Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pidätkö tupakoitsijoita toisen luokan kansalaisina?

Vierailija
14.05.2011 |

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen tätä ketjua ei ole tullut mieleenkään, että tupakointi oikeasti leimaisi ihmistä. Eihän se terveellistä ole, mutta jokaisen oma asia. Aivan ärsyttää, kun melkein joka päivä saa lehdestä lukea tupakoitsijoiden syyllistämistä ja uusia holhouslakeja tupakoinnin vähentämiseksi - vaikken siis itse tupakoi.

Minä en yhdistä tupakointia mihinkään sosiaaliluokkaan, koska suuri osa esimiehistäni on tupakoinut, ja se vaan on fakta, että se, joka käy tupakalla esimiehen kanssa, tietää työpaikan asioista aika lailla aiemmin kuin me muut. Minusta tuo sosiaalinen hyöty selittää monen tupakoinnin vähintään yhtä hyvin kuin tupakan aiheuttama fyysinen riippuvuus.

Vierailija
22/26 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suoraan sanoen pidän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaan oksentaa aina kun juttelen tupakoivan työkaverin kanssa. Hyi helvetti, mikä haju. Hengityksen haju on vielä pahempi kuin itse savun haju.

Vierailija
24/26 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jotenkin infantiileina pidän. Jostain lapsuudesta täytyy juontua tarve imeä. Ja kyllä monilla tupakoitsijoilla on aivot surkastuneet kun ei tajuta missä on soveliasta polttaa.

Vierailija
25/26 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-- tupakointi valitettavasti tietynlaisen leiman ihmiseen lyö. Ei ole olemassa yhtäkään järkevää syytä tupakoinnille.

Tupakoiviin ja humalaisiin suhtaudun pidättyvästi.

Vierailija
26/26 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tulee sellainen fiilis aina kun näkee tupakoivan ihmisen, ettei huvita tutustua tai olla lähellä. Jotain tosi epämiellyttävää sellaisessa henkilössä on. :(