Millä poistat karvat pakaroiden välistä?
Kommentit (63)
Kai nyt sitten sheivaatte käsivarretkin, kun kasvaahan niissäkin (enemmän tai vähemmän, tummempia tai vaaleampia) karvoja! Useammille ihmisille käsivarsikarvat näkyvät kuin pakaroiden välissä olevat karvat.
Mitä väliä, miten karvainen alapää on, kunhan ei ihan kauheasti karvat tursuile bikineistä ulos. En tajua tuollaista alapää posliiniksi -hysteriaa. Pervoa touhua.
Vai saitko lukiessasi ns. viestin kaukaa? Oletko kenties meedio?
ei tuu mieleenkään, että tuollaista tarvisi tehdä.
silleen on hyvä jos voit maata selälläsi suihkussa, sitten raotat toisella kädellä pakaroita ja toisella höyläät. ihan näppituntumalla. lopuksi kokeilet kädellä menikö kaikki pois ja tarkistat peilin avulla. ei tuu haavoja. vähän suihkugeeliä ahteriin niin luistaa paremmin.
ja eipä tuo ole niistä valittanut.
Ei taida tahtia haitata :D
Katso sivistyssanakirjasta. :)
Vai saitko lukiessasi ns. viestin kaukaa? Oletko kenties meedio?
Ja sekin mitä kasvaa on vaalea, tuskin näkyvää untuvaat. Onneksi olen aito blondi.
Eikä tosiaan kasva pakaroissakaan varsinaista karvaa, todella kevyttä untuvaa vaan. Ja jos se jotakuta häiritsee, ni voi olla panematta. Riittää kun etupuolta, kainalot ja sääret sheivaa....
mun mies irrottaa ne kylmävahalla. pari kertaa repäisee ja on siloinen taas!
luin netistä jännästä karvanpoistokeinosta ja kokeilin sitä. Siinä kuumennetaan ruokaöljyä (käytin rypsiä) kuumaksi, sivellään pensselillä iholle. Polttaahan se mutta siihen kohtaan ei kasva enää karvoja.
Eikä tosiaan kasva pakaroissakaan varsinaista karvaa, todella kevyttä untuvaa vaan.
Ja jos se jotakuta häiritsee, ni voi olla panematta. Riittää kun etupuolta, kainalot ja sääret sheivaa....
luin netistä jännästä karvanpoistokeinosta ja kokeilin sitä. Siinä kuumennetaan ruokaöljyä (käytin rypsiä) kuumaksi, sivellään pensselillä iholle. Polttaahan se mutta siihen kohtaan ei kasva enää karvoja.
Onko ihan tosi??
Tarpeellinen ketju! Ikuinen arpi jäi mieleeni siitä kun kerran 69:ssa nenän edessä oli tupsu sentin pituisia paksuja mustia karvoja pienine kakka kikkareineen ja wc-paperin paloineen. Worst case scenariohan tuo oli, mutta karvainen persereikä ilman ylimääräistä painolastiakin lienee aika harvalle miehelle mieluinen visuaalinen stimulaatio.
Peppureikä on erittäin näkyvällä paikalla takana olevalle miehelle. Ei siinä tarvi mitään levitellä tai päätä kurkoitella. Riittää että nainen vähän pyllistää ja että mies näkee vajaan metrin päähän. Suuseksin aikana hanuri väistämättä on hyvin lähellä. Järkyttävän näköelämyksen lisäksihän karvainen aukko rupeaa muhimaan suolen kaltaisia hajuja todella nopeasti.
Erektion vahvuudella ja pysyvyydellä on positiivinen vaikutus seksikokemukseen puolin ja toisin. Naisen roolista erektion ylläpitämisessä on vaiettu aivan liian pitkään. Pienillä valinnoilla eteenpäin!
olisi laserkäsittely? ei tarttis miettiä mitä niiden kanssa jatkossa tekee kun on pysyvästi pois, jos ne häiritsee (minua ainakin häiritsee ja olen poistanut ne itseäni enkä miestäni varten). Ja poistan ne siksi, että on vaan helpompi pysyä puhtaana. Joo-o, ja mainitaan vielä, että olen niin neuroottinen, että vesipesulla pitää käydä joka vessareissun jälkeen. Jos jotain ei häiritse karvat niin ok antaa kasvaa. AP kysyi keinoja millä ne saa pois kätevimmin...
Vierailija kirjoitti:
silleen on hyvä jos voit maata selälläsi suihkussa, sitten raotat toisella kädellä pakaroita ja toisella höyläät. ihan näppituntumalla. lopuksi kokeilet kädellä menikö kaikki pois ja tarkistat peilin avulla. ei tuu haavoja. vähän suihkugeeliä ahteriin niin luistaa paremmin.
Teetkö todella noin.
Vierailija kirjoitti:
Eikö teille mitään muuta tekemistä ole?!! Voi tsiisus sentään
Miksi kysyt?
hahhahahahha