Miten jakselet? Painaako jokin mieltä, vai elätkö nyt hyvää vaihetta?
Jos jokin murhe on, jossa voin yrittää auttaa, voit avautua tässä, voin reilun tunnin ajan vastailla (noin klo 14 asti).
Toki toivon, että tänään kaikilla olisi hyvä olla.
terv diakoni Meiju
Tikkurilan seurakunta
Kommentit (78)
koska kirkon rahat menee turhiin peukaloita pyöritteleviin työntekijöihin...
Tääkin nettisurffaaja vienee työnantajaltaan joka kuukausi 5 000 euroa (veronmaksajien rahoja) siihen, että juoruaa Vauva-palstalla.
Minusta ihmisten kanssa keskustelu heidän elämänsä kysymyksistä on juuri päätyöni. Tuohon rahamäärään voin sanoa, että palkkani ei ole todellakaan tuollainen :) Kirkon palkkataulukot ovat löydettävissä netistä.
Vauva-palstalla saa keskustella jokainen.
Olen täällä omana itsenäni, mutta diakonina. Jos juttelisin täällä siviiliasioistani, sitä en tee "Kirkkosiskona". Joskus vuosia sitten olinkin aika aktiivisesti noissa vauva-asioissa täällä, en enää.
Mutta joku sinua nyt tässä harmittaa, sen huomaan.
Tänään ilmestyit nettiin jo ennen kahdeksaa ja olet notkunut täällä siitä asti.
Ja mitä olen seurannut, paasaat melkein ketjussa kuin ketjussa.
Missä välissä teet "töitä"?
Oletko täällä sen edustajana?
Mukavaa päivänjatkoa, teet mielenkiintoista työtä. :)
Kiitos, minustakin työni on kiinnostavaa ja tärkeääkin! Samoin sinulle!
Maksetaanko kirkontyöntekijöille oikeasti tästä?
mitä työntekijä maksaa työnantajalle. Heti yrität sumuttaa!
Etkä ole täällä omana itsenäsi, vaan nimenomaan diakonina, koska kerrot aina nimesi ja ammmattinimikkeesi.
ÄLÄ VALEHTELE KOKO AJAN.
Tänään ilmestyit nettiin jo ennen kahdeksaa ja olet notkunut täällä siitä asti.
Ja mitä olen seurannut, paasaat melkein ketjussa kuin ketjussa.
Missä välissä teet "töitä"?
tänään tosiaan olen täällä sosiaalisessa mediassa, sekä kävin yhdessä palaverissa.
Keskiverto työpäivää minulla ei ole, jokainen päivä on niin erilainen. Vuoden kiertoon mahtuu paljon: ryhmän vetoa, asiakastyötä niin toimistolla kuin kodeissa, palavereja, verkostoja eri toimijoiden kanssa, leiripäiviä, koulutusta, jumalanpalveluksia, tapahtumia, projekteja...
Diakoniatyö on todella vaihtelevaa! Lähtekää opiskelemaan alaa :)
mutta väitteesi on kyllä harvinaisen perätön
Kirkko ei ollut sitä mieltä että ripille tullut pedofiili pitää toimittaa poliisilaitokselle.
on ollut nettijuoruilua ja sitten yhdet sumpit huitaisit naamaan ihan pöytäjuoruilun merkeissä.
Taidan tietää sinut yhteisen tutun kautta ;) Kiva kun olet täällä. Omasta puolestani vastaan, että kiitos, tänään menee hyvin, vaikka yleisesti ottaen elämäntilanteeni onkin aika haastava. Hyvää tätä päivää sulle!
Miksi kirkko ei tuomitse pedofiliaa?
kirkko todellakin tuomitsee kaiken toiseen ihmiseen kohdistuvan väkivallan.
Sen sijaan yksittäistä ihmistä ei kirkko tuomitse. Teko on eri asia kuin ihminen.
on syntymäpäiväni, vanhin lapsi kirjoittaa ylioppilaaksi, kaikki läheiset on terveitä, ei rahahuolia.
voisitko hoitaa niin, että ruotsi häviää ja suomi voittaa tänään?
en tiedä, mistä tunnemme mutta terkkuja tutulle :)
Ja voimia haastavaan elämäntilanteeseesi! Toivottavasti se helpottaa eikä tule liian vaativaksi!
Onko kisallista kun kirkon rahankäytöön puututaan. Onko oikein että kirkoll aon verotusoikeus mutta ei velvollisuutta kertoa rahakäytöstään kun kysytään
Lähinnähän pilkkaat päin naamaa.
Istut siellä suojatyöpaikassa ja jauhat sekalaista paskaa.
Miksi kirkko ei tuomitse pedofiliaa?
kirkko todellakin tuomitsee kaiken toiseen ihmiseen kohdistuvan väkivallan.
Sen sijaan yksittäistä ihmistä ei kirkko tuomitse. Teko on eri asia kuin ihminen.
Toimittaako kirkko ripille tuolleen pedofiilin poliislle vai ei?
on syntymäpäiväni, vanhin lapsi kirjoittaa ylioppilaaksi, kaikki läheiset on terveitä, ei rahahuolia.
voisitko hoitaa niin, että ruotsi häviää ja suomi voittaa tänään?
Hih, oma vaikutusvaltani taitaa riittää vain siihn, että toivotan sinulle onnea syntymäpäivänäsi ja lapsellesi yo-juhliin! Hieno hetki äidille se!
Terveydestä kiitollisuuden kokeminen on valtavan suuri lahja. Yleensä sitä ei osaa arvostaa, ennen kuin sen menettää.
osaan todellakin kokea kiitollisuutta jokaisesta päivästä, kun kroppa toimii niinkuin pitää, eikä ole kipuja. Silloin elämä hymyilee ja tarjoaa pienen lepohetken. Että ei ainakaan mun mielestä mitään löpinää tuo puhe. Vaan kaikki eivät tietysti pysty eläytymään tunteeseen. Jos ei ole kokemusta päinvastaisesta...
Tää horinasi täällä muistuttaa kovasti yhtä viisua, jossa lauloivat "pum, pum, pälä, pälä".
Siis niin tyhjää mättöä, ettei ole tosikaan.
mutta väitteesi on kyllä harvinaisen perätön