Mten ihmeessä saisin synnytyksen käynnistymään??
Kommentit (16)
Itselläni alkoi synnytys yöllä kun olin edellisenä päivänä shoppaillut kaupungilla 3 tuntia ja käynyt hierojalla.
ensin miehen kanssa ja sitten samana yönä oon ottanu avuksi sauvan. Siemenneste ja useammat orkut sai hommat käyntiin.
..kokeillaan
juuri, josko seksi ja ananasmehu sais aikaan jotain.
aktivoi jotakin, en enää muista. Sain ohjeen sairaanhoitajaystävältäni. Kaverilla tehosi aina voisilmäpullien leivonta, kokeile vaikka sitäkin. Jos jäisi pullat paistamatta. :D
Minä kokeilin kaikki mahdolliset "poppakonstit" yli kahden viikon ajan ja silti piti käynnistää. Ja sittenkin vielä leikata..ei suostunu millään tulemaan.
Ei mitään kuumia pikalöylyjä vaan pari tuntia rauhassa saunoen, kolme kertaa on vauva syntynyt seuraavana päivänä:D
kokeillut kaikkea jatkuvasta seksistä, masturboimisesta himosiivoamiseen, lenkkeilyyn, pyöräilyyn, saunomista joka ilta, rappusia, mattojen tamppaamista, raskaita kauppakasseja polkupyörällä 10 kilometriä.
Ei mitään.
Yliaikaiseksi meni molemmat, käynnistetty. Nelikiloiset muksut ja hedelmöitysajankohta tiedossa.
Mutta käsittääkseni tuota pitäisi tehdä noin vuorokausi. Jaksaa jaksaa.
Yli on menty, vaikka paikat on ollu jo iät ja ajat kypsia ja vauva laskeutunut. Jopa ennenaikaista synnytystä pelättiin yhdessä vaiheessa.
Teen melkein kymmenen kilometrin kävelylenkkejä päivittäin, siivoan, harrastan seksiä, syön lakritsia, juon vadelmalehtiteetä. Olen jopa kokeillut peräruisketta ja rintapumppua, mutta ainoa mitä saan aikaiseksi on pienet mahan pingoittumiset, jotka ei tunnu miltään...
Kai sitä mennään käynnistyksellä, kun ei mikään tunnu auttavan... :(
Tosin olen kuullut, että välillä auttaa, kun vaan relaa ja ottaa rennosti. Voisipa kai kokeilla sitäkin.
Hypnoosinauha käynnisti synnytyksen välittömästi.
itsetyydytys, eli siis orgasmi :)
Miestä en tosiaan kaivannut siihen hommaan viimeisilläni ollessani, joten hoidin asian itse :)
4 päivää ennen vauvan syntymää kävin tarkastuksessa-> ei pienen pienintäkään merkkiä mistään käynnistymisestä. Lauantaina tyydyttelin itseäni varmaan 4-6 kertaa. Maanantaiaamuna klo4 heräsin supistuksiin. Käytiin sairaalassa. Vauva syntyi tiistaina klo 11
Siemennesteen sisältämä prostaglandiini pehmittelee kohdunkaulaa ja valmistaa sitä avautumaan, ja mekaaninen ärsytys kohdunsuulla toimii supistuksia laukaisevana tekijänä.
Se tulee sitten kun on tullakseen, kotikonstit ei auta mikäli synnytys ei ole muutenkin alkamaisillaan.