Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

huoh näitä "vapaapäiviä"

Vierailija
15.05.2011 |

Olisi IHANAAAAA jos voisi viettää viikonlopun sohvalla perheen kanssa viltin alla. Tämä on meillä täysin utopistinen ajatus. Nelivuotias vornuu koko ajan ettei ole tekemistä, saa olla koko ajan keksimässä jotain, ei ole yhtään omatoiminen. Mies paasaa ja mä loppujen lopuksi suoritan jonkun siivouksen tai pidän itseni muuten työntouhussa kun ahdistun.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva sentään on rauhallinen kun ei osaa vielä vaatia äksönia.

Vierailija
2/7 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä alan aina jo lauantaiaamuna odottaa maanantaita, että pääsis töihin lepäämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina sama juttu, joka viikonloppu. ap

Vierailija
4/7 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tissutellakin pitkin päivää

Vierailija
5/7 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sillä ole leluja? Meilläkin nelivuotias ja vauva ja isoveli leikkii pikkuautoilla ja rakentelee dubloilla monta tuntia päivässä. Välillä ulkoilemme ja kutsumme isoveljelle kavereita. Joskus isompi haluaa katsoa dvd: tä ja dinosaurusten värittely on tosi in nyt. Mitkä ovat hänen kiinnostuksen kohteet?

Vierailija
6/7 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee kuitenkin vaan pää kipeäksi. Itse asiassa avasin äsken jääkaapin ja katsoin viinipulloa, muttei kuitenkaan. Alan siis pestä vessaa ja sitten imuroin. ap

Vierailija
7/7 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostuksen kohteena vanhempien kanssa piirtäminen, maalaaminen, askartelu, leikit. Muttei yksin, ei, ei ikinä. ap