Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos teillä on arkivapaita niin viettekö lapsen silti päiväkotiin?

Vierailija
13.05.2011 |

Entä jos on iltavuoroja? Olen sellaisessa työssä että välillä on ilta- ja viikonloppuvuoroja joten välillä on sitten arkivapaitakin. Palaan töihin hoitovapaalta elokuussa ja silloin kun on arkivapaita niin ajattelin että tietysti silloin lapsikin voi olla kotona. Mutta miten sitten noiden iltavuorojen kanssa? Kun mun pitää lähteä iltavuoroon viimeistään kahdelta joten mies ei ole silloin ehtinyt vielä tulla töistä kotiin, ei kai ole järkeä viedä lasta hoitoon vasta iltapäivällä?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ehkä lapsenkin kannalta parempi viedä iltavuoropäivinä hoitoon aamulla niin pääsee rytmiin kiinni. Jos tekisin niin että vien lapsen hoitoon vasta silloin kun itsekin lähden töihin (eli lapsi hoitoon n. klo kahdeksi) niin mies hakisi lapsen n. klo.15.30. Eli lapsi olisi hoidossa puolitoista tuntia ja en tiedä mitä ne päiväkodissa tuosta sanoisivat. Eli parempi varmaan kuitenkin sitten viedä aikaisemmin.

Tekemiset ja kaverit on jo aikaa sitten "jaettu", lapsesi on ulkopuolinen ja tajuaa sen itsekin... Jos pääseekin johonkin leikkiin kiinni, niin kohta tulee isi hakemaan ja kaikki jää kesken.

Päiväkoti suosittelee sitä aikaisempaa vientiä ihan sen lapsen takia.

Aina pääsee leikkiin mukaan, paras kaveri syöksyy heti vastaan ja leikit alkaa.

Voithan puhua hoitopaikasta säilytyspaikkana jos saat siitä paremman mielen itsellesi. Mutta kannattaisi myös avartaa ajatusmaailmaa ja huomata että tapoja toimia on monenlaisia, eikä se yksi ja ainoa päiväkodin vaatima tapa ole välttämättä kaikille paras. Minä tunnen lapseni ja sinä tunnet omasi, sen pohjalta toimitaan, eikös?

Vierailija
22/22 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti jos päiväkodista alkaa tulla sellaista viestiä ettei järjestely enää toimikaan, asia mietitään uudelleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän