Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko saa myöhästyä?

Vierailija
14.05.2011 |

Sovittiin mökkivuokralaisen kanssa, että tulevat katsomaan tupaa klo 13.00. He itse ehdottivat tätä aikaa. Ilmoitin, että vielä pojan harkkoihin klo 14.00, asia OK.

KLo 13.00 ei tullut ketään, klo 13.30 laitoin tekstarin ja kysyin, ovatko tulossa. Vastaus oli, että meni kavereitten kanssa vähän pitkään, ovat juuri lähdössä, tulevat noin 14.15. Annoin teinille ohjeet, mitä tehdä, lähdin viemään poikaa. Kun palasin 14.30, ei kukaan ollut käynyt. Odotettiin. 15.00 soitin mökinkatsojille, ei vastausta. 15.15 lähdin hakemaan poikaa harkoista (normaalisti en ajele edestakaisin), taas teinille ohjeet. Vähän ennen klo 16 palasin, ei vieläkään kävijöitä.

Ajattelin, että asia selvä, eivät tule, se siitä. Lähdettiin 2 km päähän mummolaan siivousavuksi. Klo 17.00 tuli vihainen soitto, missä viivyn, mökkivuokralaiset olivat jo 10 min odotelleet.

Vastasin, että olen saunassa ja seuraava näyttö on huomenna klo 13.00.

Jos on myöhässä, voisi edes soittaa ja ilmoittaa!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tuskin tulevat huomennakaan.

Vierailija
2/11 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkavat samaa tyyliä vuokranmaksussakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin on 5-10 min etuajassa tai juuri sovittuun aikaan paikalla.

Jos tietää, että myöhästyy, pitää soittaa!

Mielestäni turhaan menitte tuollaisten pompoteltaviksi. Jos eivät olisi olleet paikalla klo 13.15, en olisi alkanut soittelemaan perään.

Vierailija
4/11 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli oikein hyvä vastaus. (Selostusta lukiessani pelkäsin, että tyypilliseen kiltin tytön tapaan lähdit sitten shampoot päässä ajamaan mökille päin heti kun käsky kävi...)

Vierailija
5/11 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai no joo, sairauskohtaukset, mutta se on asia aivan erikseen.

Mutta jos esim eksyisin ni kyllä soittaisin jo 5 min jälkeen.

Vierailija
6/11 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät hoida asioitaan, eivätkä varmasti kyllä huolehdi vuokramökkinsä kunnostakaan.

Vierailija
7/11 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli ainut oikea vastaus!!

Vierailija
8/11 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että mökki meni jo.

Vierailija
9/11 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä olen, että myöhästyjä soittaa, mutta kun nämä vuokralaiskandidaatit pitivät itsestäänselvänä sitä, että tunti sinne tai tänne ei merkitse mitään. Hehän lopulta saapuivat paikalle, mutta minä petin lupauksen, enkä siellä ollut.

En sitä mökkiä heille vuokraa, vaikka tässä välillä tuli jo soitto, että ottavat sen näkemättä. Vastasin, että minä en vuokraa kenellekään näkemättä vuokraajaa. Toinen perhe lähti äsken allekirjoitetun sopimuksen kanssa, joten ehkä olisi kannattanut olla ajoissa paikalla.

Vierailija
10/11 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi jos tilanne on pakollinen. Minun aikani ei ainakaan ole myynnissä.

Vierailija
11/11 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan muista sinun kertoneen, että olisit lupautunut päivystämään loputtomasti...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme