Millä poistat karvat pakaroiden välistä?
Kommentit (63)
on Philipsin bikini perfect-kone, sillä ei ainakaan satu ja samalla siistin muutenkin. Höylällä en voi ottaa, tulee näppyjä ja iho ärtyy.
Kyllä siihen tottuu, siis epiloimiseen, kun tekee tarpeeksi monta kertaa. Alussa karvat on paksumpia (intiimialueella siis) ja tulee verta kun epiloi. Mutta karvat löystyvät kun epiloi tarpeeksi usein ja tulee ohuempina takaisin, sitten ne irtoaa helpommin eikä satu niin paljon. Kaikkeen tottuu. Eka kerta on kyllä aika kivulias kun epiloi alapäätä. Häpyhuulista on vaikea ottaa mutta varaa paljon aikaa niin kyllä se onnistuu. Saunan jälkeen on vähän parempi ottaa.
Eikö teille mitään muuta tekemistä ole?!! Voi tsiisus sentään
häpyhuulialueelta mitään. Tulee itku! Iho on niin herkkä siellä. Säärissä ei tee laisinkaan tiukkaa. Pitää keksiä jotain.
niin karvat kasvaa vieläkin nopeammin ja on pakko poistella!
Sitä tulee kuitenkin katseltua kun takaapäin lykkii.
- Mies
Mä repesin täysin..
yritätkö tänään illalla mun kanssa? Mä aion epiloida illalla alapään, kirjotin siitä tänne aikaisemmin. Eikä olekin mielenkiintoista? :D
Mutta voitais yrittää "yhdessä"?
Sitä tulee kuitenkin katseltua kun takaapäin lykkii. - Mies
Mä repesin täysin..
Tuttua on. Jotkut miehet ihan raottaa perskankkuja kauas erilleen että näkee peräaukon.
vaikka on kiva kesäpäivä.
Suomen äitit sheivasivat...
Jos mun mies kehtais mulle ehdottaa karvojen sheivausta persreiän ympäriltä vaan siksi, että hällä olis mukavampi sitä takaapäin lykkiessä kattella niin tiedän kyllä mihin käskisin sen painua! Ja haloo, minkälaista akrobatiaa miehen pitää harjoittaa lykkiessään, että muutama pikkukarva aukon ympärillä niin pistäisi silmään?! Mä en semmosta käärmemiestä kyllä haluaisi sänkyyni.
Kun nainen on kontillaan niin perse on kyllä siinä ihan tarjottimella.
- Mies
Suihkussa ollessani nypin sormilla niitä, jotka ovat ihan siinä hollilla, muuten sheivailen samalla kun muutenkin hoitelen karvoituksen siistiksi. Pyllyposkiin tuo karvoitus kyllä leviää ja ei näytä eikä tunnu kivalta, uskoisin ettei omasta eikä miehenikään mielestä.
katsomaan miten ne rehottaa.
Kiitos av, en olisi tätä ennen tullut edes ajatelleeni moista!
Nyppiä suihkussa.
Voisikohan samaa koittaa tylsänä työpäivänä.
Miten laserkäsittely toimii? Täytyykö venyttää kankkuja käsillään eri suuntiin ja joku tähtää sinne laserpyssyllä? Minusta se olisi hyvin noloa.
Pakaroissa kasvaa sitä normaalia karvaa mitä on mahassa ja reisissäkin. Mutta ei mulla pakaroiden välissä ole mitään... Onneksi.
kyllä ne sieltäkin pitää poistaa, on aika härskiä olla muuten posliini mutta pyllynreiällä on viikset!!
mutta en silti pystynyt epiloimaan pimppaani :(
Vahalla onnistuu paremmin, Surgiwax paras vaha.