Toivottavasti toi euroviisukommentaattorimuija on viimeistä kertaa äänessä.
Ihan kamala. Pilasi koko lähetyksen. Miksi sille ei lähetetty käskyä olla hiljaa???
Kommentit (17)
siitä Närhen Dana International -kommentoinnista. Mautonta ja loukkaavaa...
Ainakin parempi kuin joku Ellen Jokikunnas.
Sen verran sais olla sivistystä ja empatiakykyä, että tajuais jättää tollaset laukomatta.
Sen verran sais olla sivistystä ja empatiakykyä, että tajuais jättää tollaset laukomatta.
Eihän Dana sitä mitenkään ole pyrkinyt salailemaan, että entisiä miehiä ollaan...
Tarja Närhi on ihan paras euroviisujuontaja ikinä! Ainahan uusia juontajia haukutaan, täytyisi vaan itsekin muistaa laittaa palautetta ja kiittää Närhen valitsemista. On vaan niin helpompaa lähteä antamaan valituksia kuin kiitoksia. Tarja oli paljon hauskempi kuin Jaana. Heikki oli myös hauska, mutta hänestä ei ole juontamaan yksin. Danasta loukkaantui taas joku kukkahattu joka itse ei ole vaihtanut sukupuolta, mutta varuilta loukkaantuu heidän puolestaan.
Eihän Dana sitä mitenkään ole pyrkinyt salailemaan, että entisiä miehiä ollaan...
Ei ole salannut, mistä hatunnosto hänelle, mutta ei siellä nostettu esiin kenenkään muunkaan seksuaalisuutta tai sukupuolta, miksi siis hänen? Ja toi kommentti osoitti, ettei lainkaan ymmärrä koko korjausprosessia eikä osaa tuntea empatiaa. Toisille opetetaan kotona, että jos ei ole kivaa sanottavaa, niin pidä suusi kiinni.
Närhen muu juonto on ollut suht katastrofaalista, mutta ainakin siitä on saanut revittyä paljon huumoriarvoa irti.
Mun mielestäni se on NIIIN tätimäinen, että en kestä sen kommentteja. ENkä kyllä tuon äijänkään, molemmilla suorastaan synkän keski-ikäinen meininki.
Itse olen 33.
Kuulostaa ihan joltain tätyliltä. :D Ja mikä **** on IKÄPRESIDENTTI?!
Ihan kamala. Pilasi koko lähetyksen. Miksi sille ei lähetetty käskyä olla hiljaa???
on kerta kaikkiaan ulkona ihan kaikesta.
Fiilis on kuin Kelassa tai poliisin lupaluukulla asioisi...
Ei ole salannut, mistä hatunnosto hänelle, mutta ei siellä nostettu esiin kenenkään muunkaan seksuaalisuutta tai sukupuolta, miksi siis hänen? Ja toi kommentti osoitti, ettei lainkaan ymmärrä koko korjausprosessia eikä osaa tuntea empatiaa. Toisille opetetaan kotona, että jos ei ole kivaa sanottavaa, niin pidä suusi kiinni.
Närhen muu juonto on ollut suht katastrofaalista, mutta ainakin siitä on saanut revittyä paljon huumoriarvoa irti.
Ai että jos ei ole kivaa sanottavaa, niin pidä suusi kiinni. Voi lol sun kanssas.
Ai että jos ei ole kivaa sanottavaa, niin pidä suusi kiinni. Voi lol sun kanssas.
Mä taas olin iloisesti yllättynyt. Hauskasti sanaileva kommentaattoritäti :)!