Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein kutsut kavereitasi kylään tai jonnekin muualle?

Vierailija
13.05.2011 |

tarkoitan siis esim. ravintolaan, teatteriin, leffaan tai muuhun vastaavaan, tai sitten ihan kotiisi syömään ja seurustelemaan.

Mua jotenkin niin kamalasti harmittaa kun kutsuja tulee niin älyttömän harvoin, ehkä kerran kahdessa kuukaudessa saan kutsun tai saamme koko perhe, kutsun jonnekin. Itse toivoisin paljon aktiivisempaa sosiaalisempaa elämää, ja niin ettei aina tarvitsisi olla se aloitteentekijä. Mielelläni kävisin joka viikko jossain.

Miten teillä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyläilemään ihmisiä, ainakaan muita kuin kaikkein läheisimpiä ystäviäni, joihin luotan. Olen siivousvammainen, haluaisin, että täällä olisi siistiä, mutta olen toivottoman huono pitämään järjestystä. Asiaa ei ole ainakaan helpottunut vauvan syntymisen myötä. Vauvan (täysimetyksellä)takia ei olla paljoa käyty ravintolassa, teatterissa ja elokuvissa ei kertaakaan.

Pitäisi kyllä olla aktiivisempi, ettei ihan mökkiydy.

Vierailija
2/4 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan itse myös sosiaalisempaa elämää, muttaa alkaa ärsyttämään, että olen aina itse se aloitteen tekijä. Olis todellakin kiva saada kutsu joskus itsekkin. Ei välttämättä joka viikko, mut pari, kolme kertaa kuussa. Ja, juu olen itsekkin perheellinen ja töissä käyvä äiti ja tiedän, että aika on rajallista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kutsun koko porukan koolle kerran kuussa (kahvitellaan pienemmällä porukalla viikottain).

Teen ruuan ja jälkkärin/leivonnaista.

Toisinaan kaverit ottaa yhteyttä ja ehdottavat tapaamista. Silloin mennään nyyttärityylillä.

Vierailija
4/4 |
13.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en halua että joka viikko on jotain, välillä on kiva olla ihan vaan perheen kesken. Arki-illat on niin lyhyitä että niitä tuskin ehtii huomata (kotona ollaan n. 17.30 ja lapsen päästävä sänkyyn vähän klo 20 jälkeen).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi