Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä avuksi hiustenlähtöön?

Vierailija
15.05.2011 |

Mulla on ollut vyötärölle asti pitkät paksut ruskeat hiukset, mutta aloin säännöllisesti raidoittaa niitä vaaleaksi ja lyhentää huonoja pois väh. joka toinen vaalennuskerta, kun se kuluttaa hiuksia. Nyt hiukset on just olkapäille asti pitkät ja haperoa ja tuntuu että lähtee pois hirvittävästi. Mitä tehdä näille jatkossa, jotta tuuhentuisivat takaisin, ja että ne kasvaisi hieman pidemmäksi taas? Lakkaanko vaalentamasta, vai laittaisinko jotain väriä niihin? En pidä punaisesta, enkä tummasta, vain vaaleasta ja kahvin värisestä. Kerran kokeilin jo, että olisi laitettu kahvinväriseksi (eli väriä vaalean päälle) mutta ei se tarttunut ollenkaan vaaleisiin, ja lähti pois oman värisistäkin parissa pesussa. :(

Pitääkö mun laittaa pidennykset vai peruukki?

Pidennyksiä (teippi?) taas pitäisi laittaa tolkuttomasti ja ne on huonot kiinnityskohdista, kun olen nähnyt, enkä halua näyttää Johanna Tukiaiseltakaan. Ja kaverit kertoi, että oli ollut muutaman huoltokerran ajan teippipidennykset ja sen jälkeen oli pakko leikata ihan lyhyeksi ja pitää peruukkia, kunne omat kasvoi jonkinlaiseen polkkapituuteen!

Ruokavalio, hoitoaineet? Suositelkaa jotain.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolelta löytyy tosi hyviä ja laadukkaita shamppoita, hoitoaineita, tehohoitoja tuomaan hiuksille lisävoimaa, ne vaan maksaa hiukkasen enemmän kuin päivittäistavarapuolen. Luontaistuotekaupoita löytyy tabletteja, mitkä auttavat mm. kynsien ja hiusten vahvuuteen, kannattaa kokeilla!

Normaaleja värejä voit käyttää, mielellään kevytvärejä, ammoniakittomia, mutta älä bondaa!

Vierailija
2/3 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut erittäin tyytyväinen tulokseen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän jo kampaamotuotteita, mutta ne ei auta siihen hiusten poislähtemiseen.

-ap