Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

teinien vanhemmat vapunvietosta

Vierailija
29.04.2011 |

Miten te itse vietätte vappua?

Meidän teini on ihan kiltti, eikä mitään pitäisi olla odotettavissa, mutta kun sitä väkeä on niin pajlon nyt liikkeellä niin vähän silti mietittyttää kun lapsi lähtee vapunviettoon (ihan päivällä, kotiintuloaika puoli yhdeksän) että voiko sen oman katkarapurullan kanssa ollenkaan avata sitä kuoharia, vai pitäiskö koko ajan varautua siihen, että pitää olla valmiinä lähtemään sairaalaan tai poliisiasemalle lasta hakemaan.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka 80-ja 90 luvulla istuivat kanssani hietsussa tai kaivarissa pussikaljalla viikonloppuisin?

Ja ihan ylä-asteikäisiä silloin oltiin.

Olenko minä ainoa joka siitä sukupolvesta kasvoi kuitenkin ihan normaaliksi ja perusti perheen?

Minä tiedän mitä porukkaa tuolla ulkona liikkuu ja millaista on itse siellä jengeissä pyöriä.

Siksi olenkin alusta asti lasteni kanssa puhunut avoimesti omasta nuoruudestani, ei se ole mikään tabu.

Luulenpa että jos nuoren sitoo kotiin ja vahtii liikaa, on liian tiukat rajat, ne vasta kokeilevatkin niitä rajoja todenteolla, ja ovat vaikeuksissa kun vanhemmat ohjailevat jokaista liikettä.

Vierailija
2/12 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka 80-ja 90 luvulla istuivat kanssani hietsussa tai kaivarissa pussikaljalla viikonloppuisin?

Ja ihan ylä-asteikäisiä silloin oltiin.

Olenko minä ainoa joka siitä sukupolvesta kasvoi kuitenkin ihan normaaliksi ja perusti perheen?

Minä tiedän mitä porukkaa tuolla ulkona liikkuu ja millaista on itse siellä jengeissä pyöriä.

Siksi olenkin alusta asti lasteni kanssa puhunut avoimesti omasta nuoruudestani, ei se ole mikään tabu.

Luulenpa että jos nuoren sitoo kotiin ja vahtii liikaa, on liian tiukat rajat, ne vasta kokeilevatkin niitä rajoja todenteolla, ja ovat vaikeuksissa kun vanhemmat ohjailevat jokaista liikettä.

AV-mamman mielestä teini pitää sitoa kotiin ja sen jokaista liikettä pitää vahtia. Teini ei suinkaan ole itsenäistymistaipaleensa alussa oleva nuori, vaan avuton lapsi, jota pitää kontrolloida niin ankarasti kuin suinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen jo monta vuotta ollut ajokunnossa vappuna.

ei ole mikään ongelma.

Vierailija
4/12 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä löytyy kyllä nykyään aivan liikaa. Yläasteikäisiä tyttöjä istuu minihameissa koskenrannassa ryyppäämässä 16-20-vuotiaiden poikakavereidensa kanssa. Ovat jo 9-10 aikaan aivan ämpärikännissä, monia on sammunutkin. Ei voi kun ihmetellä vanhempien sinisilmäisyyttä tai välinpitämättömyyttä. Vainoharhaiseksikaan on turha syyttää: tunnen kyllä luokkalaiseni oksentamassa litran siideriä puunjuurelle kun sellaisen näen.

Vierailija
5/12 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee kaupungllle ja nuokkarille konserttiin, joka loppuu kello 22. Sen jälkeen tulee bussilla kotiin.

Ja juon itse kuoharia vieraiden kanssa. Luotan teiniin, joka ei koskaan ole tullut kännissä kotiin tai en ole ainakaan huomannut, ja olen tarkka..)

Vierailija
6/12 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kuitenkin.

Vierailija
7/12 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä löytyy kyllä nykyään aivan liikaa. Yläasteikäisiä tyttöjä istuu minihameissa koskenrannassa ryyppäämässä 16-20-vuotiaiden poikakavereidensa kanssa. Ovat jo 9-10 aikaan aivan ämpärikännissä, monia on sammunutkin. Ei voi kun ihmetellä vanhempien sinisilmäisyyttä tai välinpitämättömyyttä. Vainoharhaiseksikaan on turha syyttää: tunnen kyllä luokkalaiseni oksentamassa litran siideriä puunjuurelle kun sellaisen näen.

heh heh NIIN SELVÄ LESTA on tämän kirjoittanut. Lesta joka sulkee silmänsä insestiltä

Vierailija
8/12 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuo lestat, jotka tänne kirjoittelee. Aina haukkuvat normilapsia ja teinejä.

Ja omasta liikkeestä on KRP käynnistänyt tutkimukset, koska pedifilia on niin laajaa

Vierailija
9/12 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi kuin nauraa :D

Kyse on huolesta. Laki ei tunnu painavan vanhemmille mitään. Omastakin koulusta on tyttö raiskattu kännissä, viime vuonna kesäloman alkajaisiksi. Sen takia on inhottavaa katsella luokkakavereita itkemässä ja oksentamassa, saati sitten seuraavana päivänä krapulassa kaupungilla.

Vierailija
10/12 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastuuttomia vanhempia.. Niitä löytyy kyllä nykyään aivan liikaa.

on ihan uus ilmiö, ensimmäistä kertaa maailman historiassa teinit on alkaneet juoda viinaa. Kauheita nää vastuuttomat nykyvanhemmat.

Vierailija
11/12 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suinkaan ole haukkunut muita ikäisiäni, vaan heidän vanhempiaan. Ymmärrän kyllä, että varsinkin tytöillä on "paineita" mennä kaveriporukalla juomaan, koska ainakin täälläpäin nimenomaan tavallisia tyttöjä ei kauheasti arvosteta.

Edelleen #3

Vierailija
12/12 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika aikainen kotiintuloaika, ota varmuuden vuoksi tuon jälkeen- ehdit hyvin ;)

Voi kunpa kaikki teinit olis ens yönä kotonaan hyvissä ajoin.

Toivon vesisadetta tai himputin kylmää yötä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän