilerisalaattia ja vettä
18.00 Täysjyväpastaa ja jauheliha-tomaattikastiketta, juomaksi vettä
Joo tiedän että on liian vähän mutta mä oon aina ollut huono syömään, tai siis yleensä syön harvoin mutta sitäkin enemmän. Herkkuja kuluu myös.
Mun haaste on siis rakentaa säännöllinen ateriarytmi sopivan kokoisilla annoksilla. Tänään illalla otan varmaan vielä kupin teetä ja sitten ajoissa nukkumaan. Huomenna paremmalla tarmolla.
Katri
Mulla oli aamulla paino 101.5kg!! voi jee! Kahdessa päivässä lähtenyt 2,5kg! Tosin minulla kertyy älyttömät määrät nestettä kroppaan ja sitähän tuo pudonnut on mutta ei se haittaa :))
Tänään pitää mennä vähintään neljä pussia pirtelöitä.
-ap
Mahtava tulos! Jos haluat seuraa mun blogia, mullakin on 40kg tavoite. www.rebeckantoukokuu.net
Rebecka :)
Napsin kaapista hedelmätutteja pienen pussillisen verran päivän mittaan.
Ruoaksi meni maksalaatikkoa, koko pieni laatikollinen.
Aamupäivällä yksi mansikkasmoothie ja iltapalaksi ruisleipä kevytlevitteellä, juustolla ja kinkulla.
Liikuntaa en myöskään saanut aikaiseksi harrastaa.
Lupaan tänään parantaa tapani.
Herkkuperse
170cm, painoa en perkule tarkkaan tiedä, mutta alle 70kg kuitenkin. Olen ihan aikaisessa vaiheessa vasta. Tuossa perjantaina kauppareissulla päätin,että hitsi, nyt alan tehdä löllöilleni jotain, ja pakkasin kärryyn salaattiaineksia,hedelmiä yms. Viikon olen ollut syömättä mitään, siis MITÄÄN herkkuja. Ainoat sokerit ovat tulleet kahvissa ja hedelmissä tietty hedelmäsokeria. Lenkillä olen käynyt nyt näinä kaikkina 3 pvänä, välillä kevyttä hölkkää, ylämäissä kunnon spurtit. Yhtenä päivänä menin pyörällä. Niin ja asumme kerrostalon toisessa kerroksessa, joten rappusetkin tulee vetäistyä päivittäin.
Lisäksi treenailen x-box kinectin Your Shapella, sellainen 15min tehotreeni kerrallaan, kyllä tulee hiki!
Mahasta ja jenkoista tahtoisin kovasti eroon, vinkkejä niihin? Mä olen nyt oikeesti valmis ihan kaikkeen, haluun vaan tuloksia! Vatsalihakset perustyylillä lattialta nousten ei oikein onnistu, jotenkin se ottaa mulla selkään..ja häntäluuhun..
Kaikki vinkit ruokavaliosta liikkumiseen tervetulleita! Juhannuksena kaverilla häät ja haluisin silloin jo näkyvän vähän muutosta,et kehtaa mennä vähän piukeemmassakin juhlamekossa ;)
Tsemppiä meille kaikille, me pystytääääään!!!
Kiitos Rebecka linkistä. Menen lukemaan :)
Voiko ketoosiin päästä yhdessä päivässä? Minulla ei ole nälkä ja heni haisee oudolle ja päätä särkee. Tänään olen saanut aikaiseksi vedettyä tähän mennessä kaksi shakea ja kahvia maidolla. Olen kävellyt tänään rauhallisesti n.30min ja kohta lähden vielä pienelle lenkille.
En tiedä mistä nyt tuulee mutta on älytön tsemppi päällä!
Se pelottaa kun lauantaina on yhdet juhlat ja krapulapäivät on aina olleet aivan älyttömiä mässäyksen suhteen. Aion ostaa grillattavaa lihaa ja täyslihamakkaroita valmiiksi ja fetajuusto minkä isken salaattiin. Josko ne tyydyttäis sen suolasenhimon siltä päivältä. Alkoholeista juon aina vain viiniä.
-ap
p.s!Missä kaikki laihduttajat nyt ovat??
pakko olla koska eilen en taas yksinkertaisesti jaksanut vetää kun sen kolme pussia. Paino oli tänään tasan 100kg! hemmetti! Olen tiputtanut jo neljä kiloa ja sata grammaakin jos lähtee niin ollaan alle satasessa!! JEII!
-ap