Miksei kukaan koskaan kutsu mua minnekään?
Jos itse järjestän bileet niin lähes kaikki aina kuitenkin tulee. Tuntuu niin pahalta kun jotkut on ollu vaikka meillä kolme kertaa putkeen ja sitten kun järjestävät itse jotain, niin mut jätetään ulkopuolelle. Jos seura ei kiinnosta, niin olis mun mielestä kohteliasta kieltäytyä saamastaan kutsusta, eikä aina vain olla ottavana osapuolena.
Kommentit (7)
et sä ainakaan huonoa seuraa voi olla. Juotko sä paljon muiden luona ja osaatko sä käyttäytyä kännissä?
tylsä tai ärsyttävä tai juoru ... jokin sun käyttäytymisessä siihen vaikuttaa . Onko kutsuttujen joukossa joku jonka kanssa oot riidoissa ? ehkä pippaloitten järjestäjä ei halua konfliktia
heillä siis kaveripiirissä muita ihmisiä, jotka menee sun edelle. Kuitenkin olet ns. kaveri, eli tulevat sun kutsuille, jos pyydetään. Nämä kaverit on sulle siis tärkeämpiä kuin sinä olet heille.
eli ilmeisesti kelpaat heille vaaan ns varakaveriksi, kun ei ole muutakaan niin sit....
ikävää
mut vuoroin vieraissa käydään, eli itse en enää kutsuisi...
mieluiten ilman kavereita, kuin huonojen ja epäreilujen kanssa.
ehkä löytäisit uusia kavereita jostain???
heillä siis kaveripiirissä muita ihmisiä, jotka menee sun edelle. Kuitenkin olet ns. kaveri, eli tulevat sun kutsuille, jos pyydetään. Nämä kaverit on sulle siis tärkeämpiä kuin sinä olet heille.
Ok, näin varmaan onkin. Ja minullakin on vanhoja lapsuudenystäviä, jotka ovat minulle näitä äitiystäviä läheisempiä ja tärkeämpiä. Mutta eikö silti olisi kohteliasta joskus kuitenkin vastavuoroisesti kutsua? vai onko teistä ihan ok että käy meillä vaikka kahden vuoden aikana viisi kertaa ja sitten kun pitää itse juhlat jättää minut kutsumatta (ja kutsuu kuitenkin paljon samoja kuin mitä minun luonani olevassa porukassa on ollut).
En haluaisi erakoitua, mutta joskus tuntuu tosi pahalta että vaikka kuinka yritän, ei minua silti juuri koskaan kutsuta mihinkään (tällä alueella siis). Ystävyys kuitenkin on luonteeltaan vastavuoroista.
jätämme kutsumatta sellaiset vieraat jotka kännissaä örveltää liikaa, oksentelee, rähisee tai muuten käyttäytyy huonosti.