Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko saanut häissä aivan erikoisen hyvää ruokaa? ov

Vierailija
14.05.2011 |

Yleensä häissä on kyllä hyvää ruokaa, oli se sitten perinteistä pitopöytä-tyyppiä tai modernimpaa (mulle käy kaikki, en nirsoile lihakastikkeen ääressä enkä thainuudeliwokinkaan :). Harvoin on osunut huonoa (ehkä kerran olen ollut häissä jossa oli hiukan vaatimattoman makuista ruokaa) mutta harvoin todella erikoisen hyvääkään, "tosi tosi tosi hyvää". Kakku voi olla, mutta lähes koko menu...ei oo osunut kuin kerran. Italiassa olen saanut syödä loistavan hääbuffan, eri pastoja yms. Parit häät osuu lähelle mutta vika on ollut ehkä ruoan vähyys...:)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruspöpöeröä ollut aina.

Usein tuotu tarjollekin isoissa foliovuoissa. :(

Vierailija
2/13 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häissä oli itse tehtyä kaikki alusta asti ja siksi maut oli varmasti kohdillaan. Ei mitään gourmetia siis, vaan esim. porkkanalaatikkoa varten kuorittiin maasta nostetut porkkanat ja sienisalaattiin kerättiin sienet itse. Kylän naiset tekivät ruoan. Tämä oli monista sen tae, että kaikki maistui. Ja saimme palautetta siis tästä. Väkeä vajaa 300. Muuten ruoka oli ihan tavallista juhlapitoruokaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

salaatteja ja laatikoita ja lihamössöpatoja. Yh.

Vierailija
4/13 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestäni ihan tavallisen hyvää yleensä. En muista koskaan saaneeni jotenkin epäonnistunutta ruokaa häissä.

Harvoin suurissa määrissä laitettavat ruoka-annokset ovat niin poikkeuksellisen erinomaisia maultaan kuin esim. a la carte -ravintolassa, missä parhaimmillaan ollaan tehty kerralla vain minun annos, joka tuodaan suoraan eteeni syötäväksi. Tällöin tietysti on valtavasti hintaeroakin sillä yhden annoksen hinnalla.

Vierailija
5/13 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin ne vietettiin pienellä porukalla hyvässä ravintolassa, siksi oli varaa panostaa vähän enemmän siihen puoleen.

Yleensä häissä ruoka on ollut ihan perushyvää, ei mitään huippua kuitenkaan koskaan.

Vierailija
6/13 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niissä häissä missä olen ollut on ollut hyvää ruokaa, myös meidän häissä. Se, että onko se tosi, tosi, tosi hyvää, niin ehkä ei, sillä vaikka liha on ollut hyvää, niin perunat ehkä tavanomaisia jne., mutta sit herää kysymys, että missä on? Onko joku ravintola, josta aina saa poikkeuksetta jotain ihan ylisanoin kuvailtavaa ruokaa?

Itse olen täysin kaikkiruokainen, joten ehdottaa saa kyllä ihan kaikkea tosi hyviä ruokapaikkoja sit vaikka snägäristä ala carte -ruokaan.

Vierailija
7/13 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkun häissä oli italialainen buffet ja se oli tosi herkullinen

Vierailija
8/13 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää ruokaa kyllä, mutta en mitään erityisen mieleenpainuvaa. Johtuu juuri tuosta, että kaikissa häissä, missä itse olen ollut, on ollut buffet-ruokaa suure(hko)lle määrälle ihmisiä. Sellaisesta on vaikea tehdä muuta kuin ns. bulkkia.

Vierailija
9/13 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikein erityisen hyvää. Itsekin sitä tein sen jälkeen, mutta en onnistunut saamaan samanmakuista.

Vierailija
10/13 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävämme teki ruuat ravintolan keittiössä, ja paikka oli varattu vain meille. Väkeä oli alle 50, joten se vielä onnistui yhden apukokin kanssa. Oli erinomaista. Toinen jälkkäri ol tehty etukäteen.

Vierailija
11/13 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdet häät Kuopion seurahuoneella. Menu ei ollut niin valtavan erikoinen, mutta ruoka oli hirmu hyvää, samoin hääkakku.

Vierailija
12/13 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...oli kokonainen saunapalvattu porsas. Se tarjoiltiin pihalla ja loput ruuat sai hakea sisältä, jossa myös syötiin. Oli aivan älyttömän hyvää! Yksissä häissä oli todella hyvää kermaista lohikeittoa. Nämä jääneet erityisesti mieleen.

Vierailija
13/13 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, että harva hääpari haluaa panostaa vieraiden kestitsemiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan