Millainen asuinalue on Helsingin Maunula?
Kommentit (102)
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 00:13"]
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 23:27"]
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 01:20"]
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 00:06"]
Tosi kiva paikka! Loistavat yhteydet, palvelut lähellä yms :) asutaan Pakilantiellä Ässän lähellä, mitään häiriöitä ei oo ikinä ollut. Eli ei kannata uskoa näiden pelottelijoiden puheita joiden käsitykset Maunulasta on vuosi(kymmeni)en takaa tai kuulopuheita :D
[/quote]
Älä puhu paskaa, ei täällä kukaan yritä ketään pelotella, todetaan vain faktoja. Itse yrität vain puolustella aluetta sen takia koska asut siellä. Maunula on ollut vuosikymmenien ajan spurgupaikka ja on edelleen.
[/quote]
Oletko kenties itse asunut siellä viime aikoina vai mihin perustat tietosi? Jänniä "faktoja" vaan näkyy olevan liikkeellä, juurikin niiden suusta joilla ei omakohtaista kokemusta ole :D maunulalaisten mielestäni mukava ja rauhallinen paikka, haters gonna hate.
[/quote]
Sinusta huomaa että asut Maunulassa, et osaa edes kirjoittaa oikein. "maunulalaisten mielestäni mukava ja rauhallinen paikka, haters gonna hate." Hah hah hah!!!!! Kaikki Helsinkiläisethän tietävät Maunulan olevan huonomaineinen/vuokra/halpa/levoton/spurgu/alkoholisti/narkkari lähiö. Ollut sellainen jo 1960-luvulta lähtien. En tosiaankaan itse asu Maunulassa, enkä tule koskaan asumaankaan siellä hirveässä spurgulassa. Helsingin kaupungin pitäisi nimetä alue uudestaan. Spurgula olisi täydellinen nimi!
[/quote]
Apua mikä sekopää :D miten kellään voi olla tuollaiset antipatiat jotain kaupunginosaa kohtaan? Ei taida sullakaan olla kaikki spurgut Maunulassa.
Varmaan se, joka itsepäisenä ei suostunut mennä lääkäriin, vaan kuoli keuhkosyöpään ja jätti taakseen yksinhuoltajaäidin ja seitsemän lasta. Muutenkin oli viinan suurkuluttaja. Mielenkiintoinen siksi, että miten joku ihminen voi olla noin tyhmä ja itsekäs.
Maunulassa on monenlaisia asuinalueita, ja monenlaisia väestöryhmiä.
Tälläisen 20 v. Helsinkiläisen silmiin Maunula vaikuttaa aika harmittomalta. S-Marketissa asioin viikottain ja kyllä asiakaskunnasta 90% on ihan tavallisia ihmisiä. Ostari nyt on kulunut ja suoraan sanottuna luotaan työntävä, mutta sehän on tyhjillään ja odottaa purkua, mitä siihen siis takertumaan. Bussilla pääsee keskustaan tai ogeliin tosi helposti ja nopeasti. Itse asun tällä hetkellä Malminkartanossa ja muuttaisin kyllä epäröimättä Maunulaan jos tilaisuus olisi. Mun silmissä Maunula on ainakin siisti, rauhallinen ja ihan arvostettu lähiö? Itseä ei ainakaan ole pelottanut siellä liikkua pimeällä, toisin kuin esim Itäkeskuksen suunnalla
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 22:42"]
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 21:22"]
Maunula on ihana alue! Maunula on nykyään Helsingin arvostetuimpia alueita yhdessä Kaskisaaren, Eiran ja Kaivopuiston kanssa! Maunulassa asuu mukavaa väkeä, alkoholisteja, narkkareita, työttömiä, syrjäytyneitä, väärinkäyttäjiä ja muita mukavia henkilöitä. Alkoholistit hoipertelevat arkisin ja viikonloppuisin kaduilla ja narkkarit piikittävät itseään päiväkotien pihoilla viikonloppuisin. Näin keväisin paikalliset puutarhuritkin ovat ryhtyneet kasvattamaan kukkivia yrttejä parvekkeillaan, mm. kannabista. Viihdettäkin alueella on runsaasti, varsinkin perjantain ja lauantain välisenä yönä, kun poliisit piirittävät taloja ja pidättävät asukkaita! :) Maunulan naapurialue Patolakin on oikein viihtyisä alue, hyvin samankaltainen kuin Maunula. Pari vuotta sitten Patolasta sijaitsevasta kerrostalon varastosta löytyi pahoinpidelty ruumis. Ihania, turvallisia ja rauhallisia alueita molemmat! :) Idyllisiä lapsiystävällisiä alueita! :)
[/quote]
Voi että miten hauskasti kirjoitettu passiivis-aggressiivinen viesti :---) tämänkin ratkiriemukkaan sepustuksen takana lienee henkilö, jolla on omakohtaisen kokemuksen sijaan kattava kuva Maunulasta kuulopuheiden kautta.
[/quote]
Kiitän! Minulla kieltämättä on lahjoja pakinoiden kirjoittamisessa. Mitä ihmettä sä oikein höpötät, passiivis-agressiivinen viesti? Selittäisitkö tarkemmin..? Juu en ole Maunulan asukki, mutta on minulla omakohtaista kokemusta siinä mielessä, että kuljen joka päivä Maunulan halki ja asun Maunulan viereisessä kaupunginosassa. Ei siis ole kuulopuheiden kautta kirjoittettu juttu. Tosin 80% Helsinkiläisistä kyllä tuntevat Maunulan paskan maineen.
Oli ihan kiva. Hyvät kulkuyhteydet ja useampi ruokakauppa. Muutama puliukko ja juoppo siellä täällä. Luonto lähellä, asuin kaupungin kämpässä. Alakerran naapuri lausleskeli Metallicaa, seinänaapureiden kakrut vähä mökäs joskus. Parit pippalot oli joskus joillain, mutta ei paha.
Niin ja ostari on karmee, kerran menin mielenkiinnosta mut eipä se häirinnykkää. En mamuja muista paljoa nähneeni.
Minäkin asun Maunulan viereisessä kaupunginosassa, olen asunut jo 15 vuotta, enkä ole kuin kerran nähnyt jonkun piikittävän itseään, ja pari kertaa on näkynyt poliisit ostarin tietämillä. Kuljen päivittäin Maunualssa. Minulla on oikein mukavia tuttavia Maunulassa, eikä heistä yksikään ole narkkari, alkoholisti tai syrjäytynyt. Kaiken lisäksi minusta "pakinasi" ei ollut kovin kaksinen, Maunulasta löytyy paljon parempia kirjoittajia.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 23:29"]
Minäkin asun Maunulan viereisessä kaupunginosassa, olen asunut jo 15 vuotta, enkä ole kuin kerran nähnyt jonkun piikittävän itseään, ja pari kertaa on näkynyt poliisit ostarin tietämillä. Kuljen päivittäin Maunualssa. Minulla on oikein mukavia tuttavia Maunulassa, eikä heistä yksikään ole narkkari, alkoholisti tai syrjäytynyt. Kaiken lisäksi minusta "pakinasi" ei ollut kovin kaksinen, Maunulasta löytyy paljon parempia kirjoittajia.
[/quote]
Juu, ei se varsinaiseksi pakinaksi ollut tarkoitettukkaan. Siinä on vain kylmä totuus kaameasta spurgulasta. PS. Haista paska idiootti.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 00:13"][quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 23:27"]
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 01:20"]
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 00:06"]
Tosi kiva paikka! Loistavat yhteydet, palvelut lähellä yms :) asutaan Pakilantiellä Ässän lähellä, mitään häiriöitä ei oo ikinä ollut. Eli ei kannata uskoa näiden pelottelijoiden puheita joiden käsitykset Maunulasta on vuosi(kymmeni)en takaa tai kuulopuheita :D
[/quote]
Älä puhu paskaa, ei täällä kukaan yritä ketään pelotella, todetaan vain faktoja. Itse yrität vain puolustella aluetta sen takia koska asut siellä. Maunula on ollut vuosikymmenien ajan spurgupaikka ja on edelleen.
[/quote]
Oletko kenties itse asunut siellä viime aikoina vai mihin perustat tietosi? Jänniä "faktoja" vaan näkyy olevan liikkeellä, juurikin niiden suusta joilla ei omakohtaista kokemusta ole :D maunulalaisten mielestäni mukava ja rauhallinen paikka, haters gonna hate.
[/quote]
Sinusta huomaa että asut Maunulassa, et osaa edes kirjoittaa oikein. "maunulalaisten mielestäni mukava ja rauhallinen paikka, haters gonna hate." Hah hah hah!!!!! Kaikki Helsinkiläisethän tietävät Maunulan olevan huonomaineinen/vuokra/halpa/levoton/spurgu/alkoholisti/narkkari lähiö. Ollut sellainen jo 1960-luvulta lähtien. En tosiaankaan itse asu Maunulassa, enkä tule koskaan asumaankaan siellä hirveässä spurgulassa. Helsingin kaupungin pitäisi nimetä alue uudestaan. Spurgula olisi täydellinen nimi!
[/quote]
Oot kyllä niiin idiootti. Paljon on mielipiteitä ja "faktoja" vaikka et ole siellä asunut. Idiootit uskoo tommosia huhupuheita. Hanki aivot idari.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 23:36"]
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 00:13"][quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 23:27"] [quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 01:20"] [quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 00:06"] Tosi kiva paikka! Loistavat yhteydet, palvelut lähellä yms :) asutaan Pakilantiellä Ässän lähellä, mitään häiriöitä ei oo ikinä ollut. Eli ei kannata uskoa näiden pelottelijoiden puheita joiden käsitykset Maunulasta on vuosi(kymmeni)en takaa tai kuulopuheita :D [/quote] Älä puhu paskaa, ei täällä kukaan yritä ketään pelotella, todetaan vain faktoja. Itse yrität vain puolustella aluetta sen takia koska asut siellä. Maunula on ollut vuosikymmenien ajan spurgupaikka ja on edelleen. [/quote] Oletko kenties itse asunut siellä viime aikoina vai mihin perustat tietosi? Jänniä "faktoja" vaan näkyy olevan liikkeellä, juurikin niiden suusta joilla ei omakohtaista kokemusta ole :D maunulalaisten mielestäni mukava ja rauhallinen paikka, haters gonna hate. [/quote] Sinusta huomaa että asut Maunulassa, et osaa edes kirjoittaa oikein. "maunulalaisten mielestäni mukava ja rauhallinen paikka, haters gonna hate." Hah hah hah!!!!! Kaikki Helsinkiläisethän tietävät Maunulan olevan huonomaineinen/vuokra/halpa/levoton/spurgu/alkoholisti/narkkari lähiö. Ollut sellainen jo 1960-luvulta lähtien. En tosiaankaan itse asu Maunulassa, enkä tule koskaan asumaankaan siellä hirveässä spurgulassa. Helsingin kaupungin pitäisi nimetä alue uudestaan. Spurgula olisi täydellinen nimi! [/quote] Oot kyllä niiin idiootti. Paljon on mielipiteitä ja "faktoja" vaikka et ole siellä asunut. Idiootit uskoo tommosia huhupuheita. Hanki aivot idari.
[/quote]
Haista paska idiootti. Kysymys kuuluu millainen asuinalue on Helsingin Maunula. Vastaus kuuluu: Hirveä alkoholistien, narkkareiden, sekakäyttäjien, työttömien, syrjäytyneiden ja muiden idioottin ERITTÄIN HUONOMAINEINEN JA HALPA SPURGU LÄHIÖ!
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 23:50"]
Haista paska idiootti. Kysymys kuuluu millainen asuinalue on Helsingin Maunula. Vastaus kuuluu: Hirveä alkoholistien, narkkareiden, sekakäyttäjien, työttömien, syrjäytyneiden ja muiden idioottin ERITTÄIN HUONOMAINEINEN JA HALPA SPURGU LÄHIÖ!
[/quote]
:-------DDDDddd
Olet hieno ihminen! Huomasitko muuten että ton tekstin lihavoinnin saa pois tosta oikeasta ylänurkasta?
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 23:23"]
Kiitän! Minulla kieltämättä on lahjoja pakinoiden kirjoittamisessa. Mitä ihmettä sä oikein höpötät, passiivis-agressiivinen viesti? Selittäisitkö tarkemmin..? Juu en ole Maunulan asukki, mutta on minulla omakohtaista kokemusta siinä mielessä, että kuljen joka päivä Maunulan halki ja asun Maunulan viereisessä kaupunginosassa. Ei siis ole kuulopuheiden kautta kirjoittettu juttu. Tosin 80% Helsinkiläisistä kyllä tuntevat Maunulan paskan maineen.
[/quote]
Voi että, oikein bussin ikkunasta joudut katselemaan tuota köyhälistön ja alkoholistien asuttamaa slummia! Otan osaa. Olisiko muuten heittää tilastotietoa noiden prosentuaalisten lukujesi todisteeksi? :--) vai oliko tuokin väittämä kenties kuulopuheiden avulla esitetty?
Minusta Maunula vaikutta oikein viihtyisältä kaupunginosalta. Kuljeskelen usein iltaisin koiran kanssa ja lasten kanssa käydään puistoissa. Pakilan puolella asutaan, mutta voisin hyvinkin muuttaa Maunulaan jahka lapset muuttavat pois ja voidaan vaihtaa pienempään.
Hirvee paikka. Tunnen nuoruudestani. Asuin pitkään rajalla Pakilan puolella. Ja kun tuossa sanottiin, ettei ole paljon mamuja, en tiedä, mutta tapanani oli aina katsella bussin ikkunasta, kun muslimnaisten hunnut liehuivat tuulessa, kun työnsivät lastenvaunuja lumimaisemassa, sinänsä kiinnostavan näköistä, eikä Pakilan Lild:ssä ole kuin puolet suomalaisia.
Näiden keskustelujen perusteella voi todeta, että kaikenmaailman hulluja Maunulassa ainakin asuu. :D
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 00:05"]
[/quote]
Voi että, oikein bussin ikkunasta joudut katselemaan tuota köyhälistön ja alkoholistien asuttamaa slummia! Otan osaa. Olisiko muuten heittää tilastotietoa noiden prosentuaalisten lukujesi todisteeksi? :--) vai oliko tuokin väittämä kenties kuulopuheiden avulla esitetty?
[/quote]
Juu kiitos osanotosta, tuommoinen paikka ei miellytä kaltaistani kokoomuslaista. ;)
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 00:05"]
[/quote]
[/quote]
Juu kiitos osanotosta, tuommoinen paikka ei miellytä kaltaistani kokoomuslaista. ;) PS. Kokoomuslaiset eivät käytä busseja, niinkuin te Maunulan spurgut. Me kuljemme Audeilla. ;)
Melkoinen huume- ja homoslummi.