Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko erityisen pihi, kun en raskinut ostaa jakkupukua; jakku 130€ ja housut 80€ ja farkkuja

Vierailija
15.05.2011 |

99€? Halvempia, yhtä kivoja kuteita en löytänyt ja noissa minun mielestäni kiskurihinta...

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, ovatko hintansa arvoisia riippuu toki vaatteen laadusta

Vierailija
2/17 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten sä varman olet ilman

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä yhden noista vaatteista.

Vierailija
4/17 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurempaan vaatemäärään kerralla, niin sitten ehkä. Mutta eihän vaatteisiin voi satasia läheskään jokainen laittaa yhdellä kertaa, joten riippuu tilanteesta.

Vierailija
5/17 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim paljonko on palkka, tai siis jos ostat noi vaikuttaako se mihinkään, tarvitsetko vaatteita esim onko tulossa juhlat ja etsit sinne vaatetta vai olitko ostamassa vaan itsellesi jotain kivaa.

Meillä on tulossa rippijuhlat ja tarvitsen sinne puvun, joka saa ostaa lähes mitä vaan jos tykkään.

Vierailija
6/17 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laatua saa halvemmallakin, monessa kalliissa vaatteessa maksaa joku muu seikka. Ikinä en ostaisi tuon hintaisia vaatteita, silti olen aina tilaisuuteen pukeutunut asiallisesti.

Vierailija
7/17 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tosi hyvän jakun oisin löytäny ja housut, ni tuon oisin maksanu ja ehkä yheensä maks 250e, mutta farkuista en haluu kyllä yli 80e maksaa.

Niin ja jos oleellista on ni mun nettotulot 2600e. (+ miehen n2700e, 2 lasta)

Vierailija
8/17 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkuista olisin ehkä just ja just voinut maksaa tuon, jos ne olisi ollut erityisen hyvät. Mutta kun en jakkupukua mihinkään tarvitse, en tosiaankaan olisi maksanut noin paljon. Johonkin satunnaisiin juhliin riittää halvempikin vaatetus. Jos tarvitsisin kyseisenlaista jakkupukua usein, olisin ehkä voinut sen ostaakin, vaikka on se kyllä kauhean kallis.

Vierailija
9/17 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en olisi raaskinut ostaa vaikka olisin sanut kaikki nuo satasella! Ehkä jos 50 eurolla niin sitten...

Vierailija
10/17 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun varallisuudesta, vaatteiden laadusta ja siitä että olisitko oikeasti tarvinnut ne.

Minusta nuo eivät olleet mitenkään erityisen kalliita vaatteita, mutta tiedän että monien mielestä ovat. Jakkupukua kun lähden ostamaan, asetan itselleni budjetin että 300€ pitää riittää.

Vierailija
11/17 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen maksanutkin. Pidän niitä paljon, joten hintaa käyttökertaa kohti ei tule paljoa. Jakkupukuja pidän ehkä kerran 10 vuodessa, joten niistä en maksaisi läheskään noin paljon.

Vierailija
12/17 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihiydestä en tiedä, mutta kyllä minulle tuon hintaiset vaatteet ovat ihan normaalihintaisia.

Ostan harvoin vaatteita sillä vihaan vaatteiden ostoa ja halpoja h&m-tyylisiä rääsyjä kaapissa ja päällä. Käytän samoja vaatteita pitkään eli jopa vuosia.

Kova palkkainen lähihoitaja olen, onneksi vaatteet työnpuolesta ja kuljen polkupyörällä tuulipuvussa töihin, ei siis arkivaatteita paljon kulu.

Vierailija
13/17 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen hinnat ihan ryöstöä. Olen asunut useamman vuoden ulkomailla ja tottunut ostaaman laadukkaita vaatteita suht edellisesti, esim. Calvin Kleinin farkuista en suostu maksaa yli tuon 80e (ja monesti ostanut 50-60e)mutta Suomessa nuo maksavat useimmiten n.120e, sanoisin et törkeetä. Varaa varmaan olisi maksaa, muttei halua. Siksi olen ilman jos en ulkomaille pääse ostoksille tai sieltä ei löydy mun kokoa (hankalaa, koska mitat on 168cm ja 51kg, 70E ja farkut esim. 25-26" ja lahje 34")

Vierailija
14/17 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hassasin viikonloppuna monta sataa euroa juoksu- ja ratsastusvaatteisiin sen kummemmin asiaa miettimättä - koska harrastukset ovat minulle tärkeitä.

Viikolla ostin 130€ sandaalit ja 70€ topin ruokatunnilla, ja mielestäni jakun hinta voi ja usein onkin yli 250€, jos ostaa laadukasta.

Toki edullisemmallakin saa hyvää, jotenkin vain omaan käteen osuvat aina ne kalliimmat merkit ja mallit...

Vierailija
15/17 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaa varmaan olisi maksaa, muttei halua. Siksi olen ilman jos en ulkomaille pääse ostoksille tai sieltä ei löydy mun kokoa (hankalaa, koska mitat on 168cm ja 51kg, 70E ja farkut esim. 25-26" ja lahje 34")

Vierailija
16/17 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen hinnat ihan ryöstöä. Olen asunut useamman vuoden ulkomailla ja tottunut ostaaman laadukkaita vaatteita suht edellisesti, esim. Calvin Kleinin farkuista en suostu maksaa yli tuon 80e (ja monesti ostanut 50-60e)mutta Suomessa nuo maksavat useimmiten n.120e, sanoisin et törkeetä. Varaa varmaan olisi maksaa, muttei halua. Siksi olen ilman jos en ulkomaille pääse ostoksille tai sieltä ei löydy mun kokoa (hankalaa, koska mitat on 168cm ja 51kg, 70E ja farkut esim. 25-26" ja lahje 34")

40€ ei kovin kauas pääse. Siinä olen kyllä samaa mieltä että vaatteet on törkeän kalliita.

Vierailija
17/17 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi ollut sellaisen unelmien puku, jota olen etsinyt pitkään, olisin voinut maksaa enemmänkin.

Tavallisesta en olisi, tai siinä rajalla se olisi ollut. Jos se olisi ollut todella laadukas ja minulla olisi ollut sille käyttöä paljon, niin ehkä sitten.

Meillä tavallisilla ihmisillä rahatilanne rajoittaa aika paljon ostamisia. Jos samaan aikaan sattuu olemaan muutakin tärkeää maksettavaa, niin vaihtoehtoja on kaksi: jätetään kokonaan ostamatta ja käytetään vanhoja tai sitten ostetaan se halvempi.

Kallis maku kun "käteen osuvat aina ne kalliimmat merkit ja mallit" ja pienet tulot on erittäin huono yhdistelmä. Tiedän, mulla on molemmat.