IHANAA LEIJONA IHANAA!! Sunnuntaina päästään häviämään Ruotsille.
Kommentit (17)
Että koitapas nyt ap. tajuta se!
Tänä vuonna voittavat ne ,jotka eivät yleensä voita, koska tämä vuosi on viimeinen vuosi kokonaisena.
täällä haukkumassa toisiaan.
Mikä teitä vaivaa, aikuiset (?) ihmiset?
aina vuodesta 95, eikä voittoa vain ole tullut. Siksi nyt olen pessimistisellä kannalla, että jos minun optimismini on ollut se hidaste :))))
(Eli voittoon uskoen! Ap.)
vitun lehmät. kuinkas kävikään? MURSKAVOITTO! hienoa kun sulla vituttaa! idiootti
ollu fiksumpaa hävitä nyt venäjälle kun sunnuntaina ruotsille. Mutta hyvä matsi siitä tulee kuiteskii :)
Senhän näkee siitäkin kun muijilla on noita kehitysmaiden lukutaidottomia, ettei paljon itseään osata arvostaa.
Senhän näkee siitäkin kun muijilla on noita kehitysmaiden lukutaidottomia, ettei paljon itseään osata arvostaa.
Tuskin kukaan aivovapaan eukoista siellä kuvittelee pelaavansa?=D
eikä mistään kehitysmaasta, mutta ap no ihan puhdas suomalainen ja nähnyt liian monta häviötä loppuottelussa :P
Tänä vuonna voitetaan maailmamestaruus, jos pelataan yhtä hyvää kiekkoa kuin tänään! Pientä tsemppiä mammat hei!
Että koitapas nyt ap. tajuta se!
Tänä vuonna voittavat ne ,jotka eivät yleensä voita, koska tämä vuosi on viimeinen vuosi kokonaisena.
ei kyllä kaivata!!
Totta on että liian monta karvasta pettymystä on vuosien varrella tullut ja ruotsi tulee olemaan kova paikka SILTIKÄÄN minulta ei usko lopu ja viimeiseen pillinihellykseen kannustetaan, uskotaan ja luotetaan!!
Muistan vieläkin tunteen 1995 kun olin äitini kanssa vastaanottamassa pelaajat kultapystin kanssa, tuolloin oli ikää 10v.
Sen tunteen vielä tahdon kokea ja nyt siihen on kaikki mahdollisuudet!!
Hopeakin on kova saavutus jos niikseen tulee usko ei lopu!!
niin kiva ärsyttää:D
Ei edes voiton hetkellä osaa olla samaa puolta vaan täytyy äpylöidä:D