Kuka oikeesti tonkii roskiksia, kun aina löytyy noita salaisia papereita??
Kommentit (7)
Tänään vien vuoden vauva lehdet roskiin! Tulkaa hakemaan
silpuksi tai polttanut koska tiedän että näitä lehtiroskien kaivajia on olemassa.
Roskispenkoja voi saada tietoonsa henkilökohtaisia asioita, vaikka tuloihin/lainoihin liittyviä tai sitten esim. sairauksiin liittyviä jos penkoo ja löytää reseptejä tai pankin krijeitä jne. jne.
Ja huijaamaan pystyy myös, esim. tilaamaan tuotteita ym. kun jostain paperista joku varas löytää henkilötunnuksen jne.
Itse ostin silppurin parilla kympillä, silppuan paperit ja kun laatikko on silppua täynnä laita muovipussiin, pöyhin vähän ja kaadaan hieman kuumaa vettä päälle --> ei saa selkoa papereista.
Lehtikeräyslaatikossa oli päällimmäisenä erään naapurustoon kuuluvan tilitiedot, osake-omistukset ja kaikki muut tärkeät paperit. Sotut ja kaikki. Nimet ja osoitteet tietenkin. Siitä kun luki vaan. Halusiko sitten että muutkin tietävät että rahaa on.
tosin taloyhtiöiden roskikset ei vois vähempään kiinnostaa. Kauppojen roskiksilla käyn, Lidlistä saa hyvää tuoretavaraa. Eikä maksa mitään.
On sellainen maahan upotettu, jokusen metrin syvä. Sinne jos menee tonkimaan saa olla aika akrobaatti että pois pääsee.
Hyvä vinkki jos on kissoja, laita arkaluontoiset paperit samaan roskapussiin mihin tyhjennät kissanhiekan. Ketä kiinnostaa sieltä tonkia yhtään mitään...
Kyllä minä olen nähnyt näitä joita kiinnostaa roskiksien sisältö. Ja monet kaivavat lehtiroskista lukemista.