Green Smoke-inhalaattori / sähkötupakka
http://greensmoke.fi/
Onko kukaan käyttänyt noita Green Smoke-inhalaattoreita jotka muistuttavat sähkötupakoita ?
JOS ON NIIN KERTOISITTEKO MITEN ON TOIMINUT :)
Kommentit (34)
mikä on PCC
kyseleepi e-tupakoitsija
tupakkaaskin kokoinen kotelo, jolla voit ladata e-savukkeen akkua milloin tahansa. ELi kotelossa on oma akkunsa + voit säilyttää siinä atomisoijia, mukaan saa siis varapanokset nikotiinia tai vaikka eri makuja.
Yleensä
mikä on PCC
kyseleepi e-tupakoitsijatupakkaaskin kokoinen kotelo, jolla voit ladata e-savukkeen akkua milloin tahansa. ELi kotelossa on oma akkunsa + voit säilyttää siinä atomisoijia, mukaan saa siis varapanokset nikotiinia tai vaikka eri makuja.
pitääpi ottaa asiasta enemmän selvää
Ei kannata tuolta tilata mitään.
Vääriä tuotteita tulee, asiakaspalvelu ei vastaa ja aika paljon on vetämässä kuluttajaviranomaisella juttuja hermostuneiden asiakkaiden toimesta.
Mulla on ainakin hyvät kokemukset greensmoke.com.uk :sta. Toimitusaika oli mitä luvattiin eli joku reilu viikko. Osa tilauksesta tuli jälkitoimituksena päivän perässä, kyselivat jo maililla laitetaanko joku korvaava tuote ja eka lähetyksessä oli hyvittelylahja.
Lähes sama viesti suomi24-sivulla. Ahkeraan puolustelet firmaa, jonka toiminta on suoraan sanottuna suolesta. ÄLKÄÄ OSTAKO GREEN SMOKELTA MITÄÄN, koska saatte mitä luultavimmin viallisia tuotteita uudestaan ja uudestaan ettekä saa niitä palauttaa. Etsikää foorumeilta positiivisia kommentteja ulkomaisista yrityksistä ja tilatkaa netistä! Näin minäkin aion tehdä, kunhan saan rahani takaisin GreenSmokelta.
T: Kolme viallista tuotetta palauttanut rahojaan odotteleva GS-huijauksen uhri
Olen itse ollut sähkötupakan avulla jo yli 2 vkoa polttamatta oikeaa tupakkaa, takana 15 vuotta tupakointia, 1,5 askia päivässä. Ekat päivät oli hieman haikeita, teki kovasti mieli kunnon tupakkaa. Kolmen- neljän päivän jälkeen helpotti selvästi. Nyt maku- ja hajuaisti palautuneet (IHANAA!) ja ällöttää tupakalta haisevat ihmiset. :D Koen tavan kaikista vahvimmaksi koetinkiveksi, joten minäkin aion siirtyä nikotiinittomaan ja jatkaa tupakalla käyntiä, mutta huomattavasti terveellisemmin. :) Ja itse siis myös tilannut Englannista www.greensmoke.co.uk , olivat kalleimpia, mutta minun tupakointiin verrattuna puolta halvempaa! (Lasken 1 "filtterin" yhdeksi askiksi tupakkaa, kun tilaan 20 "filtteriä", ne maksaa noin 10 tupakka-askin verran. )
hanki kunnollinen ulkomailta + nikotiininestettä ... nucigiltä tai sheriffecig.com :ista
Joo ei kannata tilata mitään. Itse tilasin aloituspaketin ja 2 pulloa nesteitä 3 viikkoa sitten. Soitin sinne ja sovittiin että tilaus perutaan. Lupasivat palauttaa rahat mut ainakaan vielä ei oo rahoja tullu.
Noita PCC-sähkötupakoita saa suomestakin, mutta tietty ilman nikotiinia.
[url=http://www.xn--shktupakka-q5a2t.eu/]Sähkötupakka PCC-kotelolla 49,95€[/url]
-sieltä se "Paras"-malli
On vähän makuasia että ottaako sikarinpaksuisen iso-akkuisen sähkötupakan vai ottaako tupakankokoisen setin, mutta PCC-kotelolla joka lataa sitä röökiä...
Kunhan ei tosissaan homma itselleen pelkästään heikko-akkuista sähkötupakkaa ilman PCC-koteloa, meinaan niistä loppuu hönkä tosi nopeesti, ja sitten pitää ahdistua kun on kessusta akku loppu :D kauhea tunne!
enkuista genesikseltä ja liberty flightistä (enkuista saa myös nikotiininesteet) suomalaisista kaupoista finnvape on hyvin toiminut ja melko edullinen, siellä on hyvänmakuisia nikotiinittomia nesteitä.
Ostin ensin tuon Suomesta saatavan version ja sitten nikotiinipatruunoita samasta liikkeestä Englannista.. Eivät vaan prkleet olleet yhteensopivia!!
Ostin sitten hela hoidon Englannista, tuli suht nopeasti ja oli ihan edullistakin. Suosittelen !!
Mikäli haluat siis nikotiiniakin sähkökääryleeseen.
(laitoin Green Smokelle palautetta siitä että Suomesta saatavat akut eivät sovi yhteen Englannista ostettavien patruunoiden kanssa, että voisiko tästä vaikka infota sivustolla. Ei vastauta)
UPS... http://tupakoinninlopettaminen.fi tuopi taitaa olla sittenkin aika uusi juttu suomessa :).
kyseleepi e-tupakoitsija