Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sekoanko vai onko teillä mitään neuvoja meidän öihin?!

Vierailija
14.05.2011 |

Kirjoitin joku aika sitten, vauva 7kk ja järjettömän huono nukkuja, mä olen täydellisen UUPUNUT. Rähjään tai itke, koska olen niin väsynyt. On fyysisiä oireita jne. Vauva ei hyväksy pulloa eikä tuttia, karjuu vaan jos isä koittaa rauhoitella. Nukahtaa mun rinnalle ja vaatii tissiä miljoonasti öisin, nukkuu mun kainalossa taikka heräilee omassaan jatkuvasti karjumaan. Viime yönä heittelehti vieressäni vaikka miten, herätyksiä 10-15 ja klo 4-6.30 valvoin kokonaan, tullut siis jo pahoja unihäiriöitä. Kotona leikki-ikäinen, mulla ei aikaa levätä tai jos on niin en osaa kuin tuijottaa kattoon. Mitä pitää tehdä?! Vauva hoikka pienikokoinen, mistä tietää onko yöllä nälissäänkin? Imetänkö vaan iltasella, annan isälle ja karjukoon sen kanssa minkä jaksaa, mä painun vaikka rappukäytävään korvatulppien kanssa? Missä vaiheessa pitäisi syötellä, kun ei se niin isosti iltapuuroakaan suostu syömään? Vai kärsinkö vaan, eikö mikään auta? Jos mies kantaa mulle syötettäväksi, vauva huutaa jo siinä vaiheessa kun mies kantamassa sitä takaisin sänkyyn.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että vauva on mahaltansa herkkä, esim naudanliha ei sovi. Mutta iloinen ja toisaalta ei vaikuta yöllä kipuilevalta, huomaan kyllä milloin huutaa vatsakipuja. Neuvolasta sanovat että toiset vauvat ovat vaan tällaisia, eivät oikein lähde allergioita tms miettimään kun ei kuulemma vaikuta siltä. Iho hyvä jne.

eli se et iho on hyvä, ei merkkaa mitään. Meillä sitrusallergikko reagoi voimakkaasti iholla ja silti sanottiin, ettei ole allerginen, kun prickit ja ige-testit ei näyttäneet.

matio ja vilja-allergikko sitten taas reagoi maitoon iholla mut viljoihin vatsalla ja refluksilla. Neuvolakortissa lukee koko kahden vuoden ajan, että hyvä iho lapsella... joopa joo.

Vierailija
22/22 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä auttoi korvien putkitus. Ei näkyvästi koskaan valittanut korvia, korvat eivät särkeneet suoranaisesti. Sattumalta löytyi liimakorvat ja korvalääkäri sanoikin, ettei ne suoranaisesti ole kipeät, mutta ns. lukossa, mikä varsinkin yöaikaan pitkään makuullaan ollessa alkaa tuntua ikävältä.

Meillä heräsi känisemään, söi tai otti lohtutissiä, nukahti, känisi, otettiin syliin, nukahti heti uudestaan, känisi jopa unissaan, taputettiin pyllylle jne...

Tiedän tunteen, kun on univelkaa!!! Mulla tuli toi sama, etten sitten osannutkaan nukahtaa heti, vaikka vauva jo nukahti ja itsekin olin järkyn väsynyt. Voimia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi