Olisko liian tylyä iskee miehelle
Kommentit (14)
Se on aina hyvä idea haavoittaa toisia niin paljon kun vain pystyy. Onhan se toinen osapuoli kuitenkin aina niin ikävä ihminen. Ei turhaan kannata miettiä sitä 15 yhteistä vuotta jonka on yhdessä viettäny....ei muutakun pallit pöydälle ja vasaraa.
Hääpäivä jää varmaan muutenkin viettämättä jos liitto noin huonoissa kantimissa.
Miksei antaa niitä eropapereita jo huomenna?
Hääpäivä jää varmaan muutenkin viettämättä jos liitto noin huonoissa kantimissa. Miksei antaa niitä eropapereita jo huomenna?
Mies luulee edelleen, että liitossamme ei ole mitään vikaa vaikka olen varmasti miljoona kertaa kertonut ihan suorin sanoin.
Se vaan kuvittelee, että mä jatka loputtomiin tällaisessa liitossa.
2½kk aikaa 15v hääpäivään. Oikeesti se on varmasti tosi väärin ja julmaa, mut mies ei vaan tajua kuinka paljon on mua satuttanut, ehkä tuo herättäis tajuumaan?
tuollaisen ratkaisun. Joten sori, en usko että miehesi on ainut syypää siihen, että liittonne on ollut niin kamala. Yritäpä kuule itsekin kasvaa aikuiseksi!
ettekö ajattele yhtään miestenne tunteita
No, miehenä voin sanoa, että sillä ei ole paskankaan väliä tuleeko ne eropaperit hääpäivänä, synttärinä tai karkauspäivänä. Kun se on ohi, niin sitten on ohi, eikä sitä "hääpäivääkään" enää ole, ainakaan mun kalenterissa.
Mutta tätä taisit tarkoittaa...
pitääkö mun ajatella niitä hamaan hautaan asti, omista tunteistani välittämättä?
Ja tuolle toiselle. Kyllä mä olen ihan aikuinen ja mieheni on todella tyytyväinen muhun, ei todellakaan halua erota ja vannoo rakkauttaan. Olenhan kiltisti ajatellut hänen parastaan kaikki nämä vuodet.
että miehesi herää tajuamaan ja että sitä kautta liittonne ehkä voisi parantua, vai haluatko oikeasti erota? Jos haluat erota, aloitat prosessin saman tien, turha odotella.
jos haluat paranataa liittoanne ehdotan, että käytät jotain muita keinoja kuin erolla uhkailua. Ota huomioon, että mies saattaa yllättäen suostua eroon saman tien ja silloin suuri eleesi on mennyt aivan hukkaan.
Kostaminen on lapsellista eikä kanna hyvää hedelmää ikinä.
Hääpäivä jää varmaan muutenkin viettämättä jos liitto noin huonoissa kantimissa. Miksei antaa niitä eropapereita jo huomenna?
Mies luulee edelleen, että liitossamme ei ole mitään vikaa vaikka olen varmasti miljoona kertaa kertonut ihan suorin sanoin.
Se vaan kuvittelee, että mä jatka loputtomiin tällaisessa liitossa.2½kk aikaa 15v hääpäivään. Oikeesti se on varmasti tosi väärin ja julmaa, mut mies ei vaan tajua kuinka paljon on mua satuttanut, ehkä tuo herättäis tajuumaan?
Jos se edes jotenkin symboloisi sitä paskafiilistä, mikä mulla on ollut ainakin 10 viime vuoden ajan, olkoon miten dramaattista tai suurieleistä vaan. Ihan kuin ap olen ollut kiltti ja ymmärtäväinen ja puhunut ja yrittänyt, mutta mies ei vain tajua, että olen tosissani eikä meidän liitto voi enää jatkua. Mulla ei ole enää keinoja, millä saisin miehen tajuamaan, että olen tosissani. Ja siis todellakin olen. Ero on meille ihan väistämätän, ja 25-vuotishääpäivänä mies saa paperit.
Kuka sitä nyt jaksaa loppuelämäänsä samaa ukkoa katsella, kun maailma on täynnä ihania miehiä!
Ja ukkohan on todennäköisesti samaa mieltä naisten osalta.
että miehesi herää tajuamaan ja että sitä kautta liittonne ehkä voisi parantua, vai haluatko oikeasti erota? Jos haluat erota, aloitat prosessin saman tien, turha odotella. jos haluat paranataa liittoanne ehdotan, että käytät jotain muita keinoja kuin erolla uhkailua. Ota huomioon, että mies saattaa yllättäen suostua eroon saman tien ja silloin suuri eleesi on mennyt aivan hukkaan. Kostaminen on lapsellista eikä kanna hyvää hedelmää ikinä.
Mies luulee edelleen, että liitossamme ei ole mitään vikaa vaikka olen varmasti miljoona kertaa kertonut ihan suorin sanoin. Se vaan kuvittelee, että mä jatka loputtomiin tällaisessa liitossa. 2½kk aikaa 15v hääpäivään. Oikeesti se on varmasti tosi väärin ja julmaa, mut mies ei vaan tajua kuinka paljon on mua satuttanut, ehkä tuo herättäis tajuumaan?
Olen sen niin moneen kertaan suustaan kuullut. Ja tunnen sen verran hyvin, et teidän ettei halua erota.
Ja kyllä mä oikeasti haen eroa ja paperit saa kun sen aika tulee ja se on reilun parin kk päästä. Hääpäivänä tosiaan siksi, että josko se edes havahduttais tajuamaan jotakin ja älyäis edes anteeksi pyytää.
Jos pyytää anteeksi, on helpompi jatkaa sovussa eron viemistä eteenpäin.
että miehesi herää tajuamaan ja että sitä kautta liittonne ehkä voisi parantua, vai haluatko oikeasti erota? Jos haluat erota, aloitat prosessin saman tien, turha odotella. jos haluat paranataa liittoanne ehdotan, että käytät jotain muita keinoja kuin erolla uhkailua. Ota huomioon, että mies saattaa yllättäen suostua eroon saman tien ja silloin suuri eleesi on mennyt aivan hukkaan. Kostaminen on lapsellista eikä kanna hyvää hedelmää ikinä.
Mies luulee edelleen, että liitossamme ei ole mitään vikaa vaikka olen varmasti miljoona kertaa kertonut ihan suorin sanoin. Se vaan kuvittelee, että mä jatka loputtomiin tällaisessa liitossa. 2½kk aikaa 15v hääpäivään. Oikeesti se on varmasti tosi väärin ja julmaa, mut mies ei vaan tajua kuinka paljon on mua satuttanut, ehkä tuo herättäis tajuumaan?
Olen sen niin moneen kertaan suustaan kuullut. Ja tunnen sen verran hyvin, et teidän ettei halua erota.
Ja kyllä mä oikeasti haen eroa ja paperit saa kun sen aika tulee ja se on reilun parin kk päästä. Hääpäivänä tosiaan siksi, että josko se edes havahduttais tajuamaan jotakin ja älyäis edes anteeksi pyytää.
Jos pyytää anteeksi, on helpompi jatkaa sovussa eron viemistä eteenpäin.
Uskotko aidosti että elämäsi ja lastesi elämä paranee sillä että eroatte? Esim. jos mies on väkivaltainen tai alkoholisti tai sarjapettäjä niin pärjäät paremmin ilman häntä.